STOP izgradnji zeleznicke obilaznice oko Beograda kroz Pancevo

Quoted post


Gost

#10 Re: Ne treba siriti paniku

2014-03-21 18:38

#9: saobracajni inzenjer - Ne treba siriti paniku

kako to mislis da samo pancevo zivi od opasnih materija??pa neradimo svi mi u azotari,petrohemiji ili rafineriji pod jedan.pod dva pancevo najmanje para vidi od rada tih fabrika a najvise posledica oseti.pricas o azotnim jedinjenjima i opasnosti..dajmo jednu njivu na koju je posut pun vagon vestackog djubriva,daj mi vagon vestackog djubriva i u oba slucaja 200 litara nafte i jednu inicijalnu kapislu pa da vidimo sta je opasnije...

svesni smo svi potreba i materijalnog znacenja jednog ovakvog projekta ali isto tako smo svesni i rizika koji on donosi...mi netrazimo da se negradi pruga uopste..mi trazimo da se trasa pruge izmesti van grada i gradskog jezgra.da kad se vec pravi nova trasa da se pravi da malo zaobidje pancevacka naselja..mi se nebi bunili da nova trasa zeleznice prati predvidjenu trasu drumskog saobracaja...ima tu jos dosta toga sto je precutano.izmedju ostalog je i sirenje rafinerije,pravljena jos jedne zeleznicke stanice za teretni saobracaj i jos dosta toga.....

realno gledano putnicki i teretni zeleznicki saobracaj u pancevu vec smetaju jedan drugome i kad bi se teretni izmestio oko panceva da ide putnicki bi mogao lepo da funkcionise jer i peske da krenes iz bilo kog dela grada stizes za 10-15 minuta do zeleznicke stanice.

Odgovori

Kalmi

#23 Re: Re: Ne treba siriti paniku

2017-05-03 12:11:19

#10: - Re: Ne treba siriti paniku  

 Ljudi, da li ste videli plan nove pruge detaljno ? Hajde da razmotrimo nešto , pošto sam mašinovođa u Pančevu i vrlo često izvlačim vozove iz RNP-a i HIP-a, smatram da sam bar malecno kompetantan da se ubacim u diskusiju :) 

Elem , trenutno je situacija takva da se vozovi sa RID materijama iz Azotare i RNP izvlače i idu put Pančevo Varoši sve kroz naselje Stara Misa(katastrofa) do Pančevo Glavne gde se dalje ranžira bruto ( iz RNP uglavnom ide za Crveni Krst, Požegu ili Bgd-fabrika šećera-skladište), plus što je rafinerijski kolosek izuzetno loš Vmax-20 km/h . Po planu će se raditi velika tertna stanica kod Starčeva , dakle 80 % bruta iz RNP-a više neće prolaziti kroz Misu , već će se izvlačiti nekih 2-3 km iz RNP-a gde će biti stanica Pančevo Hipodrom , tu će se vršiti okret i voz će ići do Pančevo Teretne i dalje za Begorad i dalje. 

Dalje od Bvaništanoskog prelaza nekih 600 m biće rasputnica ( kod sadašnje krivine na MISI) desno će se pruga kačiti na vršačku prugu i dalje za RO ( trenutno ide vrlo malo bruta za RO iz RNP) a levo od rasputnice je sadašnja pruga koja će maltene izgubiti značaj jer teret više neće imati potrebu da ide do Pančevo Varoši i Pančevo Glavne (čak će i za Zrenjanin bruto ići na tu novu trasu vršačke pruge i tamo negde kod pumpe Krenta odvajati , tu će biti rasputnica i stancia Pančevo Banat. 

Sada vam je situacija najgora , može biti samo bolje ako se sve usmeri na dole prema starčevu . Ja mislim da vam najmanje odgovara status kvo . Plus što će se izmestiti i deo vršačke pruge kojia danas deli Misu , što je takođe dobar potez.