Beneficirani radni staz za vaspitace predskolskih ustanova

Komentari

#4

Treba omoguciti mladima da rade,a ne vremesne zene cije su kicme stradale od dugog staza i "rudarskog"posla!

(Beograd, 2017-06-09)

#6

Ovo je divno zanimanje u kome se brzo iscrpi i " potroši". Teško je da decu prati u brzini i fizičkoj spretnosti vaspitačica koja može da im bude baba,jer ne može ni kolut napred da uradi.

(Pančevo, 2017-06-10)

#7

Jer stvarno mislim da zaslužuju beneficirani radni staž. Rad sa malom decom ( bebama posebno) zahteva mnogo strpljenja, ljubavi, pažnje, zivaca. Vremenom se iscrpi sva ta energija i snaga. Ipak je to rudarski posao koji treba da tade mladje osobe.

(Beograd, 2017-06-10)

#9

Zbog okolnosti pod kojima smo ziveli i zivimo,zbog uslova u kojima radimo ,nakon pedesete godine zivota ne treba raditi sa decom.Fizicki i mentalno vise nismo u stanju da podnesemo taj teret i sve postaje ponizavajuce.Sa decom treba da rade mladi ljudi,ljudi kojima je pokret brz i um bistar.

(Leskovac, 2017-06-11)

#10

to vaspitaci i vaspitacice zasluzuju

(beograd, 2017-06-11)

#14

Smatram da ovo zanimanje,i ovaj rad to zasluzuje.

(Beograd, 2017-06-11)

#16

Zato sto se ne postuju normativi,zato sto su grupe prekobrojne,zato sto nemaju nikakva prava zaštite na radnom mestu...a najvažniji su stepenik u razvoju svakog deteta!

(Beograd, 2017-06-12)

#17

je izuzetno stresan i odgovoran posao

(Beograd, 2017-06-12)

#20

Mnogo je da vaspitaci rade do 65 godine sa decom!

(Beograd, 2017-06-12)

#28

treba

(SMEDEREVO, 2017-06-15)

#29

Podrska kolegama !

(Beograd, 2017-06-15)

#31

treba da imaju benificiran staz

(beograd , 2017-06-17)

#33

Zato sto je nehumano da starije zene imaju odgovornost da cuvaju i sacuvaju tridesetoro dece

(Novi Sad, 2017-06-19)

#37

je nemoguće raditi ovaj posao do 65 godina

(beograd, 2017-11-26)

#40

Uslovi rada,sve sto podrazumeva rad vaspitaca zahteva beneficirani radni staz.

(Valjevo, 2017-11-26)

#42

Smatram da mlađi i spretniji ljudi treba da rade sa decom, naročito jer su grupe obimne, dosta iznad normativa.

(Beograd, 2017-11-26)

#45

Posao vaspitaca je i lep i naporan i veseo i stresan.Rad u grupi sa trideset cetvoro dece svaki5dan zahteva i mentalni6i fizicki napor.Bolesti koje
se najcesce javljaju kod vaspitacica subolesti kicme,najcesce lumbalnosakralnog dela ledja zbog polozaja tokom decenijskog rada.Sedenje na malim stolicama koje su projektovane za decu a ne za odrsle.Rad u brojnim grupama i izlozenost konstatnoj buci kao i dezurstava od 6 ujutru i dezurstva do18casova a takodje pokrivanja grupe kada neka koleginica ne dodje pa se radi ceo dan.Vikendi kada smo na seminarima od9 do16 i30.Kako je moguce obavljati ovaj posao sa61,62,63,64i65 godina.

(Beograd, 2017-11-26)

#47

Tezine posla, odgovornosti, zdravlja, bake nisu u stanju da brinu o vecem broju dece...

(beograd, 2017-11-26)

#53

Сам васпитач и у потпуности се слажем да треба да имамо бенефицирани радни стаж

(Ваљево, 2017-11-26)

#54

Smatram da posle nekog vreme vaspitači više nisu u mogućnosti da obavljaju svoj posao ni fizički ni psihički

(Beograd , 2017-11-26)

#60

Smatram da vaspitacima zaista jeste potreban beneficirani radni staz !!!

(Beograd, 2017-11-26)

#70

Beneficije zbog uslova u kojima radima, dgovornosti, stresa koje sa sobom nosi ovaj human,i a nedovoljno cenjen poziv od strane društva, koji ne prepoznaju vrednost ovog zanimanja , koje je prva karika posle porodice u vaspitanju , obrazovanju budućih generacija ovog drustva..

(Valjevo, 2017-11-26)

#72

Zato što su uslovi rada katastrofalni, broj dece u grupi daleko veći od normativa...

(Beograd , 2017-11-26)

#75

Smatram da Vaspitac sa 63 good.zivota ne moze deci da pruzi sve sto bi trebalo

(Beograd, 2017-11-26)

#76

Smatram da zena/muskarac sa 65 leta nema vise snage i energije da isprati zelju i potrebu deteta u razlicitim dnevnim aktivnostima i da pritom vodi racuna o bezbednosti te dece, sto zbog zdravstvenog stanja koje prouzrokuje dugogodisnji rad u toj osetljivoj struci, sto zbog elana koji sa godinama jenjava. Prevelika odgovornost svih nadleznih koja padne na jednog coveka...

(Beograd, 2017-11-26)

#77

Beneficiran radni staz je potreban kako zbog uslova rada, tako i zbog toga sto je rad sa decom izuzetno odgovoran i dokazano je naucno da deciji plac utice na mozak i sinapse a i smatram da ljudi u odredjenim godinama nisu u stanju ni psihicki ni fizicki da obavljaju rad sa decom na nacin na koji bi trebali... I kako nas narod kaze da baba moze da brine o deci ona bi ih i radjala... Smatram da traba da dozivimo svi mi tu penziju.

(Beograd, 2017-11-26)

#88

Potpisujem zato sto smatram da ova profesija mora da ima benificiran radni staz zbog obima i tezine poslova, losih uslova za rad, preteranog normativa koji se po pravilu ne postuje sto dodatno otezava rad. Akustika koja je povecana preduslov je za pojavu profesionalnih oboljenja....

(beograd, 2017-11-26)

#92

Radimo i fizički i psihički naporan posao. Sa 60 godina starosti sigurno da deci ne možemo pružiti isto kao dok imamo 30 ili 40. Da babe treba da vaspitavaju decu, one bi mogle i da ih rađaju!!!

(Beograd, 2017-11-26)

#93

Potpisujem zato sto je posao vaspitača izuzetno odgovoran i stresan.

(Beograd, 2017-11-26)

#95

... smatram da je to potrebno.

(Podgorica , 2017-11-26)

#101

im je to zaista potrebno,toliko truda i paznje nije lako uloziti.Ne mozemo kuci nase jedno dijete ili dvoje smiriti a one uspiju sa 30 njih ...

(Bijelo Polje , 2017-11-26)

#105

Zato što je naš poziv mnogo stresan i nosioci smo ogromne odgovornosti zbog čega velikom broju vaspitačica se naruši zdravstveno stanje. Velika je razlika raditi ovaj posao u 20, 40, a kamo li u 60 i više godina.

(Valjevo, 2017-11-26)

#113

Vaspitači zaslužuju beneficije jer rade izuzetno odgovoran i psihički težak posao. Žena ili muškarac sa 65 godina zasigurno nisu ni fizički sposobni da obavljaju tu delatnost.

(Beograd, 2017-11-26)

#115

Smatram da je zahtev opravdan

(Smederevska Palanka, 2017-11-26)

#119

Zato što vaspitači rade rudarski posao i zaslužili su beneficirani radni staž

(Majdanpek , 2017-11-26)

#123

Nužna potreba ! Radim kao vaspitač 33god. i već razmišljam o penziji jer osećam da mi rad u grupi postaje naporan i iscrpljujući!

(Smederevska Palanka, 2017-11-26)

#126

Radila sam kao vaspitacica u Beogradu skoro 10 godina. Mislim da preveliki broj dece u grupama, inkluzija, obim posla, odgovornosti koje posao nosi, su nesto sto je iscrpljujuce i za mlade osobe, a ne samo osobe u godinama. Ovako zahtevan posao psihicki i fizicki, treba da rade mlade osobe pune elana i energije.

(Beograd, 2017-11-26)

#129

Zato sto sam vaspitac i smatram da vaspitaci treba da imaju beneficirani radni staz

(Beograd, 2017-11-26)

#137

Vaspitači obolevaju od teških bolesti a niko nema sluha za to

(Beograd , 2017-11-26)

#139

Zato što su deca najveće blago, ali i osetljiva kategorija. Vaspitaču koji 30 godina radi sa decom treba dati pravo na zasluženo i dostojanstveno povlačenje iz struke. Kako zbog dece tako i zbog vaspitača

(Beograd, 2017-11-26)

#144

Potpisujem jer sam misljenja da vaspitacice treba da imaju beneficorani rafno staz.

(Pozarevac, 2017-11-26)

#151

Само зато што сам васпитач!

(Књажевац, 2017-11-26)

#157

Zato što mislim da mi to zaslužujemo.

(Banjaluka, 2017-11-26)

#160

Profesija vaspitaca ozbiljno narusava zdravlje .

(Beograd, 2017-11-26)

#162

Smatram da je vaspitacki posao veoma odgovoran i da ljudi u starijim godinama nisu u mogucnosti da daju svoj maksimum posle toliko godina rada sa decom, pre svega fizicki.

(Novi Sad, 2017-11-26)

#163

Potpisujem jer je rad sa decom veoma težak i odgovoran, težak je u psihičkim smislu jer je veoma stresan i odgovoran. Jer odgovaramo za 30-40 dece za njihovu bezbednost i obrazovanje i pravimo stvaramo ljude od njih. Zato što je vaspitači a i majka i čitači a i hranitelja i kuvarica i učiteljica i drugarica i primer i odgovorna za decu, zato što smo slabo zaštićeni. U suštini neko moze da nas izvredja i maltretira(Od strane roditelja...) na radnom mestu a mi smo nemoćni? Da bi bar sačuvali malo živaca i psihe i za penziju :)

(Bajina Bašta , 2017-11-26)

#165

Nemoguće je raditi posao vaspitača sa više od 60 god, psihofizički, organizam ljudski nije u mogućnosti da garantuje bezbednost deci (25-35). Da babe mogu da gaje decu, babe bi ih i radjale, a ne mlade žene.

(Beograd, 2017-11-26)

#166

Zato sto i ja radim kao vaspitac.

(Subotica, 2017-11-26)

#169

Smatram da je rad sa predškolskom decom veoma odgivoran(ali i iscrpljujući),pa samim tim odlazak u penziju tekbsa 60...i kusur godina je prosto nezamisliv!

(Vrbas, 2017-11-26)

#171

Radim kao vaspitač i ozbiljno sam zabrinuta za svoje zdravlje i zdravlje svojih koleginica koje umiru ne dočekavši penziju... (za kratko vreme tri smrtna slučaja i trend se nažalost nastavlja)

(Novi Sad , 2017-11-26)

#173

Potpisujem jer je suludo da 70godisnjaci rade s decom- u decjem vrticu

(Temerin, 2017-11-26)

#176

Ne želim da razmišljam kako ću decu čuvati u 60-oj godini.Da li ću ja decu čuvati ili će deca mene čuvati.

(Beograd, 2017-11-26)

#179

Radim kao vaspitač predškolske dece 9 godina.
Puna podrška kolegama!!!

(Kladovo , 2017-11-26)

#182

Smatram da neću moći da radim sa 40-toro dece u 60 godina

(Beograd, 2017-11-26)

#184

necu moci da radim ovaj nas posao do 63god, vec sa 53 me sve boli i tesko mi je da pratim energiju 3g detets

(Beograd, 2017-11-26)

#186

To je sasvim realno. Posao je stresan a nije ni lepo videti vaspitaca sa 60 godina da vezba sa decom u sali ili se igra na podu. Mnogi to nisu vise fizicki u stanju ni odraditi.

(Novi Sad, 2017-11-26)

#192

Kada imate 60 i vise godina i cuvate 20-oro i vise dece od 3-6 god. postavlja se pitanje ko tu koga cuva, vaspitacica decu ili deca vaspitacicu?

(Kragujevac, 2017-11-26)

#196

Nije humano prema vaspitacima da u sedmoj deceniji rade posao u kom je potrebna i fizicka i mentalna spretnost .To je nemoguce! A nije fer ni prema deci i roditeljims.Da ne pominjem mlade strucne ljude koji ne mogu docekati posao i odlaze iz zemlje.

(Subotica, 2017-11-26)

#198

Smatram da vasitaci rade najodvovorniji posao,godinama su u buci i stresu.Ovaj posao treba da se radi najkasnije do 55god.jer posle toga nije humano ni za decu ,a ni za vaspitace.

(Beograd, 2017-11-26)

#200

Zato sto smatram da je ovo u danasnjim uslovima iscrpljujuci posao, a vaspitac treba da isprati sve decije potrebe i zelje. Vec sa 50 godina nije sposoban ni fizicki ni psihicki da funkcionise kako treba. Izlozen je svakodnevno buci i stresu, sto postaje naporno. Da ne pricam o fizickim aktivnostima.

(Smederevo, 2017-11-26)