Ukidanje bus plus sistema


Gost

/ #70 Vasilije

2012-07-24 17:22

6 (šest) meseci trpimo Bus plus eksperimenat ! Namere kreatora ovog "projekta" su definitivno dokazane i svode se na pljačku i maltretiranje građana i radnika GSP-a, bez obzira da li su korisnici usluga platili vožnju ili ne !!! Građani treba da se ponašaju normalno i logično, i to na sledeći način:
1. Ko je zaista u mogućnosti, neka kupi kartu.
2. Ulaziti i izlaziti na ona vrata vozila, na kojima je najmanja gužva i gde drugima najmanje smetate.
3. Ne overavati mesečnu kartu (markicu). Ako kontrolor kaže da je karta neispravna pošto nije overena, reći mu da je UNAPRED PLAĆENA I DA JE ISPRAVNA. Takođe, ako kontrolor traži da napustite vozilo, upozoriti ga da će biti tužen i ne napuštati vozilo, čak i ako huška putnike da ste vi krivi što vozilo stoji. U slučaju pokušaja fizičkog izbacivanja od strane kontrolora ili komunalnog policajca, braniti se svim sredstvima i tužiti sudu sve koji su u tome učestvovali (kontrolor, komunalna policija, "savesni" putnici, itd.). Po mogućnosti snimiti događaj mob. telefonom ili kamerom (zakonski je dovoljno samo upozoriti lice da ćete ga snimati i to koristiti kao dokaz u postupku).
4. Prilikom kontrole ne davati kontroloru u ruke bus plus legitimaciju (kartu), pošto na to nema pravo, već mu je samo pokazati, odnosno lično prisloniti karticu na uređaj. Ne davati, niti pokazivati kontroloru lična dokumenta, pošto isti nije službeno lice ovlašćeno za legitimisanje (to je samo policajac).
5. Ignorisati tzv. koordinatore-usmerivače (radnike GSP-a ?!) kojima su "pronašli" novi posao da nas,koji ih PLAĆAMO (!!!), upućuju na koja vrata TREBA da ulazimo i izlazimo, kao da smo idioti ?! (Na ovaj način GSP je samo pokazao sa kolikim viškom zaposlenih raspolaže !)
6. U slučaju čekanja na kontrolu (npr. kao kod sajma), napustiti vozilo, pošto nismo ovce da čekamo u redu na iživljavanje, i ne saučestvovati sa njima u realizaciji suludog plana "tačkaste kontrole".
NAPOMENA: Svako treba da plati kartu, ali prvo treba da mu se omogući da zaradi platu, kako bi mogao da plati tu kartu. Najgore prolaze oni koji rade, a ne dobijaju zaradu, pošto država omogućava "biznismenima" da imaju moderne robove. Uzgred, veći deo troškova gradskog prevoza se već plaća iz gradskog budžeta, što znači da svi preko poreza plaćamo GSP, čak i kada svesno ne koristimo GSP.