Ukidanje atesta za zatamnjena stakla ili smanjenje troskova istog


Gost

/ #285

2018-04-05 21:03

Zabrana zatamljivanja stakala je ideja nekog NESKOLOVANOG LOPOVA. Imam NOV auto kome su zadnja stakla fabricki zatamljena oko 70-80% (bez folija), i zelim da zatamnim i prednja bocna tako da bude ujednaceno a ne kao da vozim pik-ap!! Nemam nista protiv da se regulise i kod ovlascenih servisa kupuju samo atestirane folije, ali da mi BILO KO odredjuje kako ce izgledatI moj rodjeni auto i kakva ce stakla imati, TO JE TREGEDIJA BLAGO RECENO i jos da mi zbog toga skidaju tablice ciju sam izradu platio. PA TO JE KAO DA ME JE NEKO ISTERAO IZ KUCE!! -Dakle atestirane folije kod ovlscenih servisera DA!! -Procenat zatamljenosti SVIH stakala SEM VETROBRANSKOG odredjuje vlasnik automobila I NIKO DRUGI!!! -Dodatni atesti i provere kod vec atestiranih folija NE!! Ako neko zeli da bolje kontrolise sumnjive tipove neka svako lice koje je krivicno, pravosnazno osudjeno nema pravo da se vozi u zatamljenim kolima, cak ni da ga neko vozi u istim. Treba im zabraniti da ni clanovi uze porodice ne smeju da imaju zatamljena stkla. OVAKO NORMALNI LJUDI PLACAJU CEH NEKIH BUDALETINA. Zatamljena prednja bocna stakla nisu nebezbedna i voleo bih da mi neko otvori diskusiju o tome da vidim sta ce "pametno" da mi kaze! Narocito ne lopovi iz agencije za bezbednost, kao i iz AMSS cije sam argumente slusao u jednoj od emisija SAT i za malo pao u nesvest od kolicine gluposti koju su izneli predstavnici ove dve institucije. Dovoljno je reci da VODECI svetski proizvodjaci automobila ne smatraju zatamljivanje stakala u bilo kom procentu prepravkom, ne smatraju da je to nebezbedno i ne pisu nikakvo odobrenje, a jos manje da ga naplacuju. Ja mislim da je time SVE RECENO