Ukidanje atesta za zatamnjena stakla ili smanjenje troskova istog

Quoted post

Daka

#33 Re:

2015-10-10 23:01

#12: mk3 GTI -  

 Ma treba da postoji papir za homologovanu foliju, da se ne ugradjuje svakakav djubar, ma i nek se plati nesto simbolicno tipa 20ak evra da se to zavede u saobracajnu kao u normalnim drzavama, neka stave ogranicenje sta sme sta ne sme i zdravo svima dobro. Ovako pokloniti 200e drzavi stvarno nema smisla. Ja te folije uopste ne smatram luksuzom a jos manje promenom karakteristika vozila pa da mora proizvodjac da odobrava. Gde su oni videli ovakav model zakona ja bih voleo da znam...

Odgovori


Gost

#39 Re: Re:

2015-10-11 01:03:38

#33: Daka - Re:  

 postoji i fabricko zatamnjenje stakala i vece od 30% strujom, i sta cemo onda? ko onda izdaje atest? kakve veze policija SRBIJE NASE POSTENE ima veze sa FABRIKOM AUTOMOBILA U NPR NEMACKOJ?? ja sam svestan da smo takav narod da samo gledamo kako da iskoristimo 115% dozvoljenog tj izvucemo i vise od maksimuma pa i malo predjemo preko dozvoljenog onako inatski, pa ugradju neki folije ŠKLJ proizvodnje pa se voze ko magarci u magli, malo plus i soferku itd....ali da se razumemo, 30% se ne smatra zatamnjenim jer staklo samo po sebi FABRICKI vec jeste uglavnom 27% zatamnjeno na novim kolima, a to je, slozicete se, NISTA. ATEST za stakla je kao atest za nizi profil guma, ili potrosnju goriva, ili tako neku glupost, i ne vidim uopste adekvatno OBRAZLOZENJE cemu to! sta je tacno izgovor, ako neko zna, nek mi napise u reply...