Петиција против продужавања школске године 2019./2020. за ђаке основних и средњих школа у Републици Србији

Komentari

#8

Jedino ispravno

(Beograd, 2020-04-12)

#15

Ne znam sta smo radili svo ovo vreme u kuci sa decom, da bi posle svog truda koji su ulozili svi roditelji sa svojom decom Vi po ukidanju vantednog stanja poslali decu u skolu i u kolektiv posle svega ovoga.Reci nemam za ovakav predlog i da neko uopste moze ovo da predlozi!!!

(Beograd, 2020-04-12)

#19

Deca u ovom stresnom periodu sasvim dovoljno rade,šta će promeniti da se vrate u školu na mesec dana da ih izbombarduju kontrolnima i ocene ih za nešto sto im niko nije ni predavao.

(Beograd, 2020-04-12)

#24

Smatram da su deca ispratila sve sto je od njih trazeno i da bi sve dodatno samo opteretilo njihovo odrastanje.
Dovoljno su psihicki i fizicki pretrpeli u ovom periodu.

(Beograd, 2020-04-12)

#28

Сматрам да су деца довољно патила у изолацији.

(Нови Београд, 2020-04-12)

#38

Mislim da su deca dovoljno opterecena sa ovim nacinom ucenja u ovim varednim okolnostima i da su stekli dovoljno znanja da uspesno privedu ovu skolsku godinu.

(Lazarevac, 2020-04-12)

#39

Deca tokom vanrednog stanja imaju predavanje na tv-u, pored toga dodatno sa svojom učiiteljicom. Mi kao roditelji smo izdvojili vreme pored posla da budemo uz decu i prilagodimo se novom učenju u ovoj situaciji. Zašto decu, nastavnike i roditelje maltretirate sad ako produžava te školsku godinu, što im niste sad dali raspust bez obaveza

(Lazarevac, 2020-04-12)

#40

Deca odrađuju gradivo na daljinu. Besmisleno je produziti skolsku godinu ako deca nisu na raspustu vec na radu od kuce. Zasto su onda angazovani proalsvetni radnici i snimljeni casovi koji se emituju na rts. Besmisleno je da posle ovoga idu u skolu.

(Lazarevac, 2020-04-12)

#52

Sva deca treba da imaju letnji raspust da bi odmorili i spremili se za novu skolaku godinu!

(Lazarevac, 2020-04-12)

#53

Zato što dva deca treba da imaju letnji raspust!

(Lazarevac, 2020-04-12)

#54

Sva deca treba da imaju letnji raspust.

(Lazarevac, 2020-04-12)

#55

Postoji organizovana nastava putem i tv i sa uciteljima, suvisno je. Deca nisu na raspustu

(Lazarevac, 2020-04-12)

#56

Deca od početka vanrednog stanja imaju svakodnevni kontakt sa učiteljicom. Angažovani su i opterećeni potpuno isto kao kad su išli u školu, i ne mislim da su bila šta propustili ili da ce ostati bilo kakve rupe u znanju

(Lazarevac, 2020-04-12)

#61

Potpisujem zato sto smatram da je deci i ovo onlajn ucenje previse,cak imaju i dodatne zadatke i obaveze od svojih nastavnika,koji ih dodatno opterecuju,a kamo li da produze jos!!!

(Lazarevac, 2020-04-12)

#62

Ne zelim da deca idu u julu u skolu!Ne postoji nijedan razlog za to!Sa svojim uciteljicama su radili i van tv casova,i nista nisu izgubili u ovoj situaciji!

(Lazarevac, 2020-04-12)

#65

Deca su sada vise opterecena nego da idu u redovnu skolu ..po ceo dan su na kompijuteru i rade zadatke koje im nastavnici salju .

(Lazarevac, 2020-04-12)

#66

Deca svakodnevno su u kontaktu sa učiteljicama i uspesno uz njihovu i našu roditeljsku pomoć savladjuju gradivo

(Lazarevac, 2020-04-12)

#69

Besmisleno je ovoj deci i nama roditeljima nametati svakakve gluposti koje neko izmišlja da bi se dokazivao.

(Lazarevac, 2020-04-12)

#72

Deca tokom vanrednog stanja imaju predavanja na tv-u, pored toga dodatno imaju sa svojim učiteljima, nastavnicima i profesorima...
Čemu svo ovo maltretiranje dece, učitelja, nastavnika, profesora i roditelja, ako produžavate školsku godinu.

(Aranđelovac, 2020-04-12)

#73

imamo školu! ne vidim zasto produžetak kad deca rade kao ludi!

(novi sad, 2020-04-12)

#74

Nema potrebe da se produži školska godina jer je vreme odmora.

(Lazatevac, 2020-04-12)

#77

Potpisujem zato sto mislim da deci ne treba produziti skolsku godinu dovoljno smo se svi popteno namučili da ova škola na daljinu radi kako treba

(Lazarevac, 2020-04-12)

#78

Smatram da su deca sa svojim učiteljima i nastavnicima kvalitetno i ozbiljno radila tokom karantina i da su već pod ogromnim stresom zbog celokupne situacije i da bi ih odlazak u školu u julu i avgustu, psihički i fizički
dodatno iscrpeo, a da bi to imalo za posledicu lošiji napredak u sledećem razredu.

(Lazarevac, 2020-04-12)

#79

Je to ispravno

(Lazarevac, 2020-04-12)

#86

Ne vidim svrhu, kada deca sve vreme prate nastavu, rade domaće zadatke i u kontaktu su sa svojim učiteljima i nastavnicima.

(Lazarevac, 2020-04-12)

#87

Deca su izmaltretirana i ovako..slobodnog vremena gotovo da i nemaju...domaci im zadaju na tv-u, zadaju im i njihovi ucitelji...
Detinjstvo nemaju, vremena za igru nemaju....i jos mnogo sto sta...

(Arandjelovac, 2020-04-12)

#89

slazem se sa svim navedenim

(Jagodina, 2020-04-12)

#90

Zato što smatram da deca sada uče više nego na redovnim nastavama, pritom i roditelji su u obavezi da isto to rade sa njima iako imaju i svoj posao, a moraju dodatno da rade i sa decom

(Lazarevac, 2020-04-12)

#91

Rizicno je da se deca vrate u klupe!

(Darosava, 2020-04-12)

#92

Poželjno je da se deca ne puštaju u škole zato što smatram da i tada mogu biti ekspozirana virusu

(Beograd, 2020-04-12)

#99

Prosvetni radnici su još jedanput pokazali šta znači struka. Pokazali su kako se deljenjem znanje umnožava i kako ga niko ne može oduzeti. Prosvetni radnici su bili na visini zadatka i sada svi, apsolutno svi, bi trebali da ih podržimo!!!!! Veliko hvala u moje ime i ime moje dece.

(Beograd, 2020-04-12)

#100

Treba deci odmor, igra, priroda...

(Pančevo, 2020-04-12)

#103

Jer sam roditelj djaka prvaka i aktivno ucestvujem u online nastavi i vidim koliko je dete napredovalo iako su ovakvi nesvakidasnji uslovi. Svi smo se manje-vise snasli i mislim da stvarno, prvenstveno ne bi bilo humano posle toliko rada da deca jos i celo leto provedu u djackim klupama!!!

(Pancevo, 2020-04-12)

#105

Deca vec dosta trpe u ovoj izolaciji i uce i pored toga

(Beograd, 2020-04-12)

#108

Zato sto nisam za to da deca idu preko letnjeg raspusta u skolu.

(Beograd, 2020-04-12)

#113

Dovoljni su stresovi u ovim danima,deca sada rade domaći i uče, ne trebaju leti da pohadjaju školu!

(Niš, 2020-04-12)

#114

Deca jedan vid nastave imaju i nema potrebe da ih vise mucimo. Imunitet mogu da steknu i u parku kada prestane izolacija, sto je i bolje nego u ucionici.

(Beograd, 2020-04-12)

#119

nisam saglasan za produzetak

(Niš, 2020-04-12)

#121

Nema nikakvog smisla da posle ovolikog angažovanja i nastavnika i dece neko produžava školsku godinu i organizuje završni ispit. Ovi uslovi nisu ništa bolji od onih za vreme bombardovanja.

(Beograd, 2020-04-12)

#122

Nema svrhe priduzavatibskolsju godinu zato sto nastava tece putem javnih servisa, a takodje postoji rizik od ponovnog naknadnog sirenja kovid19

(Nis, 2020-04-12)

#124

Dovoljno su savladali onlajn gradivo i uciteljice odlicno to znaju i nema potrebe da im se oduzima letnji raspust koji jedva cekaju, treba lepo da se pripreme za pocetak nove skolske godine.

(Lazarevac, 2020-04-12)

#126

...se slazem sa gore navedenim.

(Nis, 2020-04-12)

#135

Potpisujem upravo zbog maksimalnog angazovanja nastavnika,ucenika i roditelja tokom online nastave koja verujem oduzima vise vremena i truda nego tokom normalnog skolovanja! Neka svima nama letnji raspust ostane raspust kako bi se vratili u normalu koja nam je oduzeta ovim virusom. Dovoljno opterecenja kako odraslima tako i deci stvara cela ova situacija oko karantina,pustite nas da se malo opustimo tokom leta. Sto se ove skolske godine nije naucilo naucice se sledece.

(Beograd, 2020-04-12)

#137

Deca nisu kriva za ovu situaciju. Ovo ne može da se smatra raspust om jer deca rade, uče i zatvorena su po ceo dan u kući. Zaista je nelogično bilo kakvo produženje školske godine.

(Beograd, 2020-04-12)

#139

Mislim da nema smisla takva odluka, svakako su svi na gubitku sto se tice ove skolske godine, Ali jednostavno visa sila je u pitanju na Koju ne mozemo uticati, a nista ne bi postigli ni dobili produzenjem skolske godine.

(Beograd, 2020-04-12)

#141

Po struci sam pedagog i apsolutno podrzavam sve navedeno u peticiji.

(Kraljevo, 2020-04-12)

#144

Zato sto ne zelim zdravlje svog deteta da izlazem riziku.Moze ici kada se sve smiri.Neretko se vraca ponovo u nekim zemljama virua i ako su objavili kraj pandemije

(Pozarevac, 2020-04-12)

#145

Dete pohadja redovno online nastavu

(Beograd, 2020-04-12)

#147

Smatram da nema potrebe za produzetkom skolske godine.

(Knjazevac, 2020-04-12)

#148

Samo IDIOT moze da zahteva da dete koje sest nedelja boravi u kuci udje u kolektiv sa NULA POSTO IMUNITETA ZA KOLEKTIV.... MOJE NECE SIGURNO, STA GOD DA ODLUCE...

(Beograd, 2020-04-12)

#149

Sladjana Cvetkovic

(Beograd, 2020-04-12)

#151

Potpisujem jer se apsolutno slažem sa svim navedenim. Deca više rade sad nego da su redovno u školi.

(Kostolac, 2020-04-12)

#155

Potpisujem zato što sam protiv produženja školske godine jer moje dete je IV razred osnovne škole, prati redovno online nastavu, redovno radi domaće zadatke, odeljenje ima svoju viber grupu gde im učitelj6ca svakog jutra u 9.30 daje materijal koji treba da pročitaju i nauče i urade domaći zadatak koji im ona da. Naravo, to što im učiteljica zadaje nema nikakve veze sa učiteljicama koje predaju nastavu preko TV-a. Još im učiteljuca iz engleskog putem maila šalje gradivo i zadatke koje treba da urade. To zaista nije malo. I traje po ceo dan.

(Pirot, 2020-04-12)

#157

Premorili smo se i mi i deca dok smo radili posao učitelja.. Nemam nameru da to bude džabe. Nema produžetka skole

(Kostolac, 2020-04-12)

#158

Imam dete u 7. razredu osnovne skole i ovo sto se radi je vec opterecenje kako za ucenike tako i roditelje a ne jos da idu i preko leta. Ako treba da se nastavi skola nakon ove pauze cemu onda ucenje sada i ovoliki trud i rad dece? Smatram da nastavnici apsolutno na osnovu ovoga mogu da zakljuce ocene. Deca rade 5x vise nego sto su radili dok su isli u skolu.

(Bačka Topola, 2020-04-12)

#159

Nije resenje da deca idu u skolu sada posle svega.Mislim da su pod velikim stresom kako ce se sve zavrsiti.Posebno deca koja zavrsavaju osnovnu i srednju skolu,oni su dodatno opterecena prijemnim ispitom,kako ce upisati zeljene skole i fakultete...

(Beograd, 2020-04-12)

#162

Potpisujem zato sto se u potpunosti slazem sa napisanim u tekstu i peticiji!!!

(Pozarevac, 2020-04-12)

#163

Deca sve vreme uče, rade domaće zadatke, savladavaju gradivo uz pomoć nastavnika, roditelja, RTS-a. Čemu sav trud, uloženi rad i utrošeno vreme svih angažovanih ako se školska godina produži?

(Beograd, 2020-04-12)

#165

Ne slazem se sa produzetkom skolske 2019/2020 godine.

(Zemun, 2020-04-12)

#168

1.Zato sto deca ne bi leti imala dovoljno koncentarcije.Posle ovoga jedva cekaju slobodu.
2.Trenutno su dovoljno preoptereni gradivom

(Sonta, 2020-04-12)

#171

Smatram da su djaci uz pomoc svojih ucitelja skoro identicno i sa punim kapacitetom nastavili casove on line i da nisu izgubili predvidjeno znanje!Takodje,ne bi bilo humano terati decu da preko leta idu u skolu kada je temperatura +40C....Ipak ,detetovo zdravlje je najvaznije!

(Pancevo, 2020-04-12)

#172

Ne zelim da deca idu u skolu u junu,julu,avgustu..mislim da nastavnici imaju dovoljno ocena i provera da mogu zaključiti ocene..za njih je sve ovo bilo stresno ipak su to samo deca!

(Čačak, 2020-04-12)

#173

Potpisujem peticiju zato što, verujem da nije samo po mom mišljenu, nije potrebna dodatna nastava za školsku godinu 2019/2020. Smatram da su svi đaci odradili dobar posao što se tiče online nastave i bili aktivni tokom bilo kakvog predavanja.

(Kruševac, 2020-04-12)

#181

Zato što nijedno ljudsko biće ne može da se skoncentriše i sluša šest ili sedam časova na temperaturi od 30 stepeni.

(Pančevo, 2020-04-12)

#182

Deca uce online i pretrpani su gradivom, samo im fali jos i da leto provedu u skoli...bezobrazluk!

(2020-04-12)

#194

Potpisujemo zato što smatram da je pohađanje nastave u toku leta budalaština.

(Beograd, 2020-04-13)

#197

Iz razloga sto pohadjaju već onlajn nastavu, imaju osnov za zaključivanje ocena na osnovu toga i na osnovu rada dok su isli u školu. Smatram da bi bilo veliko psihičko i fizičko opterećenje i za nastavnike i za djake.

(Apatin, 2020-04-13)