POTPISI STUDENATA PO STAROM PROGRAMU KOJIMA JE POTREBNO PRODUŽENJE STUDIRANJA

maja

#226 kako da ne

2015-12-22 15:11

Ne razumem samo sta je ovaj Suvakov mislio , kada je rekao da studiranje vecitih studenata nije fer prema bolonjcima? Znaci nije fer to sto smo rodjeni pre bolonjaca, kada taj sistem studiranja nije ni bio u planu?!  Zasto se ranije nisu setili da ogranice studiranje? Suvokov da se ostavi licnih frustracija. I kako to on moze retroaktivno da menja nesto? Neka da argumente, a ne, njemu se javilo da ima 19000 studenata...mislim...kako da ne!


Gost

#227

2015-12-22 15:24

Bila sam i sama student po starom. Pravnik sam,pa se nadam da mogu i ja bar nekim savetom pomoci. Studenti po starom ne traze nista sto im ne pripada, upisali su fakultete kada nije postojao rok za zavrsetak u tome i lezi pravni osnov na koji se treba pozvati. Ako se donosi zakon koji iz korena menja polozaj tolikog broja lica onda je trebalo postaviti i razuman rok u kome bi vecina studenata uspesno i zavrsila svoje studije. Sto se bolonjaca tice oni sa studentima po starom nemaju nikakve veze,apropo price da nije pravedno prema njima. Pa ta bolonja dopusta da se godina upise sa 48 bodova a ne sa 60 i nesto kako je u svetu gde je bolonja zazivela kako treba. To nije ustupak?  Izborite se za svoja prava jer na to imate pravo u pitanju je vasa buducnost! Srecno!!

maja

#228 Re:

2015-12-22 16:00

#227: -  

 Tacno tako ! Nikakv rok nije postojao po starom programu i odjednom bum! Imate otprilike godinu dana da zavrsite. U redu, ako je nekome ostalo par ispita, ali sta da rade ljudi sa pet ispita ili vise?! Moramo se boriti i dobro raspitati koja su nasa prava, a ne dozvoliti ovom pomocniku ministra i slicnima da nas obmanjuju i zloupotrebljavaju zakon i statut. 


Gost

#229

2015-12-22 17:03