Peticija protiv dodjele nagrade za mir Mustafi Ceriću

meho

#401

2012-02-04 21:58

Najbolji su mi ovi ateisti koji predlažu "prave " vjernike
presmješno ,ispade da su ateisti najveći vjernici ćim prepoznaju one najbolje
obuzdajte svoj nakaradni ateistički ego ,titoisti uvijek misle da znaju najbolje i o sebi i o drugima !

Gost

#402

2012-02-05 12:23

Potpisala se i desna ruka Titina Ranković i Dražina Kalabić i to jedan ispod drugog. :):):):)A ovih dvadesetak ratnih zločinaca i dalje na spisku. Već 12 dana i nema još hiljadarke, slabo vam ovo drugovi ateisti.

Fedja

#403

2012-02-05 16:17

PETICIJA JE PROPALA

Gost

#404 Re:

2012-02-05 16:21

Fedja Štukan

#405

2012-02-05 16:55

Sva moja obavještenja u vezi peticije, biće objavljena na prvoj stranici u rubrici "saopštenja", ili na mom profilu na facebooku. Bilo kakve komentare potpisane mojim imenom, koji se pojavljuju u ovoj rubrici"diskusija",ignorišite, jer ih ne pišem ja. S poštovanjem Fedja Stukan

Gost

#406

2012-02-06 00:02

Nadam se da ima nekog smisla, tj da ce neko pogledati ove glasove

Gost

#407 Re:

2012-02-06 00:03

#406: -

Naravno da ima smisla


Gost

#408

2012-02-06 14:41

Eto Turaka, a za njima i Kineza ili obrnuto, ali nema veze. Šehadeta i tekbira sve više što nas više napadaju.

http://www.youtube.com/watch?v=CPuVLA3VDao&feature=share

http://www.youtube.com/watch?v=7zaOrXgjteE

Gost

#409 Mustafa Novalić

2012-02-07 15:07

Moja domovina Bosna puna je naucnika koji nose ahmedije,
Puna je naucnika koje ne ucimo u skolama.
Bosanski naucnici zive u sokacima dalekima i nepoznatim.
Moja jedina domovina zove se BOSNA
i drugacije nemore biti !!!!

Moja je BOSNA i avlija mi je Bosanska i bunar u avliji Bosanski
i tresnje ispred bunara Bosanska je i ilduz i sekaik i zambak
i zumbul i miloduh, raha latifica, kadifica, hadjibeg,
Bijela lipa u avliji i cvijet zvani rutavi Suljo.
Sve je to moja BOSNA.

I bosanska mi je svadba i vecera
i na njoj japrak sarma, siscevap, burek, sirnica, zeljanica,
trit pita, hosaf, niseste, paluze, gurabija, hurmasica.
Moji su Bosanski sulbeti sa trideset i tri jela.
Moja jedina domovina je BOSNA !!!!
To je mihrab u koji se nedira i nedijeli se ono sto je cijelo.

Moja jedina domovina je BOSNA!!!!
To je potvrdjeno muhtarskim pecatom moga djeda i predjeda.
To je potvrdjeno dimijama mojih tetaka,
Samijama i kerama na njima.
Moja jedina domovina je BOSNA!!!!
To je sihir. To je sihir na koji ce naograjisati svako
Ko joj dobro ne misli !!!

Gost

#410 Re: Mustafa Novalić

2012-02-08 09:36

#409: - Mustafa Novalić

Lijepo si to jarane opisao, i to niko ne spori ni tebi ni meni. Ali  naša  domovina  se zove Bosna i Hercegovina i tako će odnosno samo tako  može  i opstati.

Fedja Štukan

#411 Poznato?

2012-02-08 13:07

Ako pojedinac, u okviru društvenog projekta, nije u stanju da se «izrazi», ili zato što mu taj društveni projekt ne ide na ruku, ne stimuliše ga kao  individuu, ili ga sprečava kao individuu, što će reći ne daje mu da dođe do svog entiteta, on je primoran da svoj entitet traži izvan identiteta i izvan tzv. društvene strukture. Tako on postaje pripadnik jedne skupine koja postavlja sebi, bar na izgled, kao zadatak i cilj probleme od epohalne važnosti: opstanak i prestiž nacije, ili nacija, očuvanje tradicije i nacionalnih svetinja, folklornih, filozofskih, etičkih, književnih, itd. Sa teretom takve, tajne, polujavne ili javne misije, N.N. postaje čovek akcije, narodni tribun, privid individuuma. Kad smo ga već sveli na tu mjeru, na njegovu pravu mjeru, pošto smo ga izdvojili iz krda, u koje se on sam smjestio – ili gde su ga drugi smjestili, imamo pred sobom individuu bez individualnosti, nacionalistu, rođaka Žila (Jules).

To je onaj Sartrov Žil, koji je porodična nula, čija je jedina osobina da umije da preblijedi na pomen jedne jedine teme: Engleza. To bljedilo, to drhtanje, ta njegova «tajna», da umije da prebljedi na pomen Engleza, to je jedino njegovo društveno biće i to ga čini značajnim, postojećim: nemojte pred njim pominjati engleski čaj, jer će vam svi za stolom početi namigivati, davaće vam znake rukama i nogama, jer Žil je osjetljiv na Engleze, zaboga, pa to svi znaju, Žil mrzi Engleze (a voli svoje, Francuze), jednom rečju, Žil je ličnost, on postaje ličnost zahvaljujući engleskom čaju.

Ovaj i ovakav portret, primjenjiv na sve nacionaliste, može se slobodno, a po ovoj Šemi, razviti do kraja: nacionalista je, po pravilu, kao društveno biće, i kao pojedinac, podjednako ništavan. Izvan ovog opredeljenja, on je nula. On je zapostavio porodicu, društvene funkcije, jer su one isuviše sitne u odnosu na njegov mesijanizam. Treba li reći da je on, po opredeljenju asketa, potencijalni borac koji čeka svoj čas. Nacionalizam je, da parafraziram Sartrov stav o antisemitizmu, «potpun i slobodan izbor, globalan stav koji čovjek prihvata ne samo prema drugim nacijama nego i prema čoveku uopšte, prema istoriji i društvu, to je istovremeno strast i koncepcija svijeta».

Nacionalista je, po definiciji, ignorant. Nacionalizam je, dakle, linija manjeg otpora, komocija. Nacionalisti je lako, on zna, ili misli da zna, svoje vrijednosti, svoje, što će reći nacionalne, što će reći vrijednosti nacije kojoj pripada, etičke i političke, a za ostale se ne interesuje, ne interesuju ga, pakao to su drugi (druge nacije, drugo pleme). Njih ne treba ni provjeravati. Nacionalista u drugima vidi isključivo sebe – nacionaliste. Pozicija, rekosmo li, komotna. Strah i zavist. Opredjeljenje, angažovanje koje ne iziskuje truda. Ne samo «pakao to su drugi», u okviru nacionalnog ključa, naravno, nego i: sve što nije moje (srpsko, hrvatsko, bošnjačko, francusko...) to mi je strano. Nacionalizam je ideologija banalnosti. Nacionalizam je, dakle, totalitarna ideologija.

Nacionalizam je, uz to, ne samo po etimološkom značenju, još poslednja ideologija i demagogija koja se obraća narodu. Pisci to najbolje znaju. Stoga je pod sumnjom nacionalizma svaki pisac koji deklarativno izjavljuje da piše «iz naroda i za narod», koji svoj individualni glas tobože potčinjava višim, nacionalnim interesima. Nacionalizam je kič (a, da se podsjetimo, Kič bi se mogao mjeriti stepenom banalnosti svojih asocijacija – A. Mol.), u srpsko – hrvatskoj varijanti, nacionalizam je borba za prevlast oko licitarskog srca.

Nacionalista, u principu, ne zna ni jedan jezik, niti tzv. varijante, ne poznaje druge kulture – ne tiču ga se. Ali stvar nije tako prosta. Ako i zna neki jezik, što će reći da kao intelektualac ima uvid u kulturno nasljeđe neke druge nacije, velike ili male, to mu znanje služi samo tome da uspostavlja analogije, na štetu onih drugih, naravno. Kič i folklor, folklorni kič, ako vam se tako više sviđa, nisu ništa drugo do kamuflirani nacionalizam, plodno polje nacionalističke ideologije. Zamah folklorizma, kod nas i u svijetu, nije antropološke prirode, nego nacionalističke. Insistiranje na famoznom coleur locale-u takođe je, ako je izvan umjetničkog konteksta, što će reći da nije u službi umetničke istine, jedan od vidova nacionalizma, prikrivenog.

Nacionalizam je, dakle, prevashodno negativitet, nacionalizam je negativna kategorija duha, jer nacionalizam živi na poricanju i od poricanja. Mi nismo ono što su oni. Mi smo pozitivan pol, oni negativan. Naše vrijednosti, nacionalne, nacionalističke, imaju funkciju tek u odnosu na nacionalizam onih drugih: mi jesmo nacionalisti, ali oni su to još i više, mi koljemo, kad se mora, ali oni još i više; mi smo pijanci, oni alkoholičari; naša istorija je ispravna samo u odnosu na njihovu, naš je jezik čist samo u odnosu na njihov. Nacionalizam živi od relativizma. Ne postoje opšte vrijednosti, estetičke, etičke, itd. Postoje samo relativne. I u tom smislu, u prvom redu, nacionalizam jeste nazadnjaštvo. Treba biti bolji samo od svoga brata ili polubrata, ostalo me se i ne tiče. Skočiti malo više od njega, ostali me se ne tiču. To je ono što smo nazvali strah. Ostali čak imaju pravo da nas dostignu, da nas prestignu, to nas se ne tiče. Ciljevi nacionalizma uvek su dostižni ciljevi, dostižni jer su skromni, skromni jer su podli. Ne skače se, ne baca se kamena s ramena da bi se dostigao svoj sopstveni maksimum, nego da bi se nadigrali oni, jedini, slični a tako različni, zbog kojih je igra i započeta.

Nacionalista se, rekosmo, ne boji nikog, osim svog brata. Ali od njega se boji strahom egzistencijalnim, patološkim: pobjeda izabranog neprijatelja jeste njegov apsolutni poraz, ukidanje njegovog bića. Pošto je strašljivac, nacionalista ne ističe sebi više ciljeve. Pobjeda nad izabranim neprijateljem, onim drugim, jeste apsolutna pobeda. Stoga je nacionalizam ideja beznađa, ideologija mogućne pobjede, zagarantovana pobjeda, poraz nikad konačan. Nacionalista se ne boji nikoga, «nikoga do Boga», a njegov bog jeste bog po njegovoj mjeri, blijedi rođak Žil, negde za nekim drugim stolom, njegov brat rođeni, isto toliko nemoćan kao i on sam, «ponos porodice», porodični entitet, svesni i organizovani dio porodice i nacije – blijedi, ludi rođak.

Rekli smo, dakle, biti nacionalista znači biti individuum bez obaveze. «To je kukavica koja ne želi da prizna svoj kukavičluk; ubica koji potiskuje svoju naklonost ka ubistvu, nemoćan da je sasvim priguši a koji se, ipak, ne usuđuje da ubije, osim iz potaje ili anonimnosti gomile, ili u nekakvom "pravednom" ratu. Nezadovoljnik koji u mirnodopsko vreme ne usuđuje da se pobuni iz straha od konsekvenci svoje pobune» - slika i prilika citiranog Sartrovog antisemite. I odakle, pitamo se, taj kukavičluk, to opredeljenje, taj zamah nacionalizma u naše doba? Pritisnut ideologijama, na marginama društvenog kretanja, zbijen i izgubljen među konfrontiranim ideologijama, nedorastao individualnoj pobuni, jer mu je ona uskraćena, individuum se našao u procjepu, u praznini, ne učestvuje u društvenom životu a društveno biće, individualista a individualnost mu uskraćena u ime ideologije, i šta mu preostaje drugo nego da svoje društveno biće traži drugde? Nacionalista je refulirani individualista, nacionalizam je refulirani (kolektivni) izraz tog i takvog individualizma, ideologija, i antiideologija...

Gost

#412 Re: Poznato?

2012-02-08 15:37

#411: Fedja Štukan - Poznato?

Uvijek ću podržavati one koje ovako razmišljaju i glasam za peticiju.


Gost

#413

2012-02-09 00:30

“O, ljudi, vaš Gospodar je jedan, vaš otac je jedan. Nema prednosti Arap nad nearapom, niti nearap nad Arapom, niti crveni nad crnim, niti crni nad crvenim, osim po bogobojaznosti (takvaluku)” . Muhammed a.s.

Mnogo prije nego što je svijet čuo za francusku i druge revolucije i četrnaest vijekova prije nego je Zapad saznao za princip jednakosti, došao je islam i odredio opću ljudsku jednakost, pozivajući sve ljude ovim božanskim pozivom:
„O ljudi, Mi vas od jednog čovjeka i jedne žene stvaramo i na narode i plemena vas dijelimo da biste se upoznali. Najugledniji kod Allaha je onaj koji ga se najviše boji, Allah, uistinu, sve zna i nije Mu skriveno ništa“ (El-Hudžurat: 13).
Dakle, nema razlike između, rasa, nacija i boja među ljudima. Islam poštuje čovjeka bez obzira odakle dolazi, iz koje je klase i grupe ljudi. Jer svi su ljudi jednaki, a svi vjernici su braća. Bogati nema nikakve prednost nad siromašnim, niti siromašni nad bogatim, već svako od njih mora dati pravo drugom, bez obzira na njihov status u društvu. To se odnosi i na čovjeka druge vjere, jer različitost religije ne anulira humanost. Jedne prilike je Poslanik, s.a.v.s.,ustao zbog jedne dženaze, pa mu bi rečeno: „O Božiji poslaniče, to je dženaza Jevrejina“. A on će na to: „Pa zar i on nije ljudsko biće?! “
Naravno, svako ljudsko biće u islamu ima mjesto i svetost. Ljudi se razlikuju po rasi i porijeklu. Neko od njih je Arijevac, neko Samijevac, neko Hamijevac, Arapin ili nearap. Oni se razlikuju po ugledu; neko pripada uglednoj porodici, a neko prosječnoj familiji. Ljudi se, također, razlikuju po bogatstvu; neko je bogat a neko siromah, a neko pripada srednjoj klasi. Razlikuju se po poslovima i funkcijama; neko od njih je vladar a neko potčinjeni, neko je veliki inžinjer a neko obični fizikalac, neko je univerzitetski profesor a neko čuvar univerzitetske kapije. Ali ta različitost ne čini nečiju ljudsku vrijednost veću od vrijednosti drugog čovjeka Na to ne može uticati njegova rasa, boja, porijeklo, bogatstvo, zanimanje, klasa, funkcija ili bilo koje drugo mjerilo. Ljudska vrijednost je jedna za sve. Dokle god pripada ljudskoj vrsti čovjek je poput zuba na češlju jednak sa ostalim ljudima.

Islam se nije zadovoljio sa teorijskom postavkom jednakosti, niti sa utvrđivanjem takve ideologije, već je sa svim propisima i učenjima to praksom potrvdio. To je sa ideje prenio na opipljivu stvarnost.

U džamiji, gdje se klanja džuma-namaz, oblikuje se praktična jednakost i izglađuju sve odlike po kojima se ljudi razlikuju. Tako, ko ode u džamiju, sjeda u prvi red (saff) iako nije puno bogat i ne uživa veliki ugled. Ako pogledaš u jedan saff muslimana naći ćeš u njemu kako bogataš stoji pored siromaha, učenjak pored nepismenjaka, uglednik pored običnog građanina, vladar pored sluge, bez razlike među njima. Svi su pred Allahom jednaki. Svi stoje pred Allahom, poklanjaju Mu se i sedždu čine. Svi imaju jednu direkciju (kiblu), jednog Gospodara i klanjaju se iza jednog predvodnika (imama).
Na svetoj zemlji, gdje se obavljaju obredi hadža i 'umre, ostvaruje se jednakost na primjetniji način. Tada se ona vidi golim okom i dodiruje sopstvenom rukom. Dok su u namazu, ljudi se mogu razlikovati po načinu odijevanja i izboru odjeće. To diktira folklor, klimatski uslovi kao i visina bogatstva. Međutim, na hadžu i 'umri, propisi nalažu odijevanje ihrama te svlačenje uobičajenog odijela. Ihrami su proste bijele haljine koje nisu šivene i dizajnirane. Slično njima su mrtvački ćefini koji izjednačuju između moćnika i slabića, kralja i čaršijaša, a zatim hodočasnici svi u jedan glas uzvikuju: „Odazivam ti se moj Bože, odazivam! “

Dr. Jusuf el-Karadavi

http://hassanoct15.files.wordpress.com/2007/11/holy-kaaba.jpg
nobody

#414 andja i bred

2012-02-09 06:56

15 dana - 800 potpisa

 

BULSHIT PETITION !!!!!

Savjest

#415 Re:

2012-02-09 09:10

#413: -

Peticija nije usmjerena protiv Islama niti protiv bilo koje vjere.

Spartan

#416 Re: andja i bred

2012-02-09 20:54

#414: nobody - andja i bred

Šta ti bolan bi? Ako tebi nije do života raspadu, eto i potpisuješ se da si niko i ništa, nemoj vrijeđati okolo. Za tvoju informaciju: dovoljan je i 1 glas protiv.


Gost

#417

2012-02-10 03:47

Prilikom svečanog otvorenja renovirane džamije negdje u Crnoj Gori (vjerovatno u Kolašinu,nisam siguran) ef. Cerić je slavodobitno izjavio:
NIJE ISLAM NA OVE PROSTORE STIGAO SA MAČEM
I NE MOŽE SE ODAVDE MAČEM NI ISTJERATI!!!
Istom prilikom efendija nije objasnio kako je Islam stigao na ove prostore, na leđima bjelog labuda,možda ga je donijeo bijeli golub ili ga je možda roda donijela tokom svog probnog leta još prije nego je počela da donosi djecu???
Treba znati minimum istorije da bi se moglo pričati o načinu dolaska Islama na ove prostore!
A svako ko zna i minimum istorije,taj zna i kako je Islam ovde došao,koliko dugo i kako se ovde zadržao a sve se može svesti na genocid protiv domicilnog srpskog naroda na tlu današnjih država nastalih raspadom SFRJ ali i ostalih država (sve do Beča) koje su islamisti pokorili dolazeći na ove prostore bez mača (kako bi rekao ef. Cerić)!

Gost

#418 @417

2012-02-10 11:22

Dobro je reis rekao. Da je došao i trajao kako to guslari pjevaju danas ne bi bilo samo par miliona muslimana na Balkanu nego bi bio Balkan islamska republika. I ovo malo što nas je ostalo u Bosni, Kosovu i Sandžaku pokušavate od odlaska Turaka da raselite pa tako da danas više balkanskih muslimana ima u Turskoj i Njemačkoj nego na Balkanu.
ADNAN

#419 Re: genocidna propaganda

2012-02-10 16:00

#417: -

Jeli treba znati minimum "srpske istorije " ,mitomančino jedna  ?

čika doktor

#420 Re: Re: andja i bred

2012-02-10 16:02

#416: Spartan - Re: andja i bred

Fedja smiri živce ,da ne bude opet bolnica ,žica ,tramali ,apaurini !!

bolje sutra

#421

2012-02-10 22:34

Ceric i ostali "mocnici" zagovaraju primitivnu drzavu, da bi sto duze ostali na vlasti, i punili samo svoje dzepove a sve u ime boga,mira i naroda.Zar nama trebaju radikalni muslimani, pa gdje to vodi MRACNO DOBA zar ne? Moze dobiti nagradu za Primitivizam.
Koristim priliku da Vas upoznam sa js jednom peticijom pd imenom:

http://www.gopetition.com/petitions/zahtjev-zapromjenu-ustava-bih.html



Gost

#422 Re: Re: Re: andja i bred

2012-02-10 22:50

#420: čika doktor - Re: Re: andja i bred

Cika doktor, cemu toliko ljubomora na Fedju? Kako tebi nije jasno, da svime sto pises, pokazujes samo ljubomoru, i krivo ti je sto je Fedja do sto jeste, a nazalost nisi ti.

 

Tebi da je dobro u zivotu i da si zadovoljan sa onim sto si i sta si, ne bi se osvrtao na druge ljude, i pisao o njima, vec bi se radovao raznim uspjesima sve i jedne osobe sto postoji na svijetu, a ne mlatio praznu slamu! Tuzno!

bolje sutra

#423 Re: Poznato?

2012-02-10 22:52

#411: Fedja Štukan - Poznato?

Dragi Fedja,ovo si jako lijepo opisao, svaka cast. Iskreno se nadam da ce ova peticija uspjeti.

Zelim da te upoznam sa jos jednom peticijom koja je pokrenuta iz Oklahome,USA pod nazivom:

http://www.gopetition.com/petitions/zahtjev-zapromjenu-ustava-bih.htm

Srdacan pozdrav,

Mesuda Acimovic

bolje sutra

#424 Re:

2012-02-11 00:00

#413: -

Nije problem kurana, biblije ili neke druge vjerske knjige, sve je to lijepo napisano i prilagodjeno nekim davnim vremenima, problem je u nama.Svako ima pravo da vjeruje u sto god hoce, ali ne treba nametati drugima, i to je pravi vjernik.

Iskreno ja sam za modernu drzavu gdje religiji nema mjesta u politici. Ja sam sa tehnologiju,nauku,umjetnost, a to da li cu ja vjerovati u nesto je licno moje opredjeljenje.

Ne znam koja vrsta doktora ste Vi ali ako ste medicine (a vjerujem da niste) gdje je tu logika?


Gost

#425 #424

2012-02-11 03:17

Bivša poznata moderatorica MTV-ija Backerova i bivši diplomata Dr. Hofmann koji su prešli na islam, a možeš ih čuti na ovom clipu, se ne slažu sa tobom.

http://www.youtube.com/watch?v=7kt86gzeWSg