Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata

Kontaktirajte autora peticije

Tema diskusije je automatski pokrenuta na peticiji Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata


Gost

#151

2012-02-05 22:00

Ne treba validirati mesečne karte, već smo ih platili!

Gost

#152

2012-02-06 00:11

Hvala Vama sto ste nam dopustili da izrazimo svoje mišljenje u vezi sa nečim što se direktno tiče nas, gradjana, a nametnuto nam je bez pitanja.

Gost

#153

2012-02-06 09:34

Ko nas je uopste pitao da li zelimo ovakav sistem.Ma treba potpuno ukinuti bus plus, a ne samo overavanje personalizovanih kartica.Autobusi stari po sto godina, idu retko, guzvamo se u njima kao stoka a oni razbacuju nase pare.

Gost

#154

2012-02-06 10:45

Ja bih radije da se citav sistem BusPlus ukine jer je od starta sve lose osmisljeno i to je ocigledno jos jedan cist lopovluk i prevara.
Ja

#155 Nastavak otimanja novca od naroda

2012-02-06 10:56

Prvo su totalno nepotrebno (u vreme krize!) uzeli naš novac za nove lične karte, pa za nove automobilske tablice i saobraćajne dozvole, pa za najskuplje komplete prve pomoći u Evropi, sada su smislili i ovaj način prikupljanja harača od raje. Malo im porezi i akcize.
Čak i da sistem radi ono za šta je naručen, (što je po meni nemoguće) teško će neko dokazati da privatna firma kojoj je jedini cilj što veći profit, imati bilo kakav interes da pomogne u popravci i boljem organizovanju GSP u Beogradu!

Gost

#156

2012-02-06 11:11

mislim da osobe koje su unapred platile mesecni iznos za prevoz ne bi trebalo da validiraju mesecne karte, zbog brzeg ulaska u vozilo. Ne zivimo mi u svetu gde bus stize za 2-3 minuta, vec ga cekamo ponekad i satima, kao sada kad su ulice u gradu skoro neprohodne, i putnici jedva cekaju da udju u takvo vozilo, cesto nisu u mogucnosti da validiraju kartu,
nisam ovca...

#157 Pare ljudi, pare su u pitanju...

2012-02-06 11:23

Moje vidjenje situcacije o pracenju ljudi sa personalizovanim karticama

Naime prilikom vadjenja kartice, receno mi je da MORAM da potpisem sledeci dokument
http://www.busplus.rs/file/zahtevBusPlusBenefit.pdf
kako bih dobio karticu za zaposlene. ZASTO?! Posobno je zbunjujuce zsto je potpisivanje obavezno kada u istom tom dokumentu pise da se svi ti podaci na licni zahtev mogu povuci (mada je ovo diskutabilno, vi ste potpisali i da li ce podaci zaista biti povuceni...)

Prva stavka navodi na MARKETING agencija ima pravo da koristi moje informacije. Znate li vi koliko koliko ovo znaci markenting agencijama i koliko one to posle naplacuju?

Da pojasnim...

Mislite da su vam oni tek tako dali 5% popusta pri kupovini? Naime na ovaj nacin oni mogu da prate vase potrosacke navike. Sa tim informacijama oni mogu odlicno da naplate reklamu na istim tim uredjajima za validaciju. Na primer neka firma koja se bavi proizvodnjom pilecih bataka (kranje banalan primer ali informacija je informacija) zeli da sto bolje plasira svoj proizvod. i kontaktiraju ovu marketinsku agenciju. Oni im kazu da se najvise kupaca koji vole da kupuju njihove proivode najvise krecu linijom 75 (recimo 1.000 dnevno), dok na liniji 95 svega 100. TA INFORMACIJA KOSTA I SAMO JE PITANJE VREMENA KADA CE PRILIKOM VALIDACIJE KARTE DA VAM IZLETI REKLAMA PILECI BATACI NA POPUSTU! Imaju savrsen sistem za pracenje i savrsen medijum za reklamu!

O gubljenju vremena za validaciju i ostalim gluplstima necu ni da komentarisem, jer ce na to lako da se izvade i da kazu kao da se ne dize prasina i da vecini zamazuju oci, ONO STO NECU DA DOZVOLIM JE DA NA MENI KAO NA NEKOJ OVCI NEKO ZARADJUJE I ODAKLE NEKOME PRAVO DA MOZE DA ME PRATI!

Samo da dodam da me uopste ne bi iznenadilo da je vlasnik ove marketinske agencije neko od nasih politicara...

STRASNO!
boban

#158 Re:

2012-02-06 12:59

#21: -

Potpuno se slažem. Zakon o obligacionim odnosima je stariji od bilo koje gradske odluke, pa stoga putnik ne mora da "validira" karticu, jer je uslugu već platio unapred. Štaviše, dokaz o plaćenoj usluzi se NE NALAZI na kartici, već na serverima BusPlus-a, pa bi čak i lična karta ili vozačka dozvola, odnosno bilo koji dokument sa matičnim brojem(JMBG) mogli da posluže da kontrolor utvrdi da je putnik već platio vožnju za tekući mesec.


Gost

#159 j

2012-02-06 19:04

Ja sm svoje misljenje podelila sa svim svojim prijateljima sto preko drustvenih mreza sto uzivo. takodje sam i poslala svim redakcijama i sluzbama koje mogu imati veze sa ovim sistemom i ovom gluposti mejlove sa linkom peticije i mojim komentarom. smatram da je problem takodje u tome sto veci broj sgradjana koji koristi personalizovanu markicu ne koristi internet, pa i nema gde da sazna ni za ovu peticiju ni za glupost koju je bus plus uveo! ljudi svakodnevno ponistavaju svoje personalizovane kartice sa recima sto je do mene ja cu da uradim! da, nabojbolje jos i da duvamo da se zagreju autobusi. ja sam spremna ako hocete da peticiju podrzimo i javno na ulicama naseg grada,gde cemo moci u direktnom kontaktu da sakupimo mnogo potpisa. ili to ili nista od malog broja nasih glasova. kakva glupost, kakav sistem, kakva drzava!

#160 Re: j

2012-02-06 20:45

#159: - j

Na žalost, u trenutnim uslovima nismo u mogućnosti da peticiju organizujemo na tradicionalan način. Hvala na širenju peticije, svi ili barem većina medija je obaveštene o akciji. To treba činiti što češće i sa što više strana kako bi akcija uspela. Za sada nema konkretnih rezultata, barem ne onih vidljivih, ali se sve češće pojavljuju članci u kojima se upinju da obrazlože kako je overa mesečnih karata za naše dobro, što je možda prvi konkretan rezultat, očigledno da je veliki broj ljudi nezadovoljen tom odlukom. Kako će oni saznati za akciju i dati svoj doprinos, računajući i one koji ne koriste internet, na svima nama je da se potrudimo.


Gost

#161

2012-02-06 21:05

Mi gradjani prigradskih opstina smo ocigledno gradjani drugog reda, ili je ovo monopol laste na delu. Opstina surcin je isto udaljena od Beograda kao i Obrenovac, a oni se voze za 2600 dinara. Mi Obrenovcani moramo da placamo Lasti 5000 jer nemamo liniju GSP-a.

Gost

#162

2012-02-06 21:37

Validacija unaprijed placene mjesecne pretplate je kapitalna glupost, smisljena radi necijeg hira ili proizvod diletantizma firmi koje uvode novi sistem

Gost

#163

2012-02-06 23:21

Bespotrebno je validirati mesecne karte,samo obmanjuju narod posto oni dobro znaju uvid o preopterecenosti linija gradskog prevoza!

Gost

#164

2012-02-07 00:52

Umesto da kontrolori mogu da provere preko maticnog broja da putnik koji je platio mesecnu kartu, a nema je nekim slucajem kod sebe, ima placen prevoz i da nema potrebe za kaznjavanjem, mi uvodimo pracenje kretanja gradjana preko sistema cekiranja.U prvom slucaju elektronski i informacioni sistemi imaju svru, u drugom je to besmisleno. Ako zele da provere popunjenost kapaciteta i slicno, karta bi morala da se cekira i na izlazu. BESMISLENO, PONIZAVAJUCE i potencijalno OPASNO PO PRIVATNOST.

Gost

#165

2012-02-07 01:56

Dosta vise kradje!

Gost

#166 Re: jdrago

2012-02-07 15:29

#159: - j

Ja sam strahovito razocaran dosadasnjim potpisima.Smatram da je ovo jako mali broj.Ovoliki broj potpisa na ulicama Beograda bi prikupili za 1sat.Pa ipak strasno sam razocaran, gde su studenti, zaposleni, djaci.Ovde se ipak radi o Beogradjanima koji nije bas da nemaju internet.Va[e pisanje medijima je uzaludno jer oni niti smeju niti hoce da se bave ovom temom.U utisku nedelje sam gledao Djilasa ciji odgovor je bio da ce gradjanima biti bolje.Maj;inska briga gradonacelnika. Ova peticija ce trajati duze mislim da ce izaci i na ulice a onda ce biti 500000 potpisa.Navodno toliko ima personalizovanik kartica.


#167 Re: Re: jdrago

2012-02-07 19:45

#166: - Re: jdrago Ja sam strahovito razocaran dosadasnjim potpisima.Smatram da je ovo jako mali broj.Ovoliki broj potpisa na ulicama Beograda bi prikupili za 1sat.Pa ipak strasno sam razocaran, gde su studenti, zaposleni, djaci.Ovde se ipak radi o Beogradjanima koji nije bas da nemaju internet.Va[e pisanje medijima je uzaludno jer oni niti smeju niti hoce da se bave ovom temom.U utisku nedelje sam gledao Djilasa ciji odgovor je bio da ce gradjanima biti bolje.Maj;inska briga gradonacelnika. Ova peticija ce trajati duze mislim da ce izaci i na ulice a onda ce biti 500000 potpisa.Navodno toliko ima personalizovanik kartica.

Naravno da će peticija potrajati, tek smo započeli. Ne treba ispustiti iz vida činjenicu da sistem još nije profunkcionisao kako je zamišljeno odnosno da kontrola praktično ni nema tako da se ovih dana što zbog odsustva kontrole što zbog nevremena, svi praktično voze besplatno. Mnogi još nisu ni izvadili karte, stari, koji će biti najteže pogođena grupa, ni ne izlaze iz kuće. Tek kada stvar krene, od početka narednog meseca, nezadovoljstvo će biti izraženo. Tada se svi setite da smo na vreme zajedno počeli da ukazujemo na problem koji će neminovno nastati kada krenu gužve. O tome šta ljudi misle o ovome ne treba trošiti reči, svi se vozimo prevozom i slušamo reakcije ljudi oko nas. Podrška protestu je neminovna.


Gost

#168 j

2012-02-07 20:13

#166: - Re: jdrago

Ja se u potpunosti slazem da je broj potpisa strahovito mali i da mora nesto da se uradi ako mislimo da ova peticija uopste bude zapazena. Ako je iko spreman da se organizuje na ulicama kad malo ovaj minus prodje ja sam za. Sigurno da mozemo za kratko vreme da prikupimo puno potpisa. A sto se tice studenata, zaposlenih i drugih kojima je internet dostupan a ne reaguju, veruj mi iz nekog razloga im je svejedno i cak im nije tesko da otkucavaju personaliyovane kartice! Evo primer moje koleginice,njoj to nije tesko i tako smatra da je to zbog unapredjenja  saobracaja, a nasi podaci ako zele su im ionako dostupni kad god,ma uzas...! Ej bre pa nemamo gram mozga! Ljudi su prsli i sto ih vise gaze sa svih strana to  sve dublje tonu u apatiju i depresiju. Isto mozes da cujes debilizme kao: ma da tako ce se nesto promeniti, a kad su uveli ono i ono i ono! Pa nego kako da se nesto menja,ako svi samo cutimo! Ja ne znam i ne razumem,al znam da na ovu glupost ne pristajem i uradicu sve sto je u mojoj moci da to promenim, makar isla pesaka 6 km svaki dan do posla i nazad. Opet kazem ako ste za, ajmo na ulice po potpise ili da nadjemo nekog finansijera da zakupimo one reklamne prostore u vozilima gsp-a sa informacijama kako se  moze potpisati ova peticija i zasto to treba da se uradi,pa onda kad svako jutro gledaju i citaju jedno te isto valjda ce shvatiti da je ponistavanje unapred placenih mesecnih kartica notorna glupost plus,ovaj busplus igranje sa licnim podacima! ej bre....


Gost

#169

2012-02-07 20:16

Ne tripujem se na paranoju, zig zveri i te fore... ALI NECU DA SE KUCAM. Tacka.
Izaberite nadimak

#170 Re: j

2012-02-07 20:48

#168: - j

To sa zakupom prostora u vozilima je dobra ideja, ali na žalost samo pusti san, pošto je po svemu sudeći jedini cilj ove odluke sledeći:

Validacijom će se steći uvid u to koliko putnika ulazi, samim tim i čeka prevoz na pojedinim stanicama. Dok čekaju, ljudi gledaju okolo i vide ono što se oko njih nalazi. To su uglavnom bilbordi i reklame kojih je pun grad, a u tome se verovatno svi slažu, postavljene su bez ikakvog reda, gde je bilo slobodnog mesta. Sada, kada se bude sprovela evidencija, znaće se koje su tačno najprometnije, tj. udarne stanice na kojim čeka (u kontekstu ove priče naglasak je na čeka a ne ulazi) najveći broj ljudi. Oni su ciljna grupa oglašivačima, i na najprometnijim mestima će biti zone sa najviše bilborda, i potencijalnim zakupcima će biti izdavani po najvišoj ceni zakupa. Jednostavno, izvršiće se zoniranje reklamnog prostora. E sad, možda to i nije loše, ali ja u tome ne želim da učestvujem, pogotovo ne bez nadoknade i da me niko nije pitao. Još kada je ova priča upakovana u oblandu kobajagi sakupljanja informacija radi unapređenja prevoza, neću iz inata jer vređa zdrav razum. Ako treba, prestaću da plaćam kartu ne zbog toga što želim da se švercujem, već zato što neću da me neko iskorišćava radi sticanja lične dobiti. Kada se ovo ukine, mogu da računaju da ću plaćati ponovo.

Iz svega navedenog jasno je zašto je nemoguće zakupiti oglasni prostor u autobusima u cilju promovisanja ove akcije, ko razume shvatiće, ko ne razume, neka se raspita ko u gradu drži monopol u ovoj oblasti.


Gost

#171

2012-02-08 00:08

Moja skromna podrska!

Gost

#172 Re:

2012-02-08 00:13

#171: - Moja skromna podrska!

Hvala. Ne bih rekao skromna. Svako ko je dao svoj glas, učinio je mnogo, a to će se uskoro i videti, ubeđeni smo.


Gost

#173

2012-02-08 00:25

ZLI KARDINAL CE PASTI!

Gost

#174 Re: Re: Mala pomoć ime pocinje na Đ....

2012-02-08 00:36


Gost

#175

2012-02-08 00:37

Ne maltretirajte nas stalnom ,,validizacijom,, kad vec placamo mesecnu kartu. U protivnom-svercovacemo se, i sta ste onda uradili?