Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata


Gost

#301

2012-03-03 17:35

Sve pohvale za peticiju, nadam se da će uspeti!

Gost

#302

2012-03-03 17:36

Super! podržavam!

Gost

#303

2012-03-04 20:02

Poenta validacije ja da se u periodu posle sest meseci a na osnovu statistike validacije mesecnih kartica uvede raslicita cena za dve,cetiri, sest voznji do posla, svaka kretnja autobusom van tih kretanja bio se posebno pracalja, oces na adu.... pa ima da platis,ne vazi ti markica vanredno, Oces svugde da se vozis, e onda ima da se platis 90 evra koliko kosta mesecna markica za beskonacni broj voznji u Izmiru odakle je Kentakt i kupljen Aroganto licemerno prepotento drsko i pokvareno nacin da se narod opljacka

#304 Re:

2012-03-04 21:47

#303: - Poenta validacije ja da se u periodu posle sest meseci a na osnovu statistike validacije mesecnih kartica uvede raslicita cena za dve,cetiri, sest voznji do posla, svaka kretnja autobusom van tih kretanja bio se posebno pracalja, oces na adu.... pa ima da platis,ne vazi ti markica vanredno, Oces svugde da se vozis, e onda ima da se platis 90 evra koliko kosta mesecna markica za beskonacni broj voznji u Izmiru odakle je Kentakt i kupljen Aroganto licemerno prepotento drsko i pokvareno nacin da se narod opljacka

I ja mislim da je nesto slicno u pitanju, izmedju ostalog. Svakako da jedini kojima validacija ne moze da donese nista dobro jesu gradjani, svi ostali ce se okoristiti.


#305 Re:

2012-03-04 21:51

#300: - Pitala sam kontrolora zašto da validiram, ako sam platila za ceo mesec, za neograničeni broj vožnji. Izvanredno inteligentan odgovor je glasio: "Takav je propis."
Nisam maloumna, niti želim da dozvolim da me maltretiraju. Još malo, pa će meriti i naplaćivati (ili odbijati od plate)i količinu vazduha koji udišemo na ulici.

Treba razumeti i njih, rade po principu veži konja gde ti kazda kaže. Mnogi od njih su sigurno protiv validacije, pogotovo što na taj način stiču "neprijatelje" i među savesnim građanima, kao da im nje dosta što su do sada morali da jure švercere. Međutim, ja bih priupitao tog istog kontolora, ako bi se sutra doneo neki glup propis da recimo moraju da nose radnu uniformu sa kratkim rukavima i tokom zime, ili nešto slično, da li bi ćutali ili bi rekli "Ljudi, pa ovo nema logike"?


Gost

#306 Re:

2012-03-04 23:57

#301: -  isti oni koji su koji su kupili tramvaj koji ne moze da ide preko Slavije i Beogradskom ulicom i u kome nema drzaca za ruke dok se vozite u njemu doneli su odluku o validaciji onih koji su unapred platili uslugu za koju ce biti kaznjeni sa 1500 dinara ako se ne validiraju. Sramno,arogantno,sibicarski i i lopovski Recite narodu posteno sta hocete     sa validaciom jer posle izbora recice te da prevoz mora imati ekonomsku cenu i da markica za zaposlene ne moze toliko da kosta za neogranicani  broj voznji. Markica za dva prevoza do posla ce kostati 2000 dinara  za cetiri prevoza 4000 dinara,za sest prevoza 6000 dinara i za neograniceni broj voznji 87 evra jer toliko kosta u Izmiru gde je isti sistem instaliran. Sistemom V A L I D A C I J E  docice do podatako o vasem kretanju i svako kretanje van odlaska na posao, a koji ce vam biti placen od strane poslodavca moracete da PLATITE IZ SVOG DJEPA. Oces da ides na Adu , e  ne moze ne pokriva ti markica voznju moras dodatno da platis .E zato im sluzi validacija da bi ti svaku voznju van posla naplate.Markica u becu kosta 30 evra ukljucujuci metro, u Bukurestu 15 evra svi placaju, Budimpesti isto na nivou nase markice sada, a koja ce posle sest meseci biti proglasena neekonomskom. NE zaboravite da je pojedinasna karta kostala 30 dinara pre godinu ipo dana a sada 60 dinara

 


Gost

#307

2012-03-05 00:21

Mislim da je svaki komentar izlišan. Osim vređnja inteligencije i dodatnog komplikovanja svakodnevnog života, možda uvođenje novog sistema predstavlja još jedan pokušaj da se informacije o svakom građaninu i trasi njegovog (najčešćeg) kretanja prate, što predstavlja grubo kršenje ljudskih prava i ličnog dostojanstva.

Gost

#308

2012-03-05 09:48

korisna peticija, ali prava pitanja su kome je namestena ova kombinacija uzimanja para iz gradskog budzeta, i da li ce umesani ikada odgovarati ?

Gost

#309

2012-03-05 16:32

Najveca glupost koja je smisljena, da osobe koje unapred plate prevoz, moraju svakodnevno i da se evidentiraju To je moguce sprovesti u zemljama gde je GS redovniji, a kod nas u spicevima putnici ne mogu ni da udju u bus, a kamoli da "validiraju" bus plus kartu.

Gost

#310

2012-03-05 22:14

Djilas se ne vozi gradskim prevozom, kao mi smrtnici. Nadam se da je puk'o na izborima. Hvala na peticiji! Samo napred!

Gost

#311

2012-03-06 16:10

Predlazem bojkot komplet busplus sistema koji je smisljen samo da vlahovic i njemu slicni kroz razne partijske, stranacke i vlastodrzacke organizacije uzimaju i onaj bedni dinar koji dobijaju zaposleni/radnici/studenti... Dole s busminusom..

Gost

#312 доле бус плус крађа

2012-03-06 19:16

Када будете написали петицију против целе бус плус лоповске ујдурме. потписаћу је. Овако само тражите да вас као овце пре шишања успавају, да би вам било лакше.

Gost

#313 Re: Re:

2012-03-07 02:03

#283: SĐ - Re:

ja mislim da se ova energija nepotrebno rasipa slanjem individualnih pisama, mailova, tužbi .... ne razumem zašto ne bismo mogli kao grupa (sve veća!) građana da angažujemo advokata (a uveren sam da mora postojati neko ko bi to uradio pro bono) koji bi u ime svih as napisao tužbu!


Gost

#314

2012-03-07 09:51

U potpunosti podrzavam ciljeve ove peticije, koja pokazuje da ima jos dosta ljudi koji zdravo misli, koji hoce da postoji red ali ne na nacin koji vredja dostojanstvo razumnog coveka.
Ziveli.
Bosko

#315 Re: Re: Re:

2012-03-07 18:56

#313: - Re: Re: ja mislim da se ova energija nepotrebno rasipa slanjem individualnih pisama, mailova, tužbi .... ne razumem zašto ne bismo mogli kao grupa (sve veća!) građana da angažujemo advokata (a uveren sam da mora postojati neko ko bi to uradio pro bono) koji bi u ime svih as napisao tužbu!

Može naravno. Ne bih isključio individualno slanje, jer se tako postiže efekat konstantnog pritiska sa više strana.


Gost

#316

2012-03-08 00:04

Ако сам платио за месечну карту и за то постоји доказ. Не видим разлог за некакво валидирање. Зашто у сваком возилу да дајем податке о себи. Хоће ли и пешаке да валидирају у свакој улици и на сваком семафору?


Gost

#317

2012-03-08 00:11

Ne zelim da bilo ko ima informacije o mom kretanju, uvidu u moj novcanik, niti da me bespotrebno zadrzava, ako sam vec unapred platio koriscenje GSB-a za citav mesec!

Gost

#318

2012-03-08 01:15

Sta cemo sa prevarom Vlahovica koji je na mala vrata namestio posao sebi i turcima pored srpskih inzenjera sposobnih i zaradjuje mesecno milion eura.Hoce li neko da pokrene krivicnu prijavu za tu prevaru ?
Izaberite nadimak

#319 iskustvo

2012-03-09 09:53

Danas prvi put mi usla kontrola karte na pregled, ja joj dam ona preda kolegi moju personalizovanu mesecnu bus plus karticu da validira ja naravno zabranim posto ne zelim da moje maticne podatke trazi - ocitava bilo ko drugi osim ovlascenog lica (sto nije ni kontrolor a jos manje aparat za validaciju), ali gospodine morate takvi su propisi. Eto izgleda da su propisi neke privatne firme iznad zakona. Ja svakako i dalje necu validirati moju markicu i cekacu prvu kaznu ili blokadu uredno placene kartice (posedujem fiskalni isecak) a onda pravac sud, kosta ce a mozda se u medjubremenu i pojavi nekakva grupna tuzba pa se prikljucim.

Gost

#320

2012-03-10 00:18

НЕ ВЕРУЈЕМ НИ ГСП-у НИ БСПЛУС-у. Једино што је извесно је повећање цена!

Gost

#321 Re:

2012-03-10 00:24

#69: -

И овде систем може да пропадне, а то није суштина ствари,. Суштина је да су већ узете провизије приликом набавке апаратура.


#322 Re:

2012-03-10 00:26

#320: - Једино што је извесно је повећање цена!

Jedino što bi trebalo da bude izvesno je da mi ne odustanemo i da ovo isteramo do kraja. Ne pristajemo ni na privremeno uvođenje validacije na ograničen vremenski period. Time bi priznali da smo u pravu ali bi nas i dalje zavlačili sa njihovim obrazloženjima.


Gost

#323 drago

2012-03-11 16:42

Upravo sam na TV prva cuo DJilasove komentare o BUS plusu, prvi put da je odgovorio na pitanje zasto se validiraju BUS plus personalizovane kartice, rekavsi da se to radi da bi ostali putnici kontrolisali ko ulazi u autobus.Smesno.Istovremeno je naveo uz neki smesni komentar i ostale nelogicnosti. Kako je ovo peticija za ukidanje validacije personalizovanih kartica sad sam jos vise ubedjen da isto treba ukinuti jer"kad nepravda postane zakon otpor je nasa duznost".

#324 Re: drago

2012-03-11 18:50

#323: - drago

To potvrđuje da je sve ovo potpuno besmislica ali i da oni to sami znaju, pitanje je samo kada će to i javno priznati. Što više budemo pritiskali, žalili se, slali pisma... pre će se odobrovoljiti.

Alisa

#325 Re: Re: Re: j

2012-03-12 13:11

#252: - Re: Re: j Nijedan pravilnik ne može biti iznad zakona. Pošto se radi o mogućnosti zloupotrebe ličnih podataka logično je pogledati važeći Zakon o zaštiti ličnih podataka ("Službeni glasnik RS", br. 97/2008, 104/2009).

Ovaj Zakon koji je na snazi od 01.01.2009. godine je precizirao u članu 8. kada je nedozvoljena obrada ličnih podataka (a to je svaka radnja preduzeta u vezi sa podacima, npr. prikupljanje, beleženje, pretraživanje i slično - član 3. tačka3. navedenog zakona), pa, između ostalog, ako fizičko lice nije dalo pristanak za obradu ili ako je podatak koji se obrađuje nepotreban za svrhe obrade. Ova dva razloga su dovoljno jasna da ukažu na potpunu neusklađenost Pravilnika Direkcije za javni prevoz sa Zakonom. Eventualno pozivanje na član 13 navedenog Zakona kojim se daje mogućnost obrade podataka od strane organa vlasti bez pristanka fizičkog lica se ni u kom slučaju ne može primeniti na ovaj slučaj, jer je u ovom ćlanu jasno navedeno sledeće:

„Organ vlasti obrađuje podatke bez pristanka lica ako je obrada neophodna radi obavljanja poslova iz svoje nadležnosti određenih zakonom ili drugim propisom u cilju ostvarivanja interesa nacionalne ili javne bezbednosti (?), odbrane zemlje (?), sprečavanja, otkrivanja, istrage i gonjenja za krivična dela (?), ekonomskih, odnosno finansijskih interesa države (?), zaštite zdravlja i morala, zaštite prava i sloboda (?!) i drugog javnog interesa, a u drugim slučajevima na osnovu pismenog pristanka lica.

Među navedenim ciljevima ne postoji nijedan koji ima veze sa validiranjem personalizovanih karata za prevoz. Pošto sam čula da se kao argument pominju ekonomskim ili finansijskim interesom države (neverovatno!!!),  u tom slučaju interes se ostvaruje uplatom mesečnog iznosa za prevoz (konkretno 2.680,00 RSD), a ne validiranjem karte, tako da i taj nesuvisli tzv. argument otpada

Dakle, Pravilnik nije zasnovan ni na zakonu, ni na Ustavu (član 42).

U vezi sa zahtevom za izdavanje personalizovanih karata (pretpostavljam da je to taj ugovor) koje smo potpisali i ne znajući šta sve sadrži i na šta pristajemo mogu samo da kažem da se prema Zakonu o zaštiti ličnih podataka dati pristanak za obradu podataka može da se povuče, što je regulisano članom 11. ovog zakona.