Spasimo viševekovni hrast!

Vera Radojlović

/ #32 Re:

2013-07-11 13:46

#17: Lazar Stanojević -

Bravo Lazare!

Isto to mislim. Povraća mi se od ovog saopštenja i od nekih komentara "accordingly"!

Sav se prepodobio Velja Ilić "projektujući" pred vodieljkom RTSa... Ni sam ne zna šta se nalupetao, maltene hrast će plutati u space shuttle-u, te grane padaju, te pasarele, te izvor što će da zaliva hrast - jooooooj! ...

ZNAČI: PROSTO JE! Po zakonu o planiranju i izgradnji zna se ko je, šta i kako trebao da uradi A NIJE pa je sve ispalo kako je ispalo. Da li su ti "projektanti" samo sedeli za kompom i crtali ( baš lepo izgleda ona slika na ekranu) - jel proš'o neko trasom budućeg koridora pre "projektovanja" ? A šta je on ( Velja Ilić) za sve to vreme radio? Jel prošao on od svog Čačka do Beograda budućom trasom? Jel video onoliki hrast koji je tu 600 godina? Ajde molim te! A pita se "gde su bili svi ti koji sada pišu peticije"! Jel to možda bio moj posao i to za pare koji su "povukli" za koridor 11.

Ministarstvo je sigurno odobrilo Studiju procene uticaja na životnu sredinu da bi se dobila dozvola za početak radova... Inženjerska komora ćuti a ima 22.520 licenciranih "Projektanata". Među njima ima stvarno inženjera ( arhitekte, građevinci, mašinci....) koji bi da projektuju PO PRAVILIMA INŽENJERSKE STRUKE, ali ne mogu čak ni do svojih 50-tih da dođu na red od kojekavih askurđela koji dobijaju svaki projekat na osnovu valjda bi trebalo prethodnih referenci ( ova će baš da im bude dobra !!!) ...Ne sećaju se ni kako se sami zovu a kamoli kako se zove projekat na kome su trenutno !

Da se sve to ispita - može jako lako! I da se troškovi lepo pripišu svima u "lancu" - a ne Velja da kaže " nek košta kol'ko košta". O našem trošku! Jer i put je o našem trošku.

Nije to što Vučić "oće autoput"! Hoćemo svi mi! Te zajmove treba da vratimo svi mi i naša deca, unučići i sl... Osim ako nisu nepovratna sredstva ( GRANT) - a ona se dobijaju samo za PERFEKTNE PROJEKTE: od studije izvodljivosti, preko idejnog, pa dalje glavnog, preko PERFEKTNOG procesa sprovođenja projekta ( u budžetu i na vreme !) , projekta izvedenog stanja itd..

No važno je da se OČI I DALJE DRŽE OTVORENE i da se povede računa o odobrenju "projekta" da se hrast "sačuva". Treba videti da li ga je neko stručno proverio/odobrio ili su sela dvojica u kafani i crtali na salveti...To je isto Projekat, a sam projekat puta treba da uvrsti i tu izmenu.