Beneficirani radni staz za vaspitace predskolskih ustanova

Komentari

#601

Smatram da je podao vaspitaca dovoljno odgovoran i tezak, te se isti trebaju uvrstiti sa ostali m strukama kojima se priznaje beneficirani radni staz.

(Novi Sad, 2017-12-07)

#605

Zato sto je tezak posao

(Novi Sad, 2017-12-08)

#607

Zato sto je tezak posao

(Novi Sad, 2017-12-08)

#608

vaspitac sa 60.godina ne moze da radi s decom

(Kraljevo, 2017-12-08)

#610

Zato sto je tezak posao

(Novi Sad, 2017-12-08)

#611

Neophodno

(Novi Sad, 2017-12-08)

#613

To je moje pravo

(Novi Sad, 2017-12-10)

#614

Posto sam i sam diplomirani vaspitac, podrzavam u potpunosti, prema tome dajem svoj glas upravo iz navedenih razloga nekoliko ljudi koji su vec dali svoju rec, glas, potpis.

(Aleksinac, 2017-12-10)

#620

Smatram da je posao vaspitačica odgovorniji od posla policajca.

(Beograd, 2017-12-12)

#621

Neizdrzivo je,stresno i nemoguce dati maksimum preko pedeset pete godine zivota.

(Prijepolje, 2017-12-13)

#622

zato sto sam vaspitac i znam kakav je rizik te profesije

(zajecar, 2017-12-13)

#624

Žene posle 55 god više nisu sposobne da rade sa decom predškolskog uzrasta. Neke iz zdravstvenih, a neke zbog psihičkih razloga.

(Novi Sad, 2017-12-13)

#625

Smatram da vaspitac preko 50 godina nije vise fizicki ni psihicki sposoban svakodnevno da prati potrebe predskolske dece.

(Novi Sad, 2017-12-13)

#626

Fizicki i psihicki tezak posao narocito za ljude preko 60 godina.

(Novi Sad, 2017-12-13)

#628

Smatram da vaspitac u poznijim godinama nije sposoban da brine o tolikom broju dece.

(Pozarevac, 2017-12-14)

#630

Potpisujem jer je vaspitači zaslužuju. Brinu i vaspitavaju tudju decu više od , nekih, roditelja. Smatram da ni jedan vaspitač ne može da radi i nema dovoljno energije do 63 godine.

(Pančevo, 2017-12-14)

#632

vec radim 29 godina,malo li je?

(novi sad, 2017-12-14)

#636

Zato sto sam vaspitac sa 30-ro upisane dece i znam koliko ne mogu,koliko su mi refleksi i paznja opali, a da ne pricam sta sve jos...Molim Vas,ucinite nesto za nas vaspitace, jer nasa su deca -VASA DECA

(Smederevska Palanka, 2017-12-15)

#637

Podržavam peticiju, radim kao vaspitač.

(Novi Sad, 2017-12-16)

#640

Potpisujem,zato što sam vaspitač 22 godine i smatram da je posao veoma težak za osobe koje pređu 60god.života i zahtevan .

(Novi Sad, 2017-12-17)

#641

Rad vaspitaca je zahtevan kako psihicki tako i fizicki, smatram da nakon 55godine, to vise nije kvalitetan rad i da su ljudi manje sposobni da se daju deci u potpunosti i da im pruze sve sto im je potrebno. Hvala :)

(Maglic, 2017-12-17)

#643

Sestra se bavi Tim poslom I zasluzuje.

(Trstenik, 2017-12-17)

#644

Smatram da vaspitači to zaslužuju i tako bi se brže otvarala radna mesta za nezaposlene, mlade...

(Zmajevo , 2017-12-17)

#648

Stresan i odgovoran posao koji ne moze kvalitetno da obavlja osoba starija od 55 godina.

(Maglic, 2017-12-18)

#650

Roditelji nisu kao nekad !!!!....psihicki umor!!

(Novi Sad, 2017-12-18)

#654

Posao vaspitaca je lep odgovoran i iscrpljujuci i ljudi se potrose

(Novi Sad, 2017-12-23)

#655

Poštovana gospođo Karapandžić,
Hvala Vam za inicijativu.
Potpisujem jer smatram da posao koji vaspitači rade zahteva mnogo fizičkog i mentalnog napora. Nema mnogo zanimanja koje zahtevaju toliko različitih znanja, umenja i veština. I stalno usavršavanje.
Pozdravljam Vas i želim Vam uspeh na svim poljima.
Ana Milićević

(Beograd, 2017-12-25)

#657

Tako i treba da bude i njima i zdr.radnicima a ne da se u 70 god ide u penziju

(Šabac, 2017-12-26)

#660

Potpisujem jer se radi o izuzetno teskom i odgovornom poslu, podloznom burnout sindromu koji vremenom dovodi do mogucnosti nastanka mnogih telesnih i psihickih profesionalnih oboljenja

(Beograd, 2017-12-28)

#664

Radim sa decom u zdravstvu, i imam direktan uvid koliko je grozno raditi izuzetno odgovoran i tezak posao za nedovoljnu za zivot i nepristojno nisku platu. Nadam se da ce drzava da prepozna tezinu odgovornosti i potrebu za nagradom onih koji rade sa decom, narocito sa smetnjama u razvoju. To je u civilizovanom svetu vrlo jasno i povoljno regulisano.

(Beograd, 2018-01-06)

#668

Zato što je potrebno da sa decom rade mladi, poletni , ljudi sa novim idejama.

(Novi Sad, 2018-01-19)

#670

sto sam vaspitac

(novi sad, 2018-01-20)

#672

beeneficirani radni staz za vaslitace,jer se istrose vec losle 20 god radnog staza sa prekobrojnim broje
dece u svojim grupama!!

(novi sad, 2018-01-26)

#673

Potpisujem zato sto i sama radim ovaj posao nekih 15 godina i znam koliko je naporno i stresno.Apsolutno podrzavam da se uvede beneficirani radni staz za vaspitace

(Laktasi, 2018-01-28)

#675

kad budemo ravnopravni u svim delatnostima zivota tad i izjednacen staz i starosna granica,a ovako zena rinta i rinta i sama je kriva sto trpi kolicinu eksploatacije pa i praznici,nijedan nema da se nista ne jede i da se necisti i sve od zene zahteva................

(medvedja, 2018-01-31)

#677

Vaspitaci treba da imaju makar ovu olaksicu s obzirom na uslove i posao kojim se bave

(Novi Sad, 2018-03-09)

#679

Koliko moje dete moze da se dere, odnosno Vristi dok place, znaju vaspitacice i mi ukucani. To je psihicka totura koju treba izdrzati. Pri tom on u kolektivu nije sam i samo one znaju kako im je dok ih svakodnevno slusaju.

(Novi sad, 2018-03-15)

#680

Zato sto smatram da je ovaj posao jako težak i odgovoran

(Mladenovac, 2018-03-19)

#682

Vaspitač u svom radu sa decom daje sebe, a sve za dobrobit celog društva...

(Raška , 2018-03-31)

#689

Potpisujem zato sto je to preko potrebno,s obzirom na uslove rada.

(Beograd, 2018-08-14)

#692

Posao vaspitača je nerealno da obavlja žena/muškarac iznad 55 godina. Nehumano je kako prema deci tako i prema izvršiocu posla,odnosno vaspitaču.

(Beograd, 2018-11-08)

#694

Smatram da je potrebno jer rad sa decom u velikim grupama utiče na zdravlje vaspitača i gledajući starije koleginice vidim da nisu u stanju na adekvatan način odgovore svim potrebama dece pred kraj radnog veka.

(Obrenovac, 2018-12-15)

#696

Zato sto nije humano da vaspitaci rade sa tolikim brojem male dece sa 60 i vise godina ni za decu ni za vaspitace.

(Beograd, 2018-12-27)

#698

Бенефицирани радни стаж је и у интересу деце. Потпуна радна способност је неопходна за рад са децом.

(Beograd, 2018-12-27)

#699

Zato sto zasluzujemo beneficirani staz, zato sto sa 65 god nismo sposobne sebe da cuvamo a kamoli da brinemo o maloj deci.

(Beograd, 2018-12-27)

#700

Radim 34 godine od toga 30 sa epilepsijom. Imam 56 godina i do penzije 6,5.to je i prema deci nehumano, ne samo prema nama.

(Beograd, 2018-12-27)

#703

Zato što je posao vaspitača u vrtiću a posebno danas u Srbiji takav da vaspitači u vrtićima treba da imaju beneficiran staž.

(Šimanovci, 2018-12-28)

#704

Zato sto je previse 65 godina za ovaj posao. Dajte nam da radimo jos 2 sata na dnevnicima, sredjivanju panoa, dvorista, pravljenju didaktike... ali nam smanjite godine staža.

(beograd, 2018-12-28)

#705

Zelim beneficirani radni staz, jer smatram da sa 60 godina necu moci isto da radim sa decom kao sada sa 30

(Beograd, 2018-12-29)

#706

Jer je sa godinama sve teže i teže obavljati posao vaspitača koji zahteva fizičku spremnost koja nažalost tada opada..

(Beograd , 2018-12-29)

#708

Uslovi rada, tezina posla.

(Beograd, 2018-12-29)

#713

Beneficiran radni staz

(Beograd, 2018-12-29)

#719

Obavljaju posao vrlo odgovoran,zivoti dece su u pitanju,normativi se ne povecavaju....

(Beograd, 2018-12-29)

#720

Neću biti u mogućnosti da radim sa 60 i više godina.

(Kikinda, 2018-12-29)

#723

Ako uzmemo u obzir da je buka koja se stvara u radnoj sobi samo 2 decibela manja od aerodromske, smatram da nema potrebe dalje obrazlagati potpis.

(Krusevac, 2018-12-29)

#730

Potpisujem zato sto se u potpunosti slazem sa tim da treba da imamo beneficirani radni staz, s obzirom na stresan posao koji radimo!

(Beograd, 2018-12-29)

#738

...jer zaslužujemo!

(Rakovac, 2018-12-29)

#739

Zato sto se slazem da vaspitaci treba da imaju beneficirani radni staz.

(Beograd, 2018-12-29)

#742

Zato što je bezbednost dece na prvom mestu! To se nikako ne slaže sa nasim godinama.

(Trstenik, 2018-12-29)

#744

Radim vec 25 god i istrosena sam.

(Ruma, 2018-12-29)

#747

Potpisujem, jer smatram da je posao vaspitaca vrlo specifican, slozen, veoma odgovoran i u potpunosti zasluzuje beneficirani staz.

(Beograd, 2018-12-29)

#748

Smatram da osobe posle 55godina nisu sposobne za ovaj posao, poziv vaspitaca nije ni malo lak. Pored velike ljubavi potrebna je kondicija, potrebno je strpljenje i velika energija da bi se realizovale aktivnosti... Osobe starije od 55godina ne mogu to da isprate u potpunosti i to na prvom mestu utice na BEZBEDNOST DECE

(Beograd, 2018-12-29)

#750

Potpisujem zato sto imaju veliku obavezu kao i policija, čuvaju male građane ❤️

(Beograd, 2018-12-29)

#753

Nemoguce je raditi sa decom odgovorno i brinuti o njihovoj bezbednosti sa 60 god starosti!!!

(Beograd, 2018-12-29)

#758

Zato što tako mora da bude!

(Beograd, 2018-12-29)

#760

I ako mnogi smatraju da se vaspitaci “igraju sa decom po ceo dan” vaspitaci pre svega VOLE ti decu o kojoj brini i koju vaspitavaju. I da, mi se sa decom IGRAMO, ali svi koji iole nesto znaju o deci znaju da deca kroz igru i uce. I da, vaspitaci trebaju da imaju beneficiran radni staz, jer sa svakim padom, udarcem, ogrebotinom, modricom bila ona ozbiljna ili ne vaspitaci prezive neverovatan stres. Jer za tih 4,6 ili 8 sam sati koliko vasa deca provedu u vrticu sa istim tim vaspitacima koji su ovakvi ili onakvi ti vaspitaci svu tu decu gledaju, vole i brini o njima kao da su njihova rodjena. Trude se da sva ta deca budu sita, cista, suva, upasana, naspavana i pre svega srecna i zadovoljna!!!!!! I da svakog narednog dana sa velikim osmehom dodju u vrtic!

(Beograd, 2018-12-29)

#763

....što sam vaspitač...

(Bačka Palanka, 2018-12-29)

#765

I sama sam vaspitacica i vidim koliko je koleginicama koje su u 60tim godinama zaista tesko.

(Sremska Mitrovica, 2018-12-29)

#766

I sama sam vaspitac, i iako je to najljepsi poziv za mene, ujedno je i psihicki jako tezak..
Ja sam za to da se uvede BENIFICIRANI STAZ ZA VASPITACE!!!

(Gradačac, 2018-12-29)

#769

Potpisujem zato sto je to trebalo odavno da bude uvedeno!

(Pancevo, 2018-12-29)

#772

Smatramo da je beneficirani radni staz za nasu profesiju, najprioritetnije pitanje koje mora da se resi

(Beograd, 2018-12-29)

#774

Smatram da imaju veliku odgovornost, ali sa tim u vezi treba da pored beneficije imaju i krivicnu odgovornost za povrede dece, nestanak dece, lose ponasanje prema deci i posebno za omalovazavanje i surovost prema deci. Vecina vaapitaca su divni ljudi ali ima i mnogo losih primera koje treba najstrozije kazniti.

(Zemun, 2018-12-29)

#775

Smatram da je potrebno da vaspitači dobiju beneficirani radni staž iz razloga što sam i sama osetila na svojoj koži koliko posao nije ni malo lak, jer sam za 5 godina rada u PU kao vaspitač dobila niz zdravstvenih problema a imam tek 28 godina.

(Mladenovac, 2018-12-29)

#777

Slažem se da jedan vaspitač nije u stanju da vodi brigu oko dece sa 60 godina.A posebno što su grupe prevelike.Ja imam u grupi 21 jasleno dete

(Subotica, 2018-12-29)

#782

Je moje misljenje da vaspitac ne moze biti sposoban da radi sa zahtevnom decom I roditeljima nakon 45-50- e godine svog zivota.
Nije bezbedno ni za njega ni za decu, jer kao takav , nema vise tu kolicinu energije I elana, koja je neophodna u ovom poslu.

(Zemun, 2018-12-29)

#784

Potpisujem zato što je u pitanju težak i odgovoran posao. Jednostavno, posao koji zaslužuje beneficije i mnogo više poštovanja.

(Sabac, 2018-12-29)

#785

Smatram da se ovaj posao, koji podrazumeva brigu i edukaciju najosetljivije grupe, ne moze jednako raditi sa 30 i 60 godina.

(Beograd, 2018-12-29)

#788

Potpisujem,zato sto radimo odgovoran posao,izlozene smo stresu,

(Beograd, 2018-12-29)

#790

Sto su vaspitaci obrazovanje nase dece

(Beograd, 2018-12-30)

#793

Zbog specificnosti posla

(Beograd, 2018-12-30)

#799

Posao vaspitaca je veoma odgovoran I zahtevan I stresan, zbog toga smaram da vaspitaci treba da ranije odu u penziju jer nakon odredjenog vremena su psihicki jscrpljeni I nisu u mogucnosti da kvalitetno obavljaju svoj posso. A to svakako nije dobro za decu o kojoj brinu kao ni za same vaspitace.

(Novi Sad, 2018-12-30)