Beneficirani radni staz za vaspitace predskolskih ustanova

Komentari

#802

Smatram da kao vaspitač trebam imati beneficirani radni staž, razloga je mnogo pa da ne navodim sve.. Eto samo zamislite da ste Vi vaspitač u grupi od 30 djece, koji istovremeno počinju da plaču, skaču, zapomagaju, trče, čitaju, smiju, vrište, traže da jedu, galame, ... Kolika je odgovornost? Nije svejedno, je li tako?

(Banja Luka, 2018-12-30)

#803

Apsolutno zasluzujemo beneficije.

(Ljig, 2018-12-30)

#809

Zato sto sam vaspitacica i ne znam kako cu sa sezdeset godina trcati sa decom...

(Senta, 2018-12-30)

#810

Nemoguce je i nebezbedno raditicsa decom predskolskog uzrasta u poznim godinama.

(Beograd, 2018-12-30)

#813

Zato što su zanimanja vaspitača i profesora (osnovno i srednje obrazovanje),izuzetno teška! I zato što nam se mnogi pripadnici vojske i policije,ne miču iz kancelarije ceo radni vek,a odlaze u penziju sa 50 i kusur...zašto je vojska u svemu baš u svemu povlašćena? Oni (čast onima koji su bili u ratu,za to su dobili poseban benefit) ne znaju šta je težak posao.A takav je posao vaspitača. Kako može žena sa 60-65 godina da radi sa decom predškolskog uzrasta?U Beogradu uglavnom u grupama i do tridesetog dece.Ja imam šezdeset i jedva čuvam svoje unučiće! "Cuvam",a one imaju plan i program,i čuvaju i uče i sve!Današnja deca više vremena provode sa svojim vaspitačima nego sa roditeljima!Ko je predložio ovo svaka mu čast! Još kad bih imali državu i vlast koja je o.k.da to usvoji.E to bi bilo dvino!

(Beograd, 2018-12-30)

#814

Neophodno za nasu profesiju s obzirom na godine starosti i uslove sa kojima se stice penzija

(Beograd, 2018-12-30)

#816

Vaspitači i svi koji rade s decom bi trebalo uvek da daju svoj maksimum. Mislim da je posle 55-e godine to vrlo teško.

(Kragujevac , 2018-12-30)

#822

Imam 55, vaspitač sam i znam tačno kako je.

(Novi Kneževac , 2018-12-30)

#825

Vaspitači rade izuzetno odgovoran, naporan, stresan posao, iako je nadasve, možda i najlepši posao, ali je i psihički i fizički iscrpan.

(Loznica, 2018-12-30)

#826

Sa decom treba raditi,trcati,skakati.... vec sa 60 godina je sve to mnogo teze

(Beograd, 2018-12-30)

#827

Po zanimanju sam vaspitac i smatram da je neophodno zbog tezine posla,odgovornosti koju imamo i ugrozenosti po zdravlje.

(Leskovac, 2018-12-30)

#829

Ovo je tezak posao koji iscrpljuje i fizicki i psihicki.Koliko god voleli svoj posao,sa 60 godina necemo biti u stanju da ga radimo onako kako bi trebalo.

(Zemun, 2018-12-30)

#833

Mislim da zasluzuju to.

(Novi Sad, 2018-12-30)

#834

Zato sto imam pavo na sce kao i nastavnici, mislim da su vaspitaci jednako bitni.

(Lazarevac , 2018-12-30)

#840

Potpisujem zato sto je posao vaspitaca veoma odgovoran i stresan posao.

(Stubline, 2018-12-30)

#842

Sam vaspitač, i u potpunosti se slažem sa navedenim zahtevima

(Beograd, 2018-12-30)

#846

Bez obzira na 6 sati radnog vremena vaspitači i svi koji rade sa decom treba da imaju beneficirani radni staž zbog fizičkog psihičkog napora stresa koji konstantno imaju kao i odgovornosti koju nose sa sobom onog momenta kad počnu da se bave ovim poslom.

(Beograd , 2018-12-30)

#848

...je naš posao vaspitača jedan od najstresnijih i najodgovornijih poslova, ali se o tome malo zna. Ne mogu da zamislim vapitačicu od 65 godina kako brine o 40 dece uzrasta 3-6 godina...fizički i psihički je neizvodljivo. Mislite o sigurnosti naše dece...

(Odžaci, 2018-12-30)

#849

Ivana Projovic

(Knic, 2018-12-30)

#852

Zato sto na poslu ostavljamo kicmu, glas, zivce.

(Beograd, 2018-12-30)

#855

Smatram da vaspitači treba da imaju beneficirani radni staž.

(Kraljevo, 2018-12-30)

#856

Zato sto sam za beneficirani radni staz. Zato sto to vaspitaći zaslužuju. Biti vaspitač nije ni malo lak posao. Zato što vaspitač daje celog sebe u tom poslu i pruma ljubav, razumevanje deci, nekad čakvise i od samih roditelja.

(Čajetina, 2018-12-30)

#860

Nije normalno da baba od 60 godina vodi racuna o 30 dece,nije bitno dal imaju 3 ili 6 godina

(Nis, 2018-12-30)

#862

Podrzavam peticiju I borim se za prava .

(Tuzla, 2018-12-30)

#863

Smatram da vaspitac od 60 godina ne moze kvalitetno da obavlja posao

(Novi Sad, 2018-12-30)

#866

Smatram da vaspitač sa 60 i preko 60 god. Vise nije psihofizicki sposoban za obavljanje tog posla

(Indjija, 2018-12-30)

#870

Smatram da je neophodno i da ne moze za nas posao vaziti odlazak sa 65god.zbog tezine posla.

(Novi Beograd, 2018-12-30)

#872

Što smo došli do dna.

(Šabac, 2018-12-30)

#875

Slazem se za benificirani radni staz.

(Novi Sad, 2018-12-30)

#879

Imam dete uzrasta 5 godina i ponekad mi je zaista teško da se vladam sa njom jednom, nienim karakterom, mislim, zeljama. Mogu misliti kakav napor predstavlja izaci na kraj sa 20-30toro dece tog uzrasta. Kako se kaze 100 ljudi 100 cudi, e kod dece je to bar udvostruceno...

(Novo Miloševo, 2018-12-30)

#880

Potpisujem zato što smatram da je nenormalno da radiš u grupi sa decom od tri godine sa 60.godina.

(Beograd, 2018-12-30)

#881

Mislim da vaspitaci ne treba da rade sa decom do 65 godina. Mislim da grupe od tridesetak dece na prvom mestu nisu nezbedne sa vaspitacima u ovim godinama, treba ih stici recimo, ako pocnu da beze, treba ih podici ksd padnu, sagnuti se pomoci im da se obuku....Ovo takodje mislim i za vaspitace u jaslama gde je strasno zesko u tim godinama izdrzati i fizicki napor koji rad u jaslama iziskuje.

(Beograd, 2018-12-30)

#883

Zena u 60 godina da cuva 30 deteta, nije normalno. Jedini nacin da mladi imaju sansu da rade. Ovo uvesti sto pre.

(Kursumlija, 2018-12-30)

#884

Slažem se sa zahtevom za brneficirani radni staž za vaspitače i medicinske sestre vaspitače

(Beograd, 2018-12-30)

#885

Velika odgovornost i prvi stepenik smo na oblikovanju decjih psiho fizickih umeca. A ovo zvanje podrazumeva da si i umetnik, pevac, matematicar, prirodnjak, psiholog, pedagog, glumac, sudija a ponekada i imati ulogu majke. Predivan posao i uzivacu u njemu.

(Gajdobra , 2018-12-30)

#887

Zelim da bude bolje !

(Indjija, 2018-12-30)

#888

Zato sto u 60 g nemamo reflekse i brzinu mi ne sedimo u kancelarijama imamo odgovoran posao deca nisu kompijuteri i papiri pa ako nesto pogresimo mozemo da ispravimo u nasem poslu nesme biti gresaka .I zato nam tteba benificiran staz .

(Beograd, 2018-12-30)

#891

Slazem se sa peticijom

(Beograd, 2018-12-30)

#892

Treba

(Beograd, 2018-12-30)

#893

Potpisujem zato jer se apsolutno slazem sa predlogom i jer one to zasluzuju.

(Nis, 2018-12-30)

#894

Zato sto posle 8h boravka medju decom i radom sa njima stradaju glasne žice,kicma ,nervi, oci.....

(Futog, 2018-12-30)

#903

Radmila Maksovic

(Knic, 2018-12-30)

#909

Zato sto nije normalno da zena od 65 godina radi kao vaspitac dece, zena od 65 godina nije ni fizicki, ni psihicki kompetentna za to.

(Petrovac na Mlavu, 2018-12-30)

#914

Apsolutno sam za to

(Deronje, 2018-12-30)

#915

Podržavam inicijativu, jer vaspitči zaslužuju svako poštovanje.

(Batočina, 2018-12-30)

#916

Potpisujem zato sto rad sa decom iziskuje kontinuiran rad, strpljenje i nosi sa sobom veliku odgovornost!

(Ruma, 2018-12-30)

#918

Sto sam vaspitac!

(Ruma, 2018-12-30)

#919

je realno,treba do 63.god raditi sa decom,da li smatrate da je to normalno?ko će koga čuvati?

(Novi Sad, 2018-12-30)

#923

Zato sto smatram da zasluzuju.

(Beograd, 2018-12-30)

#925

Sa 64 god. teško je pratiti i zadovoljiti dečije potrebe, a ne sa 65

(Mol, 2018-12-30)

#927

Деца нису главица купуса, пакет млека или кутија кекса – коју треба сложити на полицу. Деца нису послужавник пића, који треба однети до госта. Деца нису рачун за комуналије или струју.
Свако дете је један живот. Можда спортски шампион, или Нобеловац… Можда апотекар, или месар… Свеједно.
Дете је живот.
Људи који раде са децом – негују и васпитавају… Чувају и подстичу тај живот. Спашавају их, тако што их изводе на прави пут…
И полицајци чувају животе. И ватрогасци спашавају животе.
Зар онда нису заслужиле васпитачице, бенефицирани радни стаж?

(Gornji Milanovac, 2018-12-30)

#928

Smatram da vaspitaci trebaju da imaju benificirani radni staz jer vec vise od 10god.radim u struci po 7,8,9,10h jer sam u privatnom sektoru a u drzavnom rade 6h.Pokusavala sam 12god.da dobijem posao u drzavnom ali nemam vezu za to sto je javna tajna uopste za sve da se tako zaposljava i nisam politicki aktivna.Vec dugo imam problema sa stitnom zlezdom a o kicmi da ne pricam...trpim svakodnevno uzasne bolove.Poslodavac mi je rekao da trazim drugi posao bas kao i predhodni...nakon 3god jer zeli da uzme nekoga sa biroa i da uzme novac od drzave.Nezasticeni smo,izrabljeni a o svakodnevnoj psihickoj torturi nadredjenih i diktaturi da ne pricam...svuda mobing i rade sta im je volja ali bukvalno i doslovce i ne mozemo im nista

(Zemun, 2018-12-30)

#931

Podrzavam vaspitace.

(Kovacica, 2018-12-30)

#932

Nisam psihofizicki u stanju da obavljam tako odgovoran posao do 65god.

(Karadjordjevo, 2018-12-30)

#933

Mislim da ovaj posao ne moze da se radi kad se predje neko odredjeno doba zivota, sa 60 godina nisi toliko pun elana i zivaca

(Novi Sad, 2018-12-30)

#934

Сматра да је то професија која свакако заслужује бенефиције...

(Инђија, 2018-12-30)

#935

Smatram da je predugo za vaspitace,a pogotovo med.sestre vaspitace da rade do 65 god. Mislim da necu biti sposobna da adekvatno radim u tim godinama.

(Beograd, 2018-12-30)

#936

Zato sto je nerealno ocekivati da vec posle 55 god. u velikim grupama stignemo da obucemo i obujemo, promenimo pelene, nahranimo, potrcimo, cucnemo bar 30-40 ×, spremimo priredbu, predstavu, radionice, zabavimo, edukujemo, utesimo i smirimo decu kao i roditelje, uredimo pano i sobe...ovaj spisak bi mogao ici u nedogled. I mi sve to radimo ali se i trosimo. Tako da smatram da je realno da dobijemo beneficiran radni staz..

(Sabac, 2018-12-30)

#942

Posao vaspitaca nije moguce kvalitetno obavljati posle šezdesete godine

(Gornji Milanovac , 2018-12-30)

#943

Smatram da vaspitaci ne mogu brinuti o maloj i nesamostalnoj deci u godinama koje su odredjene za penziju,samim tim i bezbednost dece je ugrozens

(KULA, 2018-12-30)

#944

Posao vaspitača je lep i jako naporan...

(Kostolac, 2018-12-30)

#947

Posao je tezak i odgovoran,puno je dece. Ne moze zena sa 60 i vise godina da obavlja ovako tezak posao u gtupi sa 30 i nesto dece.

(Beograd, 2018-12-30)

#948

Gledam svoje koleginice koje imaju preko 55 god i sažaljevam ih

(Beograd, 2018-12-30)

#949

Vaspitacice ulazu jako puno energijeu svoj posao koji nije lak

(Novi knezevac, 2018-12-30)

#951

Potpisujem zato što je dece u grupama svake godine sve više, pa je samim tim rad otežan, pored fizičkog tu je i psihički napor jer svu decu treba vratiti kući , kao i što su došli od kuće. Starijim vaspitačima je sve teže da idu u korak sa reformama koje su česte i traže da izađu iz okvira na koji su naučile. To one teško prihvataju a još teže se odlučuju da se upuste u sve to. Zato je potreban benificiran rad svim vaspitačima, jer i deca više vole da vide mlade vaspitače, a ne da ih čuvaju vaspitači koje i sama deca zove "baba".

(Odžaci, 2018-12-30)

#953

Smatram da vaspitači pred penziju nisu sposobni za rad sa decom u svakom smislu i fizički i mentalno...

(Beograd, 2018-12-30)

#954

Sto je stvarn realno !!!

(Sabac, 2018-12-30)

#955

Smatram da je nemoguce sa tako malom decom koja nisu samostalna brinuti se ni fizicki ni psihicki o njima kako je to potrebno

(KULA, 2018-12-30)

#957

Posao vaspitača traži celog zdravog čoveka. Pri tom treba da je i fizički i psihički vitalan. Osoba sa 65 nesumnjivo to više nije.

(Požarevac, 2018-12-30)

#961

Potpisujem zato sto je to veoma odgovoran posao i zahteva punu koncentraciju konstantno, jer se ipak vaspitaci brinu o bezbednosti sve dece odjednom a ujedno ih i obrazuju

(Novi Sas, 2018-12-30)

#964

Ovo je neophodno za ovu vrstu posla, govorim iz 30godisnjeg iskustva.

(Lazarevac, 2018-12-30)

#965

Zato sto je veoma tesko raditi u grupama sa brojem dece koji je preko svih mogucih standarda, pod stalnim pritiskom roditelja i nadređenih, u losim uslovima i bez osnovnih sredstava za rad. Papirologija je postala bitnija od neposrednog rada sa decom, broj bodova na svakojakim seminarima vazniji od stvarnog rada sa decom, ispunjavanje zelja i ocekivanja roditelja najvaznija misija vaspitaca.

(Subotica, 2018-12-30)

#967

Smatram da je nemoguće da vaspitač radi do šezdesetpet godina života.

(Novi Sad, 2018-12-30)

#970

Smatram da ta profesija treba da ima beneficiran radni staz.

(Beograd, 2018-12-30)

#971

Zbog uslova u kojima radimo i zato sto zaslužujemo

(Despotovac, 2018-12-30)

#974

Radim kao vaspitač i znam kakav je posao vaspitača!!! Ljudi sa školom i fakultetima,a nisu cenjeni i poštovani ni malo!!!

(Prijepolje, 2018-12-30)

#975

Radimo veoma odgovoran posao, često sa duplo većim brojem dece od normativa kada je potreba za dodatnom pažnjom ogromna, nivo buke veoma veliki i kada su glasne žice, slušni aparat... ugroženi. Uz to idu česte respiratorne infekcije, pad imuniteta...

(Beograd , 2018-12-30)

#976

Mislim da posle policije i doktora imaju najodgovorniji posao!!!! Svi roditelji koji imaju decu u vrticu znaju kako je raditi sa 30,pa i preko tog broja dece!!!!!

(Prijepolje , 2018-12-30)

#985

Potpisujem se iz razloga što vaspitaci rade jedan veoma odgovoran i naporan posao. Volela bih da ti isti ljudi koji ne dozvoljavaju da mi vaspitaci nemamo benificirani radni staž dodju na samo nedelju dana i proživaljavaju oni sto mi proživljavamo svaki dan na našem poslu, pa nek’ tad donesu odluku o ovom.

(Beograd, 2018-12-30)

#986

Potpisujem, zato što je velika odgivornost na nama, samim tim i neverovatna količina stresa koji nosim na svojim plećima svaki dan. A i , realno, zamislite šezdesetpetogodišnjakinju kako radi u grupi sa decom!

(Kovačevac, Mladenovac, 2018-12-30)

#987

Zasluzujemo to jer je nas posao jako stresan

(Paracin, 2018-12-30)

#991

Smatram da babavaspitačica ne može kvalitetno da radi sa grupom od 30 dece.

(Subotica, 2018-12-30)

#994

..radim 24 godine sa najmladjom decom,zato sto sam obolela,zato sto ne znam kako cu docekati penziju,verovatno je i necu docekati.............

(Vrdnik, 2018-12-30)

#995

Uslovi rada su neizdržljivi,prevelike grupe,nemamo pomoć pedagoških asistenata,a moramo raditi do 65 godine,ko to da izdrži- "Teska fizikalija" o dokumemtaciji i o usavršavanjima o svom trošku da ne govorim,a plate kao kod Kineza.

(Leskovac, 2018-12-30)

#998

Velika odgovornost i koncentracija koja se s godinama gubi. Deci treba igra. Deci trwba neko poletan.

(Nis, 2018-12-30)

#999

Smatram da je to jedino ispravno i realno

(Beograd, 2018-12-30)