Петиција против продужавања школске године 2019./2020. за ђаке основних и средњих школа у Републици Србији

Komentari

#2404

Zato što su srednjoškolci i više nego aktivni online za svo ovo vreme pandemije, odgovaranje, pisanje sastava i td i td... Ocenjeni i ispitani..... I bombardovanje se preživelo bez produžetka pa može i ovo...

Jelena Obradović (Novi Sad , 2020-04-13)

#2406

Мислим да је све осигурано оваквим начином похађања наставе и не видим потребу да се, у било ком од могућих наставака ове школске године, испитују знања која су донекле већ и испитана.

Професори средњих школа су у већунској мери спроводили тестове и, сродним начином, бодовања урађених и предатих радова, тако да би, у случају продужавања школске године, дошло до евентуалног понављања градива и испитавања оног што је већ потврђено, а што је свакако основ за даље школовање.
Сматрам да се понављањем већ одиграних збивања не може напредовати, већ се само трошити време које може бити утрошено на другачији начин.

Чак и да не постоје оцене из свих предмета, то не значи да се школа треба продужити и похађати у редовним, нормалним околностима већ да се једини акценат треба бацити на недовршене предмете, или на поправљање оцена из оцењених, довршених предмета, односно, наставних јединица.

Такође, сагледавши политику облачења у школама током летњих месеци, ни најмање нисам присталица идеје да се школа похађа на високим летњим температурама јер температура свакако утиче на концентрацију, како ученика тако и наставника, а не потпомаже ни чињеница да време проведено у школи износи приближно 4 сата, за основне, и приближно 6 сати за средње школе. (без претчаса и додатне наставе )

Такође, не сме се занемарити ни чињеница да ученици који путују губе минимално 2 сата у самом кретању од куће до школе, што, сложит ћете се, на високим температурама, није пријатно, а сада вероватно није ни потребно.

Не мислим да ће се ишта постићи ако се изведе упросечавање проблема тиме што би се све завршило како је и почело, а многе ставке биле занемарене. Чињеница је да нас је ово затекло неспремне што говоре и свакојаки докази доступни у медијском простору - нема довољно медицинске опреме у болницама, лоши технички услови у многим домаћинствима за рад на даљину, што је било уочљиво и раније, док је као заметак целе наставе на даљину постојао само е-дневник - то су неке ствари које се дају запазити.


Међутим, ако смо пали неке испите, не значи да треба намерно пасти годину, па све радити из почетка.
Једини циљ који након овога треба да остане као главни јесте порука да постоје проблеми чији ће наставак занемаривања на крају, у некој од сличних ситуација, довести до пуцања важних и значајних структура а то не бих волео - као што, убеђен сам, нико не би.

Тада ће бити касно да се стави прст на чело и размисли о свему. Како још увек није касно, мислим да је то прилика сада да се уради - а прва тачка јесте управо ова, враћање у нормалу након прекида живота какав нам је био знан и не творења пачворк материја из похлепе за нормалношћу без критичке мисли о томе какав ће тај поступак имати последице, и какав ће печат целој причи дати.

Милош Милосављевић (Ћуприја, 2020-04-13)

#2417

Zato sto smatram da profesori imaju dovoljno materijala na osnovu online nastave da zakljuce ocene.

Marina Jovanovic (Beograd , 2020-04-13)

#2420

Deca sad više uče nego kad idu u školu

Aleksandar Dursun (Beograd, 2020-04-13)

#2423

Potpisujem zato sto smatram da deca ne treba da idu u skolu leti jer sad imaju nastavu od kuce i gradivo se odradjuje

Danijela Jeknic (Beograd, 2020-04-13)

#2426

sto je mnogo,mnogo je.cemu sluzi on-line nastava ako deca moraju dalje u skolu i uz to da im se skrati raspust.molim vas pa niko nije zabludan.a pre svega toga i zdravlhe dece je u pitanju,zdravlje nastavnika pa na kraju i svih nas.u italiji je pitanje da li ce deca i u septembru u skolu.a mi ovde raspravljamo o nastavi u junu mesecu.cemu ova izolacija i policijski casovi?bacamo li to sve u vodu?rizikujemo zivote jer nam nadlezni nisu sposobni da nastave dalje sa nastavom kao i do sada.pa molim vas!

Zaklina Trandafilovic Drazilovic (Beograd, 2020-04-13)

#2427

Smatram da nema potrebe za tako necim s obzirom na online nastavu a i opterecenost dece celom trenutnom situacijom da su zatvoreni i pisu li pisu i uce i snalaze se i bore ovako mali.

Maja Obradović (Lazarevac , 2020-04-13)

#2428

Ako deca uce sada, zasto ih opet terati da uce isto preko leta? Zar ce iz ovog odmah u naredni razred da krenu?

Svetlana Angelov (Plandište, 2020-04-13)

#2430

Zato sto su imali online nastavu i nisu gubili casove...

Dragan Miletic (Pirot, 2020-04-13)

#2434

Se slazem sa svim gore navedenim i imam ćerku od 9 godina koja prati on line nastavu .

Jelena Markov (Beograd, 2020-04-13)

#2436

Sve regularno uradimo

Danka Stanojev Simic (Sremska Mitrovica, 2020-04-13)

#2438

Deca su vex odradila skolsku godinu. Rizicno je vtacati ih u skolu tako rano.

Helena Jovanovic Divjak (Beograd , 2020-04-13)

#2439

Ne vidim svrhu da se u skolu ide jos dodatne tri ili cetiri nedelje, a o celom letu da i ne govorim. Za vreme bombardovanja se nije islo u skolu pa deca nisu nadoknadjivala, nista nisu izgubili.

Irena B. (Beograd, 2020-04-13)

#2441

U potpunosti se slažem sa svim navedenim stavkama.

Isidora Pruginić (Zrenjanin, 2020-04-13)

#2449

Smatram da ukoliko krenemo u školu, postoji ogromna šansa da će virus ponovo da se pokavi, jer dovoljno je da samo jedan djak bude pozitivan, i opet se vraćamo na isti scenario. Treba da se izbegavaju velika okupljanja po svaku cenu. I drugo, mesec dana škole neće ništa da promeni, ne može za par nedelja da se nadomesto celo polugodje.

Sandra Todorović (Leskovac, 2020-04-13)

#2457

Mislim da smo odradili u toku ove online nastave i vise nego sto treba,angazovanost je bila na nivou,i domace zadatke,i kontrolne vezbe i mislim da nema potrebe za produzavanjem skolske godine

Natasa Tasic (Leskovac, 2020-04-13)

#2458

IMAMO I MI DUSU

Anja Milenkovic (Nis, 2020-04-13)

#2462

Mislim da mogu i ovako da zakljuce ocene jer imamo i testove i domace zadatke, a i velike vrucine su leti.

Ana Ignjatovic (Trstenik, 2020-04-13)

#2463

Od momenta stupanja na snagu vanrednog stanja radim sa dacima on line nastavu, potpuno sam angazovana i predana radu sa dacima koji aktivno ucestvuju. Ne vidim ni jedan jedini razlog produzenju skolske godine i uvodenje tzv letnje skole!

Magda Sarači-Danilovic (Beograd, 2020-04-13)

#2464

Mislim da deca vise rade sad nego kad su isla u skolu bar moja prate nastavu i sve zadatke uredno zavrsavaju mislim da je to dovoljno za ovu skolsku godinu

Sandra Zivkovic (Kursumlija, 2020-04-14)

#2465

Zato što kao maturant srednje škole mislim da nema potrebe za nastavkom godine. Svakodnevno dobijamo radne zadatke i pratimo nastavu kao da smo u školi. Nastava nije izgubljena. Radi se kao po redovnom planu i programu, samo onlajn. I mislim da nama, kao maturantima ministarstvo treba izaći u susret jer je ovo jedan jako stresan period što se tiče polaganja matuskog i prijemnog ispita.

Kristina Prvulović (Velika Plana, 2020-04-14)

#2470

Potpuno se slažem sa gore opisanim objašnjenjem.

Leonora Budanovic (Subotica, 2020-04-14)

#2472

Zato sto zelim da imam letnji raspust.

Nikola Momirovic (Vlasotince, 2020-04-14)

#2477

Треба

Nemanja Radosavljevic (Beograd, 2020-04-14)

#2479

Deca nisu kriva, kao majka djaka vidim da je nastava u vanrednoj situaciji veoma sadržajna, obimna i kvalitetna.

Ana Tomic (Zemun, 2020-04-14)

#2481

Produžetak nasteve nema tokom letnjeg perioda nema nikakvog efekta ni smisla.

Ljiljana Krajnović (Beograd, 2020-04-14)

#2492

Smatram da ne treba da bude organizovana letnja nastava jer smo već puno toga odradili preko online učionice i tek ćemo odraditi.

Petar Lukić (Kragujevac , 2020-04-14)

#2497

Potpisujem zato sto se slazem sa tekstom navedenim iznad ovoga.

Uros Jovicic (Beograd, 2020-04-14)

#2498

Zato sto ne zelim da idem leti u skolu!!

Bojan Djuric (Beograd, 2020-04-14)

#2503

Potpisujem zato sto smatram da su se deca kroz online nastavu dosta trudila i pokazala svoje interesovanje u resavanju domacih zadataka i testova znanja i time dali sovoljno da mastavnici imaju prostora za ocenjivanje. Bespotrebno je izlagati ih dodatnom stresu i riziku vec spremno i zdravo treba docwkati novu skolsku godinu

Tamara Martic (Beograd, 2020-04-14)

#2509

Nema svrhe produzavati

Todor Marinkovic (Kragujevac, 2020-04-14)

#2515

Mislim da deca ne trebajunda idu u skolu jel su radili zadatkemsad preko ove korone

Gabrijela Taskovic (Karavukovo, 2020-04-14)

#2517

Potpuno neprihvatljivo!!

Jana Bubalo (Novi Sad, 2020-04-14)

#2519

Potpisujem zato sto smatram da to nema nikakvog smisla i da su deca dovoljno isfrustrirana i zatvorena u kucama i da bi bilo isuviše NENORMALNO da im se oduzme letnji raspust.

Danica Genic (Kladovo , 2020-04-14)

#2524

deca i ovako imaju dosta stvari za rad,ne bi trebalo da se ide u školu preko leta jer je većini to najvažniji deo godine!

Jana Tomović (Subotica, 2020-04-14)

#2525

Hoću da idem na more, a ne u školu

Teodora Kocic (Prokuplje, 2020-04-14)

#2534

Necu da idem u školu za vreme leta.

Igor Veljković (Petrovac na Mlavi , 2020-04-14)

#2536

Zato što nismo mi krivi za što se sve ovo dogodilo,radimo od kuće koliko god je to moguće.

Sofia Gligor (Kovin, 2020-04-14)

#2538

Сматрам да не требамо да идемо у школи,за време летњег распуста.Јер ми нисмо криви што је овако испало...аи кад буде лето биће много напорно нама деци,аи наставницима-професорима да се иде у школу јер ће да буде много врућина.Нећемо да имамо концетрацију,јер ћемо само да размишљамо о томе колико нам је врућина и кад ће да се заврше часови.Буквално нико ништа неће да научи аи довољно смо намучени да по цео дан седимо кући и пишемо + она деца која и уче.Имамо довољно обавеза око школе ивако и сад још да идемо у школу за летњи.Мислим да пола деце неће долазити.

Ања Фуруновић (Ниш, 2020-04-14)

#2541

Nije moguće održati nastavu tokom leta
Jer smo mi deca i ovako sa mozgom na paši i u toku regularne nastave a kamoli kad bi trebali da biti na odmorima...

Uroš Jovanović (Šabac, 2020-04-14)

#2542

Uzaludno je uzimati nam letnji raspust i terati nas da idemo tad, kad je sve ovo već viđeno i nije ovako radjeno, treba nas sve pustiti u sledeću školsku godinu, a maturante da upišu šta žele.

Милан Јелић (Smederevska Palanka , 2020-04-14)

#2545

Škola ne treba da traje i tokom leta

Katarina Milenković (Pančevo , 2020-04-14)

#2546

Ne slazem se da skolska godina bude produzena jer imaju uslove da zavrse do 15 juna redovno skolsku god. Cemu onda ucenje na daljinu ako su mislili da deca preko leta idu u skolu?!

Daniejela Komnenovic (Zlatibor, 2020-04-14)

#2549

Potpisujem peticiju i slazem se da ne treba da se produzi skolska godina.....

Viktoria Nikolic (Beograd, 2020-04-14)

#2554

Potpisujem zato sto smatram da nema smisla posle ovolikog pritiska na decu, produzavati agoniju preko leta! Svima je ova situacija suvise stresna!

Biljana Čakovan (Jakovo, 2020-04-14)

#2559

Smatram da su deca, a i roditelji dovoljno istraumirani zajedno sa roditeljima oko cele situacije i online skole. Deci treba odmor, nista oni nece vise ni nauciti ni ispustiti gradiva, a svima nama je potrebno da se vratimo normalnom zivotu i na svoja radna mesta sa kojih smo bili primorani da odemo.

Biljana Micovic (Uzice, 2020-04-14)

#2561

Из принципа!

Živko Dakić (Ruma, 2020-04-14)

#2564

Necu u skolu

David Tisman (Novi Kozjak, 2020-04-14)

#2567

Deca vec imaju redovnu nastavu i besmisleno je vracati ih u klupe

Jelena Mitrovic (Šabac , 2020-04-14)

#2569

Potpisujem jer je to jedino pravilno.

Dejan Petrovic (Užice , 2020-04-14)

#2576

Potpisujem ovu peticiju jer ne zelim ici u skolu tokom letnjeg perioda.

Aleksandra Zivkovic (Leskovac, 2020-04-14)

#2577

Smatram da je dovoljno sto ovp deca uce i da nema potrebe vracanja u kolektiv, cak i kada se sve ovo zavrsi treba biti oprezan

Ivana Pantic (panticivana776@gmail.com, 2020-04-14)

#2579

Zato sto mi ne pada na pamet da mi se dete cvari u ucionici na +60 stepeni! I do sada je previse radio!

Aleksandra Pijanovic (Beograd, 2020-04-14)

#2580

Deca su već dovoljno opterećena sa online nastavom ,kao i mi roditelji koji smo dobrim delom postali učiteljice,nema smisla da se škola produžava,čemu onda ovaj trud?

Sanja Gavranic (Zrenjanin, 2020-04-14)

#2583

Mislim da nema potrebe za tim jer svaki dan imaju nastavu a na sve to i nastavnici salju i zadatke i testove koji moraju da se urade. I to nikog ne zanima dali sam ja prva smena i da li ja mogu svom detetu da objasnim pojedine lekcije a na sve to imam ih hvala bogu troje prvi razred ,peti i sesti i sad ce neko da celo leto drzi njih u skoli i da se neko razboli od dece.

Goran Jovanovic (Lazarevac, 2020-04-14)

#2585

Potpisujem zszo sto necu da moja deca budu zamorcici da bi se tokom leta stekao kolektivni imunitet. A i nastavnici i deca rade vredno svakog dana i nema razloga da se skola produzi.

Snezana Cvetkovic Ex Pavlovic (Beograd, 2020-04-14)

#2587

POTPISUJEM zato što su i nam i deca preplašena i što je i njima potreban psihički odmor kad sve ovo prodje...vreme provedeno napolju i u prirodi a ne dodatni stres u školskim klupama.

Zorica Karaklajić (Beograd, 2020-04-14)

#2589

bespotrebno opterecenje dece, zarad politickih igara

Nenad Radonic (Novi Sad, 2020-04-14)

#2594

Smatram da su deca dovoljno naučila.

Nevena Bosak (Kać, 2020-04-14)

#2595

Potpisujem jer nisam za produzetak skolske godine

Marija Jankovic (Nis, 2020-04-14)

#2596

Jer pohađaju nastavu od kuće i to ide kako treba, rade se testovi, piše se domaći, nema potrebe da se produžava škola

Aleksandar Stepanović (Niš, 2020-04-14)

#2598

Zato sto decu treba sacuvati mentalno i ne ugrozavati njihovo zdravlhe, tacnije ne obarati im imunitet i volju za daljim skolovanjem.

Tatjana Stevanovic (Macvanska Mitrovica, 2020-04-14)

#2599

Decu i roditelje nepotrebno preopterecuju!

Etelka Pivon (Stara Moravica, 2020-04-14)



Plaćeno reklamiranje

Ovu peticiju ćemo oglasiti za 3000 ljudi.

Saznaj više...