Peticija protiv smanjenja broja strucnih saradnika u skolama


Gost

#51

2015-05-27 07:30

Strasno I sramotno! Sta sve nece izmisliti da uniste sistem....prosvetu...obrazovanje....

Gost

#52 nina

2015-05-27 08:23

Ja sam profesor u srednjoj strucnoj skoli, imam samo reci hvale za rad strucnih saradnika, pedagoga i psihologa. One su motor skole!


Gost

#53

2015-05-27 08:50

Zato sto mislim da je suludo uraditi nesto sto iziskuje normalan rad u skoli.

Gost

#54

2015-05-27 09:51

zato što sam ja stručni saradnik u školi koja ne zadovoljava njihove kriterijume od 32 odeljenja što znači da mi preti ukidanje mog radnog mesta ....

Gost

#55

2015-05-27 10:00

Ne samo da ne treba da se smanji broj psihologa i logopoda vec sam za to da se napise peticija da se uvefu obavezni logopedi u svim osnovnim skolama!

Gost

#56

2015-05-27 11:39

Smatram da je psiholozima i pedagozima mesto u školi. Ovu struku ne treba izbaciti iz škola, jer u našem društvu ne postoje institucije van škole koje se bave onim čime se mi bavimo u školi, bez obzira na postojanje Centra za mentalno zdravlje, Centra za socijalni rad ili Centra za profesionalnu orijentaciju. Nećemo biti dostupni deci roditeljima.

Gost

#57 Re: pedagog

2015-05-27 11:48

#8: - pedagog 

 zato sto cak i vi mislite da mozete da glumite psihologa , pravnika i nastavnika znaci da ne znate ni sta oni treba da rade ni sta vi zaista radite.


Gost

#58

2015-05-27 12:16

Smatram da bi smanjenje broja strucnih saradnika lose uticalo na kvalitet obrazovanja i funkcionisanje obrazovnog sistema.

Gost

#59

2015-05-27 13:01

Novim Pravilnikom sam pod velikim rizikom da izgubim posao na mestu stručnog saradnika, psihologa.

Gost

#60

2015-05-27 15:52

Uloga strucnih saradnika je znacajna u skoli, rad sa ucenicima, roditeljima i nastavnicima, uključenost u rad timova. Nije slučajno što većina poziva kada se uključuju novi programi uvek uključuje Ministarstvo prosvete direktore, nastavnika i stručnog saradnika!

Gost

#61