Podržite protest osoba sa invaliditetom u aprilu 2013
i da se lako ne odustane od zahteva jer ide izborna godina :)
Znam da mi moramo sami da se izborimo...
Pozdrav od Vuleta iz Kragujevca znajte da ce Kragujevac biti uz vas...
Sada ili nikada,ne dajte se uplasiti Bog je uz nas
Dejan Nikolajevic
Svaka cast i podrska na akciji.
Radica Jovanović & Dobra vila
Mislim da termin nije bas naj bolji, svi su još uvek na godišnjim odmorima. mislim na one koji treba da čuju naše zahteve. Treba pomeriti termin za početak oktobra.
Tokom cetiri protekle godine predavala sam studentima za vaspitace u Aleksincu izmedju ostalih i predmet Specijalna pedagogija.Dobro su mi poznati problemi dece sa posebnim potrebama kao i sve sto bi se Zakonom u vezi njih moralo promeniti i poceti sa primenjivanjem.U tu svrhu za poslednji simpozijum u Soko Banji izlozila sam svoj najnoviji naucni rad koji je ujedno i divan projekat "KONKORDIJA".Detaljno sam obrazlozila jedan od nacina kako sveobuhvatno sagledati problem vaspitanja i obrazovanja ove populacije kod nas i koga sve ukljuciti u rad sa njima.Jedino tako mozemo ocekivati da ce rad uroditi plodom.Ali,rad malo koga interesuje nazalost!Vrlo rado cu dati svoj doprinos u radu sa vasim timom ,naravno ukoliko smatrate da je to potrebno pozovite me.Zelim vam uspeh u ostvarivanju ciljeva.Pozdrav MR Biserka Vucetic,27.08.2011.g.
Odlicna ideja
Naime, ja sam novinar zvucnog casopisa za slepe i slabovide "NS Spektar" koji izdaje Gradska organizacija slepih Novi Sad. Zelela bih da pomognem akciju, ali kome da se obratim za vise informacija?
S obzirom na to da ovih dana pripremamo septembarski broj naseg casopisa, ostalo je dovoljno vremena da ljudi potpisu peticiju, ali i da se 21. septembra pojave ispred Vlade.
Stoga molim sve one koji mogu da me upute na Organizatore da mi posalju neki kontakt, kako bih mogla da dobijem vise informacija.
Moja mail adresa je: [email protected]
Unapred hvala!
Re: Super predlog
Re: Hvala na pohvalama