Ukidanje atesta za zatamljenosti vozila

Komentari

#2

Ne slazem se sa odlukom Ministarstva u pogledu usvajanja Zakona vezanog za zatamnjivanje stakala na automobilima.

(Krusevac, 2018-01-10)

#6

Masovno udaranje po dzepu.

(Mionica, 2018-01-10)

#7

Debilizam

(Mionica, 2018-01-10)

#9

Sputavaju nas u mnogim stvarima.
Zato nas pustite, da uživamo malo u onom što volimo!

(Vrdnik, 2018-01-10)

#25

Lepljenje folije na staklima nije prepravka na automobilu, vec povecanje bezbednosti putnika u njemu, a sa druge strane je i razlog za druzenje velikom broju ljudi sirom Srbije-verovali ili ne...

(Niš, 2018-01-10)

#30

Zato sto se neslazem sa odlukom Ministarstva da je uopste potreban atest u vezi zatamljivanja stakala na vozilima.

(Lajkovac, 2018-01-10)

#32

Potpisujem zato sto je to cista glupost. Ne tamnim stakla zato sto hocu od nekog da se sakrijem ili da glumim ludilo. Nego zato sto nemam para za kola sa klimom pa mi tamna stakla kolko tolko drze ladovinu.

(Niš, 2018-01-10)

#34

Zato sto sam imao zatamljena stakla a morao da skinem!!!

(Kragujevac, 2018-01-10)

#35

Ovaj zakon nema veze s vezom.

(Смедеревска Паланка, 2018-01-10)

#37

Je to cista glupost i kradja novca građana!

(Lazarevac, 2018-01-10)

#39

Zato sto je glup zakon do bola za folije. Prvo se stavlja iz bezbednosnih razloga a ne zbog mangupiranja!

(Nis, 2018-01-10)

#42

Otimanje para

(Beograd, 2018-01-10)

#44

Nznm cemu to ako su dozvolili koliko moze da se tamni sta ima sada da se to placa. .

(Beograd, 2018-01-11)

#45

Budale,koje su to izmislile za atest nemaju pojma da pojedina lica ne mogu to priustiti,i koliko su te iste folije u granicama normale samo

(Lazarevac, 2018-01-11)

#52

Potpisujem zato sto apsolutno ne utice na bezbednost u saobracaju.

(Batocina, 2018-01-11)

#54

Zato sto i ja imam tamna stakla

(Beograd, 2018-01-12)

#55

Potpisujem zato što je to čista glupost i jadna fora da se narodu izmuze i poslednji dinar na neke stvari koje nas čine srećnim makar malo. Sve poskupljuje a i dalje se traži način da se uzme još para. Na kraju ćemo plaćati i vazduh koji dišemo.

(Nis, 2018-01-12)

#58

Zatamljenost stakala nikada nikome nije smetala pa ne razumem zasto bi sada. Kroz foliju sasvim normalno prolazi svetlo u vise nego dovoljnoj kolicini da bude korisno vozacima. Iz unutrasnje strane vozila je normalna vidljivost ka spoljnom svetu.

(Kragujevac, 2018-01-12)

#59

Moja tamna stakla ništa njima ne smetaju a meni koriste. Ako su tamna stakla luksuz a ne potreba za zaštitom od sunca i radoznalih pogleda okoline onda skinite vi vaše folije sa vaših službenih vozila pa ću i ja.

(Kragujevac, 2018-01-12)

#60

Potpisujem peticiju zato što novi zakon o zatamnjenim staklima neće ništa promeniti niti dobro doneti, lično posedujem vozilo koje je predhodni vlasnik zatamnio a nema atest i šta sad? Da skidam folije i stavljam nove, izlažem se trošku...nije problem ali kad zakrpite sve rupe u gradu i po autoputu

(Beograd, 2018-01-12)

#61

Uzmisljeno samo pare da nam uzimaju ccc

(Sokobanja, 2018-01-12)

#68

Zato sto zivimo u lopovskoj drzavi!!

(Beograd, 2018-01-12)

#70

Mi je puna ona stvar lopova!

(Obrenovac, 2018-01-13)

#76

Potpisujem zato sto je suludo to sto rade.... Folije nakon sudara zadrzavaju staklo na okupu i ne dozvoljavaju rasipanje i povredjuvanje. Takodje smanjuju temperaturu u vozilu u letnjem periodu... Ok je odrediti stepen zatamnjenosti i lepiti samo folije koje su kvalitetne i poseduju sertifikat ili atest

(Beograd, 2018-01-13)

#77

Zato sto je ovo drzava samo za one na vlasti i njima bliskih koji ce i dalje voziti sa full zatamnjenim stakima. Zato sto tamna stakla nisu bahatost i luksuz vec potreba zbog prejakog sunca. Zato sto je auto moje vlasnistvo, kupljeno mojim posteno zaradjenim novcem i za ciju upotrebu i odrzavanje mi ne treba odobrenje od strane bilo koga.

(Beograd, 2018-01-13)

#78

Manje vise za izgled automobila (lepsi je cinjenica) ali folija smanjuje temperaturu u automobilu u letnjem periodu!

(Beograd, 2018-01-13)

#80

Iz razloga zato sto u svim drzavama sa mnogo uredjenijim zakonima nego nasim je dozvoljeno zatamnjivanje do mile volje bez ikakvih atesta ili bilo kakvih provera za isti.

(Lazarevac, 2018-01-13)

#83

Све су решили у држави само још фолије на колима су проблем.ЛОПОВЛУК!!!!

(Крагујевац, 2018-01-13)

#86

Potpisujem zato sto je to namet koji nema osnov da postoji.Bolje staviti te folije koji ce bar malo zastititi od sunca i uv zracenja no stavljati kojekakve zavese.u sustini nebi smeli da postavljaju takav zakon,bar malo stiti neku imovinu od lopova koji ne vide sta ima unutra...ima visestruku funkciju ta folija.al nikad kolko sam cuo nije uzrok nesrece bila...

(Pirot, 2018-01-13)

#87

Atesti za zatamnjena stakla nemaju veze sa zivotom. Ako bi nadlezni vec da budu pametni, neka se raspitaju kako to funkcionise u drugim zemljama pa isto da primene i kod nas, s tim da i troskove srazmerno prilagode finansijskom stanju i standardu u drzavi

(Novi Sad, 2018-01-14)

#88

Mislim da je sve pvo oko atesta velika glupost

(Kraljevo, 2018-01-14)

#89

Zato sto je ovo cista otimacina!

(Nis, 2018-01-14)

#91

Mislim da gospodja ministarka ima puno vecih problema u saobracaju da resi od zatamljenih stakala...!!!

(Beska, 2018-01-14)

#94

Zato sto je bezveze kad se vec ugradjuje sertifikovana folija

(Pirot, 2018-01-14)

#95

Ne slazem se sa odlukom Ministarstva u pogledu usvajanja Zakona vezanog za zatamnjivanje stakala na automobilima

(Beograd, 2018-01-14)

#97

Zato sto ne zelim da mi deca budu izlozena suncu

(Lajkovac Serbia, 2018-01-15)

#102

Vrhunac dzeparenja od strane agencije za bezbednost saobracaja i drzave. Atak na normalan zivot naroda i tehnicku kulturu

(Beograd, 2018-01-16)

#104

Ne svidja mi se zakon koji su doneli. Mi smo sirotinjska drzava,za tako velike cifre atesta i toliko nepotrebnih zakona imamo, a jedan od njih je bas ovaj za tamna stakla.

(Valjevo, 2018-01-16)

#106

Vreme praznika je prošlo,za šta vam sada treba novac? Neka jahta možda?

(Beograd, 2018-01-18)

#107

Ako zakon kaze da za zadnja stakla nema ogranicenja (clan 72 pravilnika o podeli motornih vozila) cemu onda atest, samo uzimanje para od ovog jadnog naroda.

(Beograd, 2018-01-18)

#112

Potpisujem zato što je taj zakon glupost. I što su folije puno bolje od kojekakvih peskira i zavesa na prozorima.

(Bogatić , 2018-01-19)

#114

Samo nesto izmisljaju samo da bi uzimali pare to ima samo kod nas a za puteve ih bas briga niti su obelezeni i puni su rupa pa mogu malo i sa tim da se pozabave a ne da udaraju po dzepu naroda.

(Zemun, 2018-01-19)

#116

PRVO: Smatram da je lopovluk i da je to loše promišljena odluka,moja kola su moja svojina od dana kada sam ga kupio i platio uredno porez,šta posle toga ima proizvodjač sa mojim kolima (moja svojina),šta da ga pitam i da mi papreno naplaćuje za neki papirić...DRUGO:sve više ljudi oboljeva od raka kože,folije,ali one koje imaju sertifikate štite od štetnih zračenja,DRŽAVO,TEBE TO NE INTERESUJE,NEKA POCRKAMO SVI...ja isključivo zbog dece stavljam folije na stakla,samo neka su mi ona živa i zdrava,kada država neće da im pomogne da se od toga zaštite,tata će,pa makar u zatvor išao,HVALA TI DRŽAVO MOJA JOŠ JEDNOM...TREĆE: slažem se sa državom da treba da se redukuje nivo zatamnjenja,kola sa folijama preko 60% predstavljaju opasnost za organe reda,u slučaju kontrola, isti ne znaju ko se nalazi u vozilu,da li i kakva opasnost im preti iz vozila,budimo ljudi,jer i oni su ljudi koji imaju poridice i teško zaradjuju svoj hleb,mislimo o tome.Da,još jedna stvar,sve više je obijanja auta radi kradje ranaca i torbi ispred školi i vrtića,folije nam i u tome pomažu...nažalost,jedan sam od oštećenih i to je još jedan razlog zašto sam stavio foliju.Pozdrav.

(Beograd, 2018-01-19)

#119

Potpisujem zato sto mi folija stiti decu od sunca i zracenja. Dok nisam stavio foliju,stvari i radio uredjaje su mi krali stalno

(beograd, 2018-01-19)

#120

Lično mislim da je lupanje po dzepu gradjana a da pri tom nema nikakve veze sa bezbednosti u saobracaju

(Novi Sad, 2018-01-19)

#121

Potpisujem zato sto je ovo cista glupost i nemam nameru da placam 40000 dinara za atest, a morao sam da skinem foliju montiranu kod profesionalca marke Llumar..

(Pancevo, 2018-01-19)

#122

Zatamnjena stakla nisu nikakav luksuz nego cisto moranje. Kad preko leta upece zvezda na 40 stepeni zatamnjena stakla daju jedinu zastitu.

(Beograd, 2018-01-19)

#123

Smatram da zatamnjena stakla nisu prepravka na vozilu koja moze uticati na bezbednost saobraćaja... Cak moze biti od koristi u slučaju loma stakla u udesima.!

(Beograd , 2018-01-19)

#125

Ne slažem se sa zakonom iz razloga što mnogo košta u poredjenju sa sličnim zakonima zemalja u okruženju.

(Čačak, 2018-01-19)

#129

Zato što ne želim da punim džepove vladajućoj koaliciji!

(Zemun, 2018-01-19)

#131

Potpisujem zato da bi ukinuli glupi atest za stakla jer je bespotreban i otimacina od naroda. Potpisao bih i za porez na luksuz preko 2000 kubika !

(Valjevo, 2018-01-19)

#133

Zato jer je veoma lepši auto sa zatamljenim staklama i sportskog izgleda. Sta ste naslii od toga budzet da trpate udri po sirotinji.

(Pirot , 2018-01-19)

#134

se slazem sa autorom peticije... ja licno nosim foliju iz licne bezbednosti... vozim dete u kolima , a u pitanju su kola koja nemaju ram oko stakala na vratima...

(beograd, 2018-01-19)

#135

Xxxx

(Beograd, 2018-01-19)

#136

Nema smisla...

(Pirot, 2018-01-19)

#140

Auto je lepsi svaki kad se zatamni

(Zrenjanin , 2018-01-19)

#143

To je vec stari zakon u evropskoj uniji..nista to nije novo samo uvodimo polako srbiju u evropu stim sto sve iz evrope zakone uzimamo a plate nam ostaju nepromenjene 500 e mesecno

(Ljubljana, 2018-01-20)

#144

Malo je sto nam je gorivo preskupo i registracije skuplje nego u bilo gde hajde sad i da se kaznjavamo i sto imate nove cipele. Pa stvarno nema smisla...

(Nova Pazova, 2018-01-20)

#150

Potpisujem se zato sto smo siromasan narod i zakone evropske unije treba uskladiti tek kada uskladimo standard

(Pancevo, 2018-01-20)

#151

Zato sto su lopovi

(beograd, 2018-01-21)

#153

dosta bre izivljavanja nad. narodom I izmisljene.brige o bezbednosti ,sve je ovo otimacina

(Beograd, 2018-01-21)

#154

Zato sto su nerealni sa ciframa i procedurama i zato sto skidaju folije pri carinjenju vozila iako sam imao zelju da ih atestiram cak i po ovoj nerealnoj ceni

(Krusevac, 2018-01-22)

#156

Zakon nema nikakav osnov zbog kojeg bi bio donesen. Dozvoljena zatamnjenost stakala bez atesta ne utice na bezbednost u saobracaju.

(Prijepolje, 2018-01-25)

#158

Previse veliki troskovi,maltene nemoguca midija za nas sa juga.

(Gnjilane, 2018-01-25)

#159

Potpisujem jer je suludo placati tolike takse, ateste itd, cista kradja od naroda...
Folije su poceli da tretiraju kao najveci luksuz

(Subotica, 2018-01-25)

#160

Zato sto su gamad Mihajlovicka i Zoltan, maltretiranje za placanje ozbiljnih naknada povodom zatamljenih stakla je apsurd... dok se kite pricom svi skidamo pa i narod, drugari koji rade u drzavnim sluzbama u ove dane dobijaju akrivnosti da tamne sluzbena kola... prave nas majmunima i cifre su 10 puta jace ovde nego u zemljama daleko naprednijim od nase... ja sam il da ukinu mucenje il da osposobe normalan atest na jednom mestu ( ne na 5 mesta da se setaju ljudi ) i da cifra bude do 50e sto dodje priblizno polovini cene zatamljivanja ( folije i ruku ), garaze placaju svoje dazbine, pdv, zaposlene itd i naplate 80e, i onda ovi pametnjakovici za jednu proveru zatamljenosti aparatom i lupanje pecata traze daleko vece cifre od gotovog posla...

(Beograd, 2018-01-25)

#164

Ponovo preko nase grbace drzava uzima pare! A dragi nasi policajci koriste priliku za maltretiranje nas!

(Beograd, 2018-01-25)

#165

Sraman je zakon.

(Beograd, 2018-01-25)

#173

Zato sto je to glupost..

(Loznica, 2018-01-26)

#174

potpisujem zato sto se ne slazem da treba da se atestiraju folije i ici na bezbroj saltera i podnositi raznorazne zahteve,papire,gubiti dragoceno vreme a tek da ne pricamo o ceni i novcu koje treba izdvojiti,cista pljacka

(beograd, 2018-01-26)

#176

Mislim da je ovaj zakon glupost, odnosno uzimanje para sirotinji, a tajkuni će i dalje biti bahati...

(Beograd, 2018-01-26)

#177

Ovo je glup zakon, veze sa vezom nema...., napravili da opet kao i za svaki zakon OTIMAJU, pustite ljude da zive, samo izmene i udaranje po dzepu

(Ruma, 2018-01-26)

#178

Zato sto se ne mora bas od svega puniti budzet, I vec ako mora sve da bude belo , pusti barem nek se stakla crne...

(Guča, 2018-01-26)

#180

Potpisujem zato sto to nema veze sa mozgom!

(Uzice, 2018-01-26)

#181

Zbog nerealne cene atesta i svih pratećih nameta u vezi sa atestom.Kada se sve sabere, za atest treba da se odvoji 80% prosečne plate u našoj državi.

(Beograd, 2018-01-26)

#182

Zato sto je preskup atest. Mnogo skuplji u odnosu na ugradnju. Simbolicni atest od 15-20 evra je ok.

(Smederevska Palanka, 2018-01-26)

#183

Glupo mi je i da prokomentarisem...stvarno vise,dajte malo kreativnosti kad nam vec pred ocima otimate pare.

(Beograd, 2018-01-26)

#184

To je cista glupost samo uzimanje para od naroda.

(Prijepolje, 2018-01-26)

#185

Potpisujem peticiju jer i ja vozim auto sa zatamljenim staklima i ne zelim da me ne strucni i ljudi sa niskim koeficijentom inteligencije ubedjuju kako su zatamljena stakla loša i ne bezbedna. A to što su nam u organima reda zaposlene kukavice, koje kad vide zatmljeno vozilo povuku se i ne smeju da zaustave, nije problem vozača već samoh organa reda. Za čega policajcu saobraćajcu služi vatreno oružije?

(Stara Pazova, 2018-01-26)

#186

Potpisujem ovu anketu iz razloga sto zelim ukidanje atesta za zatamljivanje stakala.

(Lazarevac , 2018-01-26)

#187

Potpisujem zato sto ova uredba zakona nema nikakve veze sa osnovnim standardima i propisima saobracaja i upotrebe motornih vozila...

(Ub, 2018-01-26)

#190

Ovo je najveca glupost do sad sve sve sam video al ovo video nisam.

(Прокупље, 2018-01-27)

#192

Ne mora potpuno da se ukine, ali da se bar sa 30% poveća dozvoljena zatamnjenost na 65% koja je sasvim pristojna, pomaže u smislu da štiti od prevelikog inteziteta svetlosti u sunčanim danima, a opet u noćnim uslovima ne smeta.

(Smederevo, 2018-01-27)

#193

Bolje da ne kom.

(Smederevo, 2018-01-27)

#194

Mislim da je to uzimanje para ljudima...trebalo bi da stavite atest za mirisljave jelkice u autu...

(Smederevo, 2018-01-27)

#196

Mislim da se radi samo o uzimanju para. Kao što se brine o bezbednosti dece tako što se sklone ležeći policajci a stave kamere, tako da kad neko izgazi dete (ne daj Bože) imaće familija njegovu sliku. Debilno.

(Smederevo, 2018-01-27)

#198

čista glupost za uzimanje para... ili nek i kola Vlade Srbije onda nudu bez zatamnjenih stakala..

(Beograd , 2018-01-27)

#199

Kako su krenuli plaćaćemo i vazduh da dišemo

(Bsograd, 2018-01-27)