PRODUZENJE ROKA SLANJA STATISTICKIH IZVESTAJA ZA 2015.godinu


Gost

#176

2016-02-24 00:11

Podrzavam iz sveg srca. Konacno da se i knjigovodje udruze i dignu glas.

Gost

#177

2016-02-24 00:20

3000! ....+


Gost

#178

2016-02-24 00:26

Zato jer nisam u mogućnosti da pošaljem izveštaj APR-u. A to što ste uz ovo još dodali je krajnji bezobrazluk.

Anonymous

#179

2016-02-24 00:56

Zato sto je sada 01:55 ujutru a ja jos uvek radim posto sam ceo dan izgubila blenuci u monitor u iscekivanju aplikacije da proradi. Nego navikli smo vas godinama vec da knjigodje prva 2 meseca u godini rade 20h dnevno pa vam se ovo verovatno i ne cini cudnim niti alarmantnim. Ali JESTE! 


Gost

#180

2016-02-24 01:53

aplikacija mora da radi 24 sata neprekidno

Gost

#181

2016-02-24 05:11

zbog problema koji su nastali...


Gost

#182

2016-02-24 05:13

Zato sto sam u istom problemu.

Gost

#183

2016-02-24 05:50

I treba dici glas jer svake godine menjaju aplikaciju, samo da bi neko uzeo novac , a kako je nama nikoga nije briga!

Gost

#184

2016-02-24 06:34

Imam problem sa sporim unosom podataka i sa ocitavanjem elektronskog potpisa. Ovo ide u nedogled a kada me u sred potpisivanja aplikacija izbaci, onda se dopisujem sa APR-om i molim za novi tiket da bih pokusala ponovo. Sama sebi licim na majmuna pred klijentima. Neki razumeju a neki ne. Hvala grupi na podrsci. Molim kolege koji nemaju ovih problema da se solidarisu sa nama koji imaju. Pokazite solidarnost!

Gost

#185

2016-02-24 07:02

Od nas knjigovodja prave ITP strucnjake za probleme koji ni oni sami ne mogu da rese,a sve su toliko zakomplikovali kao da su se trudili - sto komplikovanije to bolje!!!!!!

Gost

#186

2016-02-24 07:06

Izradila sam 6 Finansijskog izveštaja, svi su bili gotovi već 17,02,2016.g. i zbog potpisivanja se mučim već danima. Po APR-u lična karta jednog klijenta ne valja, MUP tvrdi da je sve u redu.
Samo sa time sam već izgubila 2 dana. Sistem potpisivanja sa karticama je komplikovan, i koliko ja znam, svugde se koriste samo lozinke za električni potpis. Kod kartica može da bude greška kod čitača, kod same kartice, kod APR-a prilikom učitavanja. Nadam se da će ovaj sistem nestati i zameniti sa jednostavnijim načinom potpisivanja.

Gost

#187

2016-02-24 07:08

DA SE CUJE GLAS KNJIGOVODJAAAAAAAAAAAAA..........

DA DODJEMO IM MI NA RED NOSIOCI VELIKOG POSLA..........
DA BUDEMO I MI ZAPOSLJENI PRVOG REDA U ZEMLJI
DA NAM NE SOLE PAMET I KURTA I MURTA I NEKI NEPISMENI KOJIMA VODIMO KNJIGE SVAKA CAST IMA I DIVNIH LJUDI SA KOJIMA SE RADI POZDRAV


Gost

#188

2016-02-24 07:10

Srecno !!!

Gost

#189

2016-02-24 07:26

Zbog neazurnosti APR-a da na vreme rese problem oko elektronske dostave Finansijskih izvestaja ,onemogucena sam da iste u Zakonskom roku predam.

Gost

#190

2016-02-24 07:31

Želim da nadležnim institucijama ponovo skrenemo pažnju da moraju da na vreme i kvalitetno pripreme aplikacije, kako nas ne bi svake godine stresirali i onemogućili da kvalitetno podnesemo FI. KOJI ĆE KORISTITI SVIMA U SISTEMU. Budimo profesionalni i dobronamerni.

Gost

#191

2016-02-24 07:35

Zato što smo mi računovođe robovi, koji rade poslove van struke više nego samo računovodstvo i moraju sve da znaju, npr. pravo, elektrotehniku itd, a sve za bedne pare. I pored svega toga ne mogu da pošalju izveštaje bez ''kidanja'' živaca!!!Dno dna smo dotakli.

Gost

#192

2016-02-24 07:49

Solidaran sam sa kolegama u vezi sa pomeranjem roka predaje FI za statističke potrebe zbog nemogućnosti da se na vreme sve uradi zbog zastoja u APR. Kako sam jeo hleb knjigovođe dugo vremena a i sada se bavim knjigovodstvom znam kako je teško biti knjigovođa i zadovoljiti svačije zahteve. Kako je knjigovođa uvek i za sve odgovoran ovog puta želim da se izađe u sustret njihovom, našem zahtevu kako knjigovođe nebi radile svaki dan u tri smene neprekidno. Knjigovođe zadnjih dva meseca non stop rade treću smenu. Zato podržavam da se rok pomeri i da se knjigovođe rasterete tog pritiska i nervoze.


Gost

#193

2016-02-24 07:52

zbog postoječih problema oko obrade i dostavljanje finansijskih izveštaja za 2015. godinu

Gost

#194

2016-02-24 07:53

Katastrofa

Gost

#195

2016-02-24 07:55

Sramota je što nas svake godine dovode u pat poziciju , da gubimo nerve i vreme zbog banalnih problema . Nemogu da shvatim da programeri APR ne istestiraju softver u toku godine i omoguće nam normalan rad već od nove godine . Većina nas koji imamo agencije sa više klijenata noćima ne spavamo zbog toga što fizički nemožemo da stignemo da masu podataka unesemo u softver koji je stalno u nekom problemu .

Gost

#196

2016-02-24 07:56

Zato što se knjigovođe skoro svake godine u ovo vreme nalaze između, ne čekića i nakovnja, nego između dva čekića-države koja uvodi novine i zahteva njihovu relativno brzu primenu i drugog čekića - bahatih zakonskih zastupnika (čitaj vlasnika), koji niti znaju kako je odgovoran, obiman i visoko stručan posao njihovih knjigovođa, nego im nameću dodatne poslove (poslovnih sekretara, a često i kafe-kuvarica).
Ali, dok se knjigovođe ne pobune, retko će ih poštovati.


Gost

#197

2016-02-24 08:19

Statisticki podaci sigurno ne spadaju u kategoriju koja bi vremenski trebala i morala biti smestena uz ZR za proteklu godinu.
U pitanju je birokratisanje, kojim za sebe ostavljaju duzi rok za analizu podataka.Racunovodjama je to zaista "trka s vremenom ".Malo dobre volje i zahtev utemeljen na objektivnim okolnostima, oko zavrsetka ZR, bi mogao i trebao biti prihvacen.

Gost

#198

2016-02-24 08:37

Sramota je da aplikacije Državne administracije ovako loše funkcionišu !!!

Gost

#199

2016-02-24 08:37

Od subote 20,02,2016 svaki dan čekam sat vremena prolaza u aplikaciju APR-a.Nekad prođe u 8 uveče,nekad u 8 ujutru,a danas 23.02.2016 popodne od 16 h. do 16i 45 prošla su mi tri završna,ali su nepotpisana.Za ta tri opet moram da pecam dan i noć sat vremena prolaza!

Gost

#200

2016-02-24 08:44

Peticiju sam potpisala jer sam postavila svaki dan po nekoliko pitanja APR a od odgovora ni traga ni glasa, ili se odgovor sastojao u toma da treba da kupim za svki potpis po jedan računar, ili za svaku vrstu certifikata po jedan računar, ili da ne razumeju u čemu je naš problem, sve do jutros kad je aplikacija proradila, pa sada i mogu da nam pomognu, ali ove nepropavane noći, i ove stresove koje smo preživeli, jer sam već razmišlala kako ću platiti kaznu za svakog komitenta, jer ne mogu da predam finansijki izveštaj, a imam ih podosta, i u četiri različita mesta.....