PRODUZENJE ROKA SLANJA STATISTICKIH IZVESTAJA ZA 2015.godinu


Gost

#26

2016-02-23 12:15

Vec 48 sati pokusavamo da udjemo na aplikaciju APR-A za predaju fin.izvrstaja a ono šipak (izvinite) al ovo je uzas sta reci više.

Gost

#27

2016-02-23 12:15

Krajnje je vreme da drzavne institucije shvate da su oni tu zbog nas, a ne mi zbog njih.


Gost

#28

2016-02-23 12:17

Poštovani,
Mislim da je svaki komentar suvišan,ako sam za šest sati uspela da pošaljem samo dve nedobitne. Svi podaci su bili prdhodno uneti,samo je trbalo prikačiti potpisane Odluke i dokaz o uplati.

Gost

#29

2016-02-23 12:18

Ovu peticiju sam potpisala zbog stalne napetosti i stresa kada dodje kraj godine i slanje Finansijskih izveštaja koji iz godine u godinu umesto da bude lakše da se unese mi dobijamo sve veće i veće glavobolje od strane IT stučnjaka...Nama nema pomoći...

Gost

#30

2016-02-23 12:18

Zato sto je strasno ovo sto nam rade.

Gospodo iz APR-a ,i prosle godine je bilo problema,pa je predaja pomerena krajem marta,a vi ste pred sobom imali godinu dana da ispravite greske.Ne vi to niste uradili nego napravili novine u aplikaciji koje su nam jos vise zagorcale zivot.Najlakse je prebaciti vruc krompir knjigovodjama,koji su dezurni krivci i nadleznim organima,i privrednim subjektima.

SRAMOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gost

#31

2016-02-23 12:19

Bezobrazluk državnih organa , izlože nas trosku za nabavku tehnike, dodatno angazovanje programera za podesavanja i na kraju im aplikacija ne radi danima !!!!!! A rok istice !!!!

Gost

#32

2016-02-23 12:21

Potpisujem jer se kod nas sve radi napola. Ako se od nas knjigovodja ocekuje da ispostujemo sve rokove onda bi bilo fer i posteno i da vi nama izadjete u susret i produzite rok jer aplikacija VISE NE RADI nego sto radi! TOTALNO JE NEUPOTREBLJIVA !!!! Ne date nam da radimo svoj posao!!!

Dušan

#33 Re:

2016-02-23 12:24

#10: -  

 Ja juče skinuh objedinjene.


Gost

#34

2016-02-23 12:24

Nisam u mogucnosti da zavrsim svoj posao u propisanom roku, zbog neomogucenih pristupa aplikaciji Apr

Gost

#35

2016-02-23 12:24

ovo je stvarno bruka i sramota nisam uspela da posaljem jedan bilans za ceo dan, klijent mi stoji nad glavom jer mu treba lk covek putuje a aplikacija ne radi, bruka i sramota

Gost

#36

2016-02-23 12:26

Zato što je rezultat nečuvenog odnosa APRa prema najvažnijem segmentu u radu privr.subjekata, fin. izveštajima.

Gost

#37

2016-02-23 12:26

Za ovo ne moze ni ona narodna : "strpljen spasen"!! Nadam se da ce i druga strana da ponekad snosi konsekvence i penale a ne samo mi knjigovodje!!


Gost

#38

2016-02-23 12:29

pa ovako nije bilo ni u kamenom dobu

Gost

#39

2016-02-23 12:31

Zbog neazurnosti rada aplikacije APR-a.

Gost

#40

2016-02-23 12:32

Problem je sto sajt APR-a moze se reci da ne radi.Potpisivanje jednog zavrsnog traje od 2-3 sata.Koliko god smo se trudili da uradimo sve na vreme problem je nastao od subote.Sedimo za racunarom i molimo Boga da aplikacija radi.
Sa duznim postovanjem to nije nas posao.

Gost

#41

2016-02-23 12:33

Sramno je kako aplikaciju azuriraju tokom radnog vremena, kako se bez ikakve najave aplikacija iskljuci I obrise sve unite a nesacuvane podatke... Azuriraju aplikaciju na svaka 3 sata, a mi podatke unosimo po 5 puta za svaku firmu. Mi smo besni, komitenti su besni jer sede u nasoj kancelariji po 3-4 sata... Sramotno je I koliko nas cinite neprofesionalnim pred klijentima zbog svoje nesposobnosti.
enter

#42

2016-02-23 12:33

Malo li je sto spavamo u kancelariji mesecima, mi moramo biti supermeni i završiti sve u rokovima jer nam prete milionske kazne, a ko ce sad da ogovara!?


Gost

#43

2016-02-23 12:34

aplikacija je veoma losa nemogu da zavrsim jedan unos dokumenta a da me ne izbaci nekoliko puta iz programa a onda cekam i do pola sata za ponovno vracanje a onda se menja program pa ponovo cekaj dokle ??? a kazne i nase strpljenje ko
ce da plati????

Gost

#44

2016-02-23 12:36


Обавештење



 



Приступ књиговодству се привремено обуставља ради постављања новог АПРа.


Gost

#45

2016-02-23 12:36

Aplikacija nam nedozvoljava da radimo vec nekoliko dana, pa samim tim necemo biti u mogucnosti ispuniti rok za predaju

fiin.izvestaja.

Pored toga sto je usporen rad aplikacije, gubi unete podatke, a mi gubimo dragoceno vreme i nerve. Nema medjuzbirova i

zbirova pa moramo rucno na digitron da sabiramo i unosimo medjuzbirove. Cemu onda elektronska aplikacija i

elektronsko potpisivanje?????????????????????? Svako ko imalo barata sa ekselom moze zadati da se odredjene kolone

sabiraju. Da li je to u pitanju amaterizam ili nesto drugo, samo znam da je prethodna aplikacija bila mnogo bolje resenje.

 


Gost

#46 Re:

2016-02-23 12:41

#44: -  

 Bravo!!!!!!


Gost

#47

2016-02-23 12:44

ZATO MI JE MUKA.DVADESET PET GODINA RADIM OVAJ POSAO.,sVAKOG FEBRUARA MUKAIZMENE.,IZMENE.SADA TREBA OVE SVOJE KLIJENTE SASATAVITI .NISAM JA U SLUZBI SVIH.NIKO OD NAS NIJE VISE U MOGUCNOSTI DA PRELAZI PREKO OVAKVOG NEMARA DRZAVE.SVI DA SE POBUNIMO.DOKLE DA BUDEMO MASTILJARI.
Đurđevka

#48

2016-02-23 12:47

APR u svakom trenutku ima podatak koliko obveznika mora elektronski da preda finansijske izveštaje. Apr je dužna da tehnički obezbedi uslove da svi obveznici istovremeno mogu da predaju finansijske izveštaje. APR BILI STE DUŽNI, SADA PRIZNAJTE ODGOVORNOST NE SVALJUJTE NA DRUGE, I POMERITE ROK. Knjigovođama i obveznicima dostavljanja FI izgubljeno vreme i nerve ne možete nadoknaditi, ALI MOŽETE POMERITI ROK.

Svet

#49 Re:

2016-02-23 12:51

#24: -  

 Bravo za komentar! :)


Gost

#50

2016-02-23 13:00

Ocekujem da aplikacija radi. Kao covek ja imam ogranicenja u smislu umora. Aplikacija ne moze da se umori. Znaci treba da je dostupna 24 casa. I ove godine nam nestaju uneti podaci. Za godinu dana sam ocekivala da ce taj problem biti resen, a nije.