Peticija za izmenu novog pravilnika o PDV-u.

Kontaktirajte autora peticije

Tema diskusije je automatski pokrenuta na peticiji Peticija za izmenu novog pravilnika o PDV-u.


Gost

#26

2016-10-07 21:51

Knjigovodstvenog posla ima i previse, zar ne?


Gost

#27

2016-10-07 22:18

Stojim iza ideje koju zagovara 100%

Gost

#28

2016-10-07 22:48

Pomoc prijatelja!:)))

Gost

#29

2016-10-07 22:54

Da mi bude olakšan posao oko Pdv a.

Gost

#30

2016-10-07 23:05

Previśe posla za izradu poreske prijave. Iziskuje puno vremena i dodatnih troškova.

Gost

#31

2016-10-07 23:35

Sto je mnogo mnogo je.

Anonymous

#32

2016-10-07 23:47

Ne daj Boze da pitas nesto nekoga u PU, ljudi tamo nemaju pojma. A za svaku sitnicu salju kod knjigovodje. Pritom su drski i bezobrazni. I samo traze nesto. Uvek papir vise! Sada i novi Pravilnik! Sve to nema smisla. Treba drzava da pocne da nas placa za sve sto radimo za njih!!!


Gost

#33

2016-10-08 00:11

Vrlo vrlo prihvatljive izmene. Svi vi koji se bunite, veoma dobro znate zasto se bunite. Nemojte ljudima da prodajete maglu, vec shvatite i razumitevec jednom da se sistem u sve mora uvesti. Naravno, kao i uvek pocinjemo od novca. Zaista ne vidim svrhu dizanja tolike tenzije i bacanje magle. Vasi komentari su dokaz vaseg nerazumevanja sustine problema ili vaseg drcnog bezobrazluka!


Gost

#34

2016-10-08 03:19

Nebuloza od dodatka PDV prijavi. Zašto će nam onda inspektori poreske uprave. Pored toga dovode knjigovodje u nezgodan položaj da kupuju nove programe,obim posla je jako veliki,a partneri to neće da plate,njih to ne zanima

Gost

#35

2016-10-08 05:05

Ovoliko povecanje jos jednog od mnogobrojnih izvestaja i poslova koje vec imamo neminovno ce dovesti do povecanja broja izvrsilaca u finansijskim sluzbama. Samim tim i troskovi administracije ce postati veci, sto nas na kraju dovodi, naravno, do rasta cena proizvoda i usluga, a krajnji potrosaci smo svi mi koji zivimo u Srbiji.

Gost

#36

2016-10-08 06:28

Iz moralnih i profesionalnih razloga
Tatjana Makevic

#37

2016-10-08 06:45

Potpuna degradacija struke,skupljanje podataka i evidencija koje ce i ovako zavrsiti negde deponovane bez ikakvog smisla sto su uopste i radjeneuopste i 


Gost

#38

2016-10-08 06:46

Zato što je ovoliko proširenje PDV prijave besmisleno.

Gost

#39

2016-10-08 07:12

Ne znam čemu nove i nove evidencije, novi troškovi, arčenje ničijeg vremena i sl.
Tadra

#40 Re:

2016-10-08 07:26

#3: -  

 Upravo unosim u pdv evidenciju fakturu za sitan potrošni materijal koja sadrži 23 različite vrste robe, a iznosi 13,521,67.

Ne mogu da pojmim da će mi trebati 20-30 minuta da istu unesem po novom Pravilniku.


Gost

#41

2016-10-08 07:33

Pravilnik nije u skladu sa ostalim zakonskim propisima koji regulisu ovu oblast. Ocito onaj ko ga je donosio ne poznaje materiju dovoljno, i sto Je vaznije, ocito NIKAD nije uradio ni jednu pdv prijavu ili radio na izradi softvera ili bilo sta slicno. Gospodo, nije sramota ne znati, sramota je ne pitati one koji znaju. Bahatost ove vrste vise se ne moze tolerisati.


Gost

#42

2016-10-08 07:35

Zato sto je rok za primenu jako kratak!
Buntovnik buntovniku

#43 Re:

2016-10-08 07:43

#33: -  

 Da, slazem se da sistem mora da se uvede. Ali ne od repa, kolega/koleginice. Da bi sistem funkcionisao, prvo mora Zakonska regulativa da se uredi i da bude jasna i nedvosmislena, sto u nasoj drzavi nije slucaj. Ziveti u 21. veku ne znaci da se preko kanapa uvode elektronske prijave. Ziveti u 21. veku znaci olaksati rad putem elektronskih komunikacija. Za pocetak neka prihvate elektronski potpis, bez zahtevanja original racuna sa rucnim potpisom i tim cuvenim pecatom, pa onda mozemo da pricamo o slozenijim elektronskim prijavama. Svaka inicijativa za promene je odlicna. A Vase prozivke i davanje epiteta kolegama da su drski i bezobrazni nije nista drugo nego proizvod ovog loseg sistema koji rado podrzavate. 


Gost

#44

2016-10-08 08:08

Preobiman posao za mizerne naplate računovodstvenih usluga.
Čemu ova nepotrebna,dodata evidencija!?
Svi koji izmiruju svoje poreske obaveze mogli bi od VLADE DA TRAŽE LISTU PREGLEDA SUFICITA I DEFICITA. Onda bi bili ,egal.

Gost

#45

2016-10-08 08:23

Cela priča vodi ka gašenju malih knjigovodstvenih agencija koje ovakvim nametima kojekakvih pravilnika, bezbrojnih formulara za popunjavanje, statistika i tome sličnih gluposti, jednostavno nisu u stanju da odgovore zbog disbalansa finasijskih mogućnosti i broja radnika koji su neophodni da bi se svi propisi ispunili. Polako ali sigurno će nas ugasiti, jer ako realno pogledate nije ovo samo finansijski teror već i psihološki.

Gost

#46

2016-10-08 08:58

Mnogo podataka koji ja mislim nikome nece koristiti, a nama ce oduzeti mnogo vremena, mnogo dodatnog bespotrebnog posla.

Gost

#47

2016-10-08 09:40

Samo da mi je znati ko smislja ovakve stvari i da li je taj isti radio nas posao

Gost

#48

2016-10-08 09:51

Potpisala sam peticiju jer zelim da nase Ministarstvo finansija odreaguje na nas apel i da na nasa ledja ne svaljuje bespotreban teret. Nas posao postaje besmislen. Umesto da radimo kvalitetno nas posao, bavicemo se gomilom podataka koji nikome nisu potrebni. Gospodo, kolege u ovome moramo da istrajemo. Situacija je ozbiljna.

Gost

#49 Re: olgica decanski

2016-10-08 10:05

odgovor

 Pa treba da vratimo  profesiji ugled, mozda licencama, koje su u okruzenju obavezne? Ja nesto pokusavam, ali ovi u Ministarstvu finansija su gluvi. Nekome odgovara ovakvo stanje. Mi nemamo nasu Komoru (kao advokati, inzenjeri...) pa cak i taksisti imaju svoja udruzenja. Totalno smo prepusteni sami sebi, i SVAKO radi ovaj nas posao. Za to smo mi krivi.

 


Gost

#50

2016-10-08 10:55

Dokle ce ova drzava da uvodi nepotrebne evidencije.

To kosta dosta vremena i novca.