Спречимо Подунавца да остане!

Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-04-26 17:54


Podunavac osvetnik

#52 Zahvalni kolega

2012-04-27 19:12

Ne mogu DA VERUJEM kakav je car ovaj Milan Babic! Decko je ladno rekao i uradio sve ono sto niko pre njega nije smeo.Hvala ti Milane u ime nekadasnjih studenata FPN.slavicu kad ode Podunavac, ybog njega sam izgubio 2 godine na faksu,a prosecna ocena mi je bila 8,77! Kako je moguce da sam kod svih profesora laganica prolazio, a kod njega nikako! Ej, 2 godine zivota...

Gost

#53 Re: Simeunovic krimos

2012-04-27 19:19

#25: Moma - Simeunovic krimos

Ne seri, brate .poznato je da Simeunovic ne pije iz zdravstvenih razloga. sad ga stvarno preteraste

Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-04-29 16:46


Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-04-29 16:47


Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-04-29 23:58


Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-05-04 12:05


Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-05-08 15:57


Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-05-10 01:15



Gost

#60 Re: simeunovic smrad

2012-05-10 15:10

#59: - simeunovic smrad

Tebe cemo da oteramo Milane, samo sacekaj...


Gost

#61 Adios Podunavac

2012-05-10 15:10

za razliku od vasih pulena nase pristalice ne vredjau. mora da set mnoooogo nervozni - a imate i zasto

Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-05-10 18:01


Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-05-10 21:28


Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-05-10 22:19



Gost

#65 Re: Re: Re: simeunovic smrad

2012-05-11 20:28

#64: - Re: Re: simeunovic smrad

Ti si bre decko, ili devojcice manijak - samo pominjes genitalije. Mora da ti nedostaje Podunavac. Podunavac napolje!


Gost