Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata

Quoted post


Gost

#168 j

2012-02-07 20:13

#166: - Re: jdrago

Ja se u potpunosti slazem da je broj potpisa strahovito mali i da mora nesto da se uradi ako mislimo da ova peticija uopste bude zapazena. Ako je iko spreman da se organizuje na ulicama kad malo ovaj minus prodje ja sam za. Sigurno da mozemo za kratko vreme da prikupimo puno potpisa. A sto se tice studenata, zaposlenih i drugih kojima je internet dostupan a ne reaguju, veruj mi iz nekog razloga im je svejedno i cak im nije tesko da otkucavaju personaliyovane kartice! Evo primer moje koleginice,njoj to nije tesko i tako smatra da je to zbog unapredjenja  saobracaja, a nasi podaci ako zele su im ionako dostupni kad god,ma uzas...! Ej bre pa nemamo gram mozga! Ljudi su prsli i sto ih vise gaze sa svih strana to  sve dublje tonu u apatiju i depresiju. Isto mozes da cujes debilizme kao: ma da tako ce se nesto promeniti, a kad su uveli ono i ono i ono! Pa nego kako da se nesto menja,ako svi samo cutimo! Ja ne znam i ne razumem,al znam da na ovu glupost ne pristajem i uradicu sve sto je u mojoj moci da to promenim, makar isla pesaka 6 km svaki dan do posla i nazad. Opet kazem ako ste za, ajmo na ulice po potpise ili da nadjemo nekog finansijera da zakupimo one reklamne prostore u vozilima gsp-a sa informacijama kako se  moze potpisati ova peticija i zasto to treba da se uradi,pa onda kad svako jutro gledaju i citaju jedno te isto valjda ce shvatiti da je ponistavanje unapred placenih mesecnih kartica notorna glupost plus,ovaj busplus igranje sa licnim podacima! ej bre....

Odgovori

Izaberite nadimak

#170 Re: j

2012-02-07 20:48:38

#168: - j

To sa zakupom prostora u vozilima je dobra ideja, ali na žalost samo pusti san, pošto je po svemu sudeći jedini cilj ove odluke sledeći:

Validacijom će se steći uvid u to koliko putnika ulazi, samim tim i čeka prevoz na pojedinim stanicama. Dok čekaju, ljudi gledaju okolo i vide ono što se oko njih nalazi. To su uglavnom bilbordi i reklame kojih je pun grad, a u tome se verovatno svi slažu, postavljene su bez ikakvog reda, gde je bilo slobodnog mesta. Sada, kada se bude sprovela evidencija, znaće se koje su tačno najprometnije, tj. udarne stanice na kojim čeka (u kontekstu ove priče naglasak je na čeka a ne ulazi) najveći broj ljudi. Oni su ciljna grupa oglašivačima, i na najprometnijim mestima će biti zone sa najviše bilborda, i potencijalnim zakupcima će biti izdavani po najvišoj ceni zakupa. Jednostavno, izvršiće se zoniranje reklamnog prostora. E sad, možda to i nije loše, ali ja u tome ne želim da učestvujem, pogotovo ne bez nadoknade i da me niko nije pitao. Još kada je ova priča upakovana u oblandu kobajagi sakupljanja informacija radi unapređenja prevoza, neću iz inata jer vređa zdrav razum. Ako treba, prestaću da plaćam kartu ne zbog toga što želim da se švercujem, već zato što neću da me neko iskorišćava radi sticanja lične dobiti. Kada se ovo ukine, mogu da računaju da ću plaćati ponovo.

Iz svega navedenog jasno je zašto je nemoguće zakupiti oglasni prostor u autobusima u cilju promovisanja ove akcije, ko razume shvatiće, ko ne razume, neka se raspita ko u gradu drži monopol u ovoj oblasti.