Peticija za ukidanje povlastica crnogorskim studentima


Gost

#2176

2015-08-12 17:05

ja sam srbin iz crne gore i zivim u podgorici. Brat mi je poginuo na ratiste kao dobrovoljac, kad vidim sto moj narod pise ozbiljno me sramota. Nije ni cudo sto propadamo.

Nikšićanac

#2177

2015-08-12 17:09

i ja sam za - domaći studenti PRIORITET

al da nešto u startu riješimo

promijenite zakon o državljanstvu-da nije osnov državljanstva to na kom si jeziku zavrsio školu-pa većina vas je učila srpsko-hrvatski (i šta ćemo sad)

a još jedno pitanje za pokretača peticije - šta da radimo sa ona 4 vaterpolista ili sestrama Dabović, koje si dočekivao ispred skupštine, pa i oni su smetnja da se dokažu autoktoni sportisti iz Srbije.

kako njihova državljanstva da regulišemo?


Gost

#2178 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-08-12 17:10

#2168: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 A si cita Njegosa mlogo pa si samo te stihove upamtio.

SESELJ ZA BUDVANCA VUKA RECE DA JE NARKOMAN!

#2179 Re: VUK DRASKOVIC POKUSAO DA OPTUZI MOG LJUBIMCA ZORANA DJINDJICA ZA IBARSKU SRBINA PRAVOSLAVCA I

2015-08-12 17:10

#2155: -  Re: VUK DRASKOVIC POKUSAO DA OPTUZI MOG LJUBIMCA ZORANA DJINDJICA ZA IBARSKU SRBINA PRAVOSLAVCA  IZ REPUBLIKE SRPSKE PA POSTO NIJE USPEO ONDA JE OPTUZIO DRUGE COVEK IMA PROBLEMA SA MENTALNIM ZDRAVLJEM KAKO RECE VOJA SESELJ I DOKAZA   V U K   D R A S K O V I C    J E  N A R K O M A N !

 MILOGORAC VUK DRASKOVIC JE NARKOMAN PITAJTE NJEGOVOG KUMA VOJISLAVA SESELJA !