Петиција за враћање обавезног војног рока


Gost

#476 Re: Šta reći sem: XD

2013-05-27 18:35

475: Aleksandar - Šta reći sem: XD

Evo da vam odgovorim. Nisam ni debil, ni napaljeni klinac. Sluzio sam kao student ETF-a u vojnoj policiji sa dvadeset sedam godina. Sluzio od septembra 2005 do marta 2006. Nisam imao obraza da lazem da imam prigovor savesti jer mi je deda proveo pola rata u nemackoj u zarobljenistvu. Kazete vezbate u formi ste. To ne znaci mnogo ako ne prodjete obuku. Jer necete znati kako da pretrcite poljanu, kako da se sa vodom razvijete u strelce da vas sve ne pokose. Kako da pucate da bi sacuvali glavu. Kazete kamp za mazohiste. Ima medju oficirima kretena, ali ima i divnih ljudi. Sa nekima od njih bi verujte mi bila privilegija da se borite ne dao bog jer bi znali da vas vrate kuci zive. Znali bi da paze na vas. Kazete ratujemo za Vucica, Ivicu Tomu. Ne. Ne ratujemo branimo. Branimo vasu majku, oca. Moju suprugu dvoje moje male dece. Branimo vase komsije penzionere koji su stari i ne mogu sami da se brane. Branimo moje komsije i njihovu decu. To sto sam odsluzio vojsku ne cini me nikakvim fanatickom. Radim vec godinama kao dobro placen programer u stranoj firmi. Nisam ni zatucan ni napaljen kako kazete. Ne zelim u zivotu da budem u primoran da nekoga povredim. Ali takve stvari ne mozete da birate. Nekada ste primorani da silom branitre svoje. I tada imate samo dva izbora. Da podvijete rep ili da se isprsite istupite pred one koji zele da povrede vase najmilije i borite se najbolje sto umete. Sve najbolje vam zelim.

Ovaj post je uklonjen od strane svog pisca (Prikaži detalje)

2013-05-28 06:07


bad mother fucker

#478 Re: Šta reći sem: XD

2013-05-28 06:15

#475: Aleksandar - Šta reći sem: XD