Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata


#126 Re: Re: Re: Muka mi jeeeeee!!!!!!!!!

2012-02-04 00:00

#125: dafne - Re: Re: Muka mi jeeeeee!!!!!!!!!

Da je ideja vođenje statistike, to bi uradili mnogo lakše sa jednom običnom anketom koju bi većina putnika rado popunila ukoliko bi im npr. nasmejana i prijatna volonterka ili student prišli na stanici i zamolili da odvoje pola minuta vremena i odgovore na neka pitanja koja bi im omogućila bolji i komforniji prevoz.

cmrkz

#127 A da uključiš mozak povremeno?

2012-02-04 02:21

#23: -

A, da budžet je "sveti gral" i u njega samo zavučeš ruku... Blago tebi i tvojoj pameti.

U prolazu

#128 Zamisli da si nešto pametno rekao uesto...

2012-02-04 02:24

#25: SĐ - Re:

Pa, jeste u Ljubljani je kolaps zbog primene ovog sistema... Idi begaj.


Gost

#129

2012-02-04 08:47

Ono sto vecina nije primetila je to da je karta u stari poskupela, jer placas i kartu (koja je ucitana elektronski ), kao i samu karticu (papirnu, plasticnu)...

Gost

#130 Re: Re: Re: Re: Muka mi jeeeeee!!!!!!!!!

2012-02-04 08:50

#126: SĐ - Re: Re: Re: Muka mi jeeeeee!!!!!!!!!

Da je ideja statistike, to bi se uradilo senzorima na vratima pa se uoci broj prolazaka u jednom ili drugom smeru dok vozilo stoji na stanici, a dok se krece, senzor se iskljuci.

I to bi bilo mnogo jeftinije i jednostavnije.

 

A sto se tice broja gradjana u autobusima, pa to moze da im kaze i vozac, jer on je taj koji je u vozilu po ceo dan.

Sta, kao, ne vidi koliko putnika ima u vozilu i da ne moze da zatvori vrata jer ljudi ne mogu da udju? :)


#131 Re: Zamisli da si nešto pametno rekao uesto...

2012-02-04 12:31

#128: U prolazu - Zamisli da si nešto pametno rekao uesto...

Porediti Ljubljanu, grad od 250.000 stanovnika, sa Beogradom od 2 miliona je malo neumesno u ovom kontekstu. Problem velikim delom i jeste što je ovo sistem prilagođen malim gradovima.


Gost

#132

2012-02-04 13:07

Pokrenite u Skupstinu grada pitanje ..ZASTO TO NIJE GSP uradilo nego neka privatna firma? ,tako bi GSP IMAO JOS I DODATNA SREDSTVA ZA POBILJSANJE SVOG VOZNOG PARKA.Morate ukljuciti i agenciju za borbu protiv korupcije da se vidi ko i na koji nacin je uradio ako je uradio TENDE ZA BUS PLUS



Pozdrav Raseljeno lice sa APKiM

Gost

#133

2012-02-04 13:39

Ovim su samo otezali nama koji imamo mesecne i koji redovno kupujemo iste

Gost

#134

2012-02-04 13:45

Evo konkretno mog slucaja:
Kao samohrani rodielj,vodim decu svakodnevno u vrtic,
GRADSKIM PREVOZOM,naravno,i ujutru recimo kada "vucem" dvoje dece sa sve stvarima i usred zime(kao da nije dovoljno sto-cast izuzecima- niko nece da se pomeri ili ustane maloj deci),jos trebam da vadim bus plus i prinosim validatoru,cekam da se to potvrdi,inace letimo napolje,ili placam kaznu!!!STRASNOOO!!!!

Gost

#135

2012-02-04 15:35

Podrzavam ideju u nestatku bolje ideje, tj, peticije da se ovaj sistem potpuno ukine. Ima nacina koji bi bio mnogo isplativiji i po grad i po gradjane, po kome bi javni prevoz bio potpuno besplatan, a novac koji sada dobija JP za gradski prevoz bi se izdvaljalo iz poreza preduzeca na teritoriji Beograda (zasto ne i dodatnog!? i tako se vec izdvaja naknada za prevoz radnicima)i u odredjenom procentu kao turisticka taksa za posetioce (koji takodje placaju boravisnu taksu gradu - ona bi se mogla srazmerno povecati). Zarada bi bila i veca ako bismo ukalkulisali smanjenje troskova (stampanje karata, troskovi kontrolora, prodavaca karata i sl.)
Sima

#136 Re: Re:

2012-02-04 17:13

#25: SĐ - Re:

Evo krenuo sistem, a guzvi nema! Mislim da je peticija bez smisla jer u ovoj zemlji se sve znalo jos pre 10 godina, a i ne verujem da ce da prate nekog ko se vozi javnim prevozom...nisu im takvi zanimljivi tako da opusteno narode. ajde da vidimo mozda stvarno krene na bolje....

DD

#137 Re:

2012-02-04 17:19

#134: -

Mislim da nije problem u validiranju vec u nama jer nemamo osnovnu kulturu da ustupamo mesta i prolaz ljudima kao sto ste vi...mislim da bi koliko vlast toliko i mi sami morali da poradimo na tom pitanju osnovne kulture jer sve dolazi iz porodice i vaspitanja. Zato smo tu gde jesmo...nadam se da ce se vecina sloziti jer bi tako bilo jos nade za nas i bolji zivot makar uz ljude ako ves u dzepu nema nista.

Sima

#138 Re:

2012-02-04 17:24

#132: -

GSP da je imao pare verovatno bi sami to i napravili...vidis da nemaju za doprinose radnicima a kamoli za novi sistem...dajte ljudi razmislite malo pre nego sto uhvatite se za tastaturu.....najlakse je sagledavati negativne strane...ajde neka neko napise neku pozitivnu ili cemo mi kao i uvek da sve stavimo u negativan kontekst a onda uzivamo dok setamo novim bulevarom, vozimo se gazelom i mostom preko ade i ostalo...nisam za politicke partije ali sam za dobre ideje

Ana

#139 Re:

2012-02-04 17:29

#135: -

U Sloveniji (tačnije u Ljubljani, gde ja živim) nepersonalizovane karte važe 90 minuta. Tačno je da se može promeniti više autobusa, ali se moraju čekirati u svakom autobusu, ne samo u prvom - sa tim da ne skida kredit u drugom (i svakom sledećem) autobusu, samo zabeleži da je presedanje - sa tim da u Ljubljani u 90 minuta možeš da predješ sa jednog kraja na drugi kraj grada. Personalizovane karte se moraju čekirati kada se ulazi u autobus, jer ako nije zabeležena kontrolor može da naplati kaznu. Sistem funkcioniše brže, ali u Ljubljani se ulazi samo na prva vrata, ostala vrata služe samo za izlaz. Ko nema kartu može da plati prevoz i mobilnim telefonom. Samo mora da čuva potvrdu (sms) koju je dobio do kraja vožnje.  Ceo sistem dobro funkcioniše (iako je i ovde bilo problema na početku) i posebno je tačan sistem najave autobusa (na stanicama ili preko interneta). Karte se kupuju na kioscima ili u automatima, a tako se i dopunjuju.

REVOLUCIJA!

#140

2012-02-04 17:38

ma sta pricate vi ljudi,sta da krene na bolje,kakvi mostovi,bulevari....da li je moguce da ne vidite sta rade........da krene bolje,pa sami kazu da ce biti jos gore!bulevari,sta cemo sa plantanima koji su poseceni i stavljeni novi koji kostaju boga oca po nas dzep,mostovi koji kostaju navodno 2.puta skuplje nego sto je trebalo a niko nije objasnio zasto i gde su te pare,kakve veze ima Gsp sto nije pri parama,APEKS je privatna firma(BUS_PLUS) ciji je vlasnik gradonacelnik nas i Djidjiceva zena,i pare idu u njihov dzep,sta ce nam taj aparat,opet kontrola ulazi i proverava,ne razumem???????i ko ce se voziti uskoro gazelom i bulevarima,nemamo pare hleb da kupimo,a kamoli gorivo,roditelji su nam ostli bez posla,izmisljaju nam poreze na sve i svasta,jos malo placacemo porez na gace sto ih nosimo........Srbijo probudi se,sa svojom platom se ne moze preziveti.....svi politicari su isti,sve govna i lazovi.....Narod treba da se pita za sve pre nego sto se donese bilo koja odluka,pa tek onda kao se odobri...e,onda se stavljaju plantani,aparati za karte,sredjuju bulevari...kada se zna koliko kosta,cije su to firme....NAROD DA SE PITA!
dafne

#141 Re: Re: Re: Re: Muka mi jeeeeee!!!!!!!!!

2012-02-04 19:25

#126: SĐ - Re: Re: Re: Muka mi jeeeeee!!!!!!!!!

stipse to nece da placaju...... da li neko ima predstavukoliko je plata radnika u Apex-u *kontrolora ili radnika na salteru?

bedna, u odnosu na uslove rada bedna i mizerna nadoknada


Gost

#142

2012-02-04 19:38

cool

Gost

#143

2012-02-04 20:00

Potpuno je besmisleno da ljudi koji su platili mesecnu kartu, i to UNAPRED, moraju istu pri svakom ulasku u prevoz da overavaju. NEMAJU PRAVO DA NIKOM NAPLATE KAZNU UKOLIKO NE OVERI MESECNU KARTU.
j

#144

2012-02-04 21:14

potpisala,postavila na fejs i prosledila protestna pisma gsp i busplus, nemoguce je doci do naseg gradonacelnika,osim ako ga ne lajkujes na fejsu! lepa nam je drzava, svi brinu o gradjanima! NE PONISTAVAJTE PERSONALIZOVANU KARTICU!

Gost

#145

2012-02-04 22:12

ovo je najperfidniji sistem za pracenje ljudi koji moze imati samo policija a sada ga poseduje jedna privatna firma. Ko je ovde drzava ako uopste postoji u ovom slucaju, a ako postoji onda ovde nisu cista posla. Sledeeci korak je cipovanje kao kerovi.
viktor

#146 stop validaciji personalizovanih kartica

2012-02-04 22:40

Ljudi, sta cemo da radimo ukoliko nas kontrola uhvati nevalidirane? a imamo personalizovane karte placene unapred, i oni napisu kaznu za odblokiranje 1500 din, i sad svi mi moramo da strepimo ako slucajno nismo validirali a bili smo onemoguceni,(guzva, pune ruke kesa, mala deca itd itd) a tek sta ako sa njima ide komunalna policija, sta cemo onda ako ne validiramo? Ja se plasim da ce biti svasta...STOP VALIDACIJI PERSONALIZOVANIH KARTICA


Gost

#147

2012-02-05 00:48

Stojim iya svih navoda.
Imam dodatak:
1.Za sada nisu ponovili ono što su prvo objavili a to je (kada prođe vatreno krštenje validiranja personalnih karti) da će za zaposleni imati zone kao i ostali i da će im se uvesti mogućnost dfa se za TE PARE MOGU VOZITI SAMO DO POSLA I NAZAD A SVE OSTALE VOŽNJE ĆE MORATI NAKNADNO DA PLATE.
Živi bili pa videli.Nisu oni ovo džabe uvodili jer je kod nas a i inače tendencija plati po odličnoj ceni pa se vozi do mile volje;
2. takđoe bi trebalo da se ukinu bilo kakve karte za decu do OSMOG RAZREDA Osn. Škole.(obrazloženje:niti im ko traži POVLASTICU-KARTU ,niti roditelji imaju novca da im to plate a školovanje je obavezno i a ne idu pešice u školu.)
3.Ispitati ko i po kakvoj metodi je stavio zonu na naselje RESNIK:
a)BUS 47 dvocifreni broj a poznato je da trocifreni brojevi imaju drugu tarifu,
b)TAXI služba vozi za RESNIK u prvoj tarifi pa tek kod Motela 1000RUŽA počinje druga tarifa i
c) Železnik je prva tarifa a dalji je kilometarski od RESNIKA.

Gost

#148

2012-02-05 01:22

Trebalo bi Djilas malo vise da ide autobusom,a ne samo pred kamerama 100 metara.

Gost

#149

2012-02-05 01:31

Pozitivno bi bilo za pocetak da se nasi funkcioneri voze autobusom ili biciklom.I da su dosli na funkcije da bi pomogli gradu i zemlji,a ne samo da drpaju i u svoje dzepove trpaju.Pa da li bi svi oni bili toliko uspesni u marketingu i ostalom,da je neka druga partija na vlasti?

Gost

#150

2012-02-05 21:34

Bolje bi bilo da uvedu dnevne karte, nedeljne i mesecne karte...pa ko zeli da kupi i kome treba. Glupost sto jedino kod nas to ne moze. Jedino zaposleni, djaci i sl. Sta je sa ljudima koji posecuju grad, na duze ili krace? Kao sto neko rece, ubudjali autobusi a kao uvode neke elektronske validacije. PROTIV SAM TOGA I TO JE GLUPOST.