Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata

Kontaktirajte autora peticije

Tema diskusije je automatski pokrenuta na peticiji Bus Plus, život MINUS, stop validaciji mesečnih karata


Gost

#201

2012-02-09 14:07

:)

Gost

#202

2012-02-09 14:52

Normalno je da ko ima mesecnu kartu da ne ponistava istu (tj da se prijavljuje), tako je u svim normalnim razvijenim drzavama, zasto ovi nasi pametnjakovici izmisljaju toplu vodu. To im ne treba dozvoliti.
Uostalom velika je glupost komentar da je to da bi imali evisenciju da bi mogli da pojacaju linije jer kako ce znati na kojoj je stanici kolko ljudi izaslo iz vozila. Komentar im je bez mozga !!!

Gost

#203 drago

2012-02-09 15:26

Novi blam.Penzioeru blokirarana kartica jer je otišao u minus.Kontrolom je utvrdjeno da se imenovani u jednom danu vozio 23 puta.Nakon plaćanja imenovanom će biti odblokirana kartica ali će biti praćene njegove vožnje zbog mogućeg ponavljanja.Strašno.Vetsi iz e-novina.

#204 Re: drago

2012-02-09 15:35

#203: - drago Novi blam.Penzioeru blokirarana kartica jer je otišao u minus.Kontrolom je utvrdjeno da se imenovani u jednom danu vozio 23 puta.Nakon plaćanja imenovanom će biti odblokirana kartica ali će biti praćene njegove vožnje zbog mogućeg ponavljanja.Strašno.Vetsi iz e-novina.

Ova vest je sa njuz.net, to je sajt koji objavljuje šaljive vesti, naravno da nije istina. Ipak, i ovakvi tekstovi dokazuju da ova problematika pobuđuje veliku pažnju javnosti pa se prethodnih dana u medijima često pojavljuje u diskusijama, iako pravo funkcionisanje sistema treba da počne narednog meseca i tek tada treba očekivati reakcije.

Mina

#205 Re: # 21

2012-02-09 15:57

#21: -

Hvala za ovo objašnjenje, mislim da je sad najvažnije da se pronađe PRECIZAN PRAVNI OSNOV za naše odbijanje da validiramo personalizovane karte. Možete li napisati nešto detaljnije (na koji član tog zakona se pozivamo, link za taj zakon)? Vrlo je važno da se u vezi s ovim  ponašamo OZBILJNO I ODGOVORNO, tj da s jedne strane ispunjavamo svoje obaveze (plaćanje karata), a s druge da NE MOLIMO, nego da se POZIVAMO NA SVOJA PRAVA (u ovom sučaju, ona su zapisana u Zakonu o obligacionim odnosima - molim vas pošaljite više detalja o tome!). A u vezi s ovom temom, evo u današnjem broju Danasa i teksta

http://www.danas.rs/danasrs/dijalog/javni_poziv_na_gradjansku_neposlusnost.46.html?news_id=233624

 


#206 Re: Re: # 21

2012-02-09 16:09

#205: Mina - Re: # 21

Draga Mina, hvala Vam za ovaj link i veliki doprinos širenju akcije. Molim Vas da ne stanete na ovome i da o svemu što zajedno pokušavamo da uradimo obavestite i sve svoje prijatelje. To važi i za ostale, vidimo već ovih dana da sa mnogo strana stižu priče saglasne sa našom a ona glasi STOP VALIDACIJI MESEČNIH KARATA.


Gost

#207

2012-02-09 17:03

STOP gluposti!

Gost

#208 Re: Bus Plus

2012-02-09 17:11

U slučaju tuča i tih čuda, uvek se ima dokaz da li je neko bio u busu ili ne.

#27: Shone - Bus Plus

a ti što se tukupo autobusima inače uredno validiraju karte!


Gost

#209 Re: Re: Re: # 21

2012-02-09 17:14

#206: SĐ - Re: Re: # 21

Sad je zaista najvažnije da dobijemo taj pravni osnov i da ga objavimo, da znaju ljudi tačno na koji član zakona se pozivaju - i to će biti sasvim dovoljno, zapravo. Imate li nekog pravnika?


Gost

#210

2012-02-09 18:39

Kopiram komentar za koji mislim da je najvažniji, jer daje PRAVNI OSNOV zs bojkot (a usput dobro objašnjava i zašto je validiranje naupotrebljivo kao istraživački podatak: По Закону о облигационим односима, када купите карту, у овом случају месечну, превозник и ви сте склопили уговор о превозу за наредни месец без додатних услова. Нисте пристали на тобожње анкете. Вређа сваког човека лаж да се тиме прати оптерећење на појединим линијама јер се не прати излаз путника. Те анкете треба да послуже за праћење поједине старосне групе на појединим правцима у сврху истицања реклама за те категорије путника, што је и најбезазленије од онога за шта би се ти подаци могли користити.
U ovom trenutku je NAJVAŽNIJE da ovde OBJAVITE PRAVNI OSNOV (član zakona) na koji građani mogu da se pozovu kad pokušaju da im naplate kaznu!

Gost

#211

2012-02-09 18:48

Peticiju sam potpisala zato što je BusPlus nešto što je moglo da sačeka i neka bolja vremena! Ali, svi znamo da je neko tu debelo profitirao (gledala sam podatke Apex Solution Technology d.o.o. na APR). Ova "novina" je samo još jedan namet narodu koji je na ivici egzistencije... Postoje valjda neki prioriteti, kada kuća gori onda je treba gasiti pa tek posle misliti kakve zavese staviti!

#212 Re: Re: Re: Re: # 21

2012-02-09 20:57

#209: - Re: Re: Re: # 21 Sad je zaista najvažnije da dobijemo taj pravni osnov i da ga objavimo, da znaju ljudi tačno na koji član zakona se pozivaju - i to će biti sasvim dovoljno, zapravo. Imate li nekog pravnika?

Nažalost ne. Ukoliko ima nekog stručnog i raspoloženog da pomogne, dobrodošao je.


Gost

#213 PAŽNJA: PRAVNA NAGAZNA MINA!

2012-02-10 00:36

Evo šta je napisao jedan komentator članka u Danasu: U zahtevu za izdavanje personalizovane karte potpisali smo da u slucaju zloupotreba ili nesavesnog postupanja sa pretplatnom (personalizovanom) karticom imam obavezu da istu vise ne koristim u te svrhe i da je predam odgovornom licu na njegov zahtev. U istom zahtevu jos pise da navedene moj licne podatke dajem odgovornom licu bez ikakve prisile i zablude potpuno svestan svrhe i cilja prikupljanja i obrade mojih licnih podataka.Istovremeno Clanom 19 Pravilnika (da ne navodim ceo naziv)Sl.list Beograda br. 30 od 29.07.2011 propisano je validiranje svih karate.U guzvama koje su napravljene kod izdavanja personalizovanih karata niko nije procito sta pise u zahtevu.Doduse potpis se moze povuci ali onda nemate pravo na popuste.Teska prevara.
DAKLE, TO JE TA PRAVNA ZVRČKA NA KOJU SE POZIVAJU, ALI NE BRINITE, LAKO SE MOŽE OBORITI. NO TO ZNAČI DA SE OBAVEZNO MORA POKRENUTI OBARANJE TOG PRAVILNIKA, DA NE BI SVAKO OD NAS TROŠIO NOVAC, VREME I ŽIVCE DA SE S NJIMA GANJA PO SUDOVIMA, A ZA TO VREME NE MOŽE DA KORISTI POVLASTICU NA KOJU IMA PRAVO! DAKLE, PETICIJA (KOME jE ONA, UOPŠE, UPUĆENA?) JE LEPA STVAR, ALI NEĆE ONI OD TOGA ODUSTATI AKO IH NE PRIMORAMO! SVE U SVEMU NEMA NAM DRUGE NEGO DA UKLJUČIMO NEKOG DOBROG PRAVNIKA, A I DA SE OBRATIMO OMBUDSMANU - ALI BAVEZNO I JEDNO I DRUGO, INAČE DŽABA NAM SVO OVO NERVIRANJE! PRAVNICI, IMA LI VAS?

Gost

#214

2012-02-10 07:02

Na ovu temu sam već pisao, sa istim stavom. Zašto ja, koji sam platio vožnju za celu godinu, moram svaki put to da potvrdim? To naravno važi i za mesečare (koji plaćaju mesečnu vožnju). Gledam ovih dana malo kod se validira, pa mi je pomalo i zanimljivo, ali ne zadugo.
Ako je nekome stalo da poboljša prevoz, pa ima toliko načina, a oni izabraše najgori, da maltretiraju putnike. Da žele da poboljšaju prevoz i sigurnost trebalo je, ovih dana, da očiste stajališta, kako bi putnici bezbedno mogli da uđu i izađu iz prevoza, i mnogo toga.

Gost

#215

2012-02-10 09:38

mesecna karta je i postojala da mi koji cesto menjamo prevoz ne moramo da jurimo aparate za overu nego da budemo povlasceni i da ne moramo da razmisljamo da li smo overili kartu u vozilu ili ne a ovim sistemom ni po cemu se ne razlikujemo od onih koji kupuju redovne karte. u cemu je smisao pitam se. bolje da su takodje uveli dnevnu kartu za voznu od 100 din. onda bi svi placali prevoz

Gost

#216 f

2012-02-10 10:14

#213: - PAŽNJA: PRAVNA NAGAZNA MINA!

da,evo ja prva nisam procitala sta sam potpisala misleci da potpisujem neku obicnu glupost za izradu kartice, i da ukoliko bi trebalo da potpisujem neki ugovor,benefit program na dobrovoljnoj osnovi,prihvatanje ucestvovanja u kakvom ispitivanju trzista ili cega god ili bilo sta tome slicno onaj ko mi nudi to na ptpis bio bi duzan da me obavesti sta i zasto bi trebalo da potpisem i da me pita da li hocu to da potpisem! to se naravno nije desilo,jer je izrada kartice trajala 1 minut,i ja sam tek kad sam dosla kuci shvatila sta sam potpisala,da ne pricamo o tome da sam isto ta shvatila da cu morati da se otkucavam svaki put samo da bi neka marketinska kompinija zaradjivala na nama! mislim stvarno,nisam bila u zabludi,bila sam glupa! e sad,ako ponistim karticu nema gradskog prevoza,sto je suludo! trebalo bi da je prevoz u sluzbi gradjana,tako se i zove javni gradski prevoz,zato je i nejasno zasto nas neko primorava na koriscenje istog samo ukoliko prihvatimo da budemo deo nekog navodno istrazivanja ili ispitivanja radi poboljsanja kvalitieta saobracaja,sto nije istina,vec smo deo istarzivanja trzista u cilju boljeg plasiranja proizvoda! REKLAMA REKLAMA! svako istrazivanje mora biti na dobrovoljnoj osnovi i uvek se vrsi samo na uzorku tj. na delu populacije. nista od ovog ovde nije slucaj! za mene ovo je vid torture i osecam se kao da sam u zatvoru,ako svi znaju sta je za mene najbolje i svi mi namecu pravila ponasanja cak i 30-im godinama,da da,vazi! U javni gradski prevoz se mora uvesti red,kazu. evo sta kaze doticna Jelena Kostic kogod bila :

10. Šta ako ne validiram personalizovanu karticu?

Ukoliko ne validirate personalizovanu karticu prilikom ulaska u autobus, kontrolor će blokirati karticu i objasniti vam gde možete da izvršite deblokadu, ali će vam dozvoliti da završite započetu vožnju.

Međutim, ukoliko u međuvremenu ne odblokirate karticu, a naiđe kontrola, zabranićete vam da se vozite javnim prevozom iako ste uredno kupili mesečnu kartu!

Nema novčanih kazni za ovakve putnike, a deblokada se obavlja na svih 56 šaltera gde su izdavane personalizovane karte.

evo i linka da vidite ako vam nesto nije jasno http://www.smedia.rs/vesti/vest/85510/Bus-plus-Novi-sistem-naplate-GSP-Bus-Plus-Sve-sto-vam-nije-jasno-a-nemate-koga-da-pitate.html

ja svoju karticu necu da ponistavam,a pravnu pomoc vec trazim,ali postoji jos jedan veliki problem koji ce biti prisutan dok se ne izborimo za ove ciljeve ,a to je diskriminacija od strane kontrolora prema zenama.nisam feministkinja,naprotiv,ali svo vreme voznje u gsp-u gledam kako kontrolori maltretiraju devojcice,devojke i zene,a muskarce cak i ne pitaju za kartu,licno mi se desilo vise puta. i sad opet stres svaki dan i rasprava sa kulturnim kontrolorima koji su zeljni da saslusaju gradjane i njihove primedbe prenesu svojim poslodacima! eh,da je tako.grozan je sistem u kome zivimo.

 

 

 

 

 

 

 


Gost

#217

2012-02-10 18:26

Sasvim normalna peticija. Zbog cega bi neko ko unapred plati voznju bio evidentiran. Cemu sluzi ta evidencija?

Gost

#218

2012-02-10 20:47

Hvala Vam što ste pokrenuli peticiju!

Gost

#219

2012-02-10 22:20

Zašto nas oni koji žive od našeg glasanja toliko ne poštuju? Pa pogledajte samo na šta liče te fotografije na bus plus karticama. Svi naši prijatelji, i mladi i oni stariji, ružni su do neprepoznatljivosti. Ako smo, negde, i tako ružni, nismo budale da ne shvatamo o čemu se tu radi...Mažnjavanje love, o tome se radi.

#220 Re:

2012-02-10 22:50

#219: - Zašto nas oni koji žive od našeg glasanja toliko ne poštuju? Pa pogledajte samo na šta liče te fotografije na bus plus karticama. Svi naši prijatelji, i mladi i oni stariji, ružni su do neprepoznatljivosti. Ako smo, negde, i tako ružni, nismo budale da ne shvatamo o čemu se tu radi...Mažnjavanje love, o tome se radi.

Moje mišljenje je da nas ne poštuju baš zato što ćutimo. Kada bismo se samo malo više pobunili protiv stvari kao što je ova, morali bi da se presabiraju da bi izračunali koliko ih to nepoštovanje košta glasova. Ime vremena, BusPlus je tek krenuo...

Ovaj post je uklonjen od strane autora peticije (Prikaži detalje)

2012-02-10 23:57



Gost

#222

2012-02-11 00:43

slažem se da je validacija BusPlus personalizovanih kartica pri ulasku u vozilo apsurd. Pri tome shvatam da je GSP-u značajno koliko se putnika zaista vozi na pojedinoj liniji, u smislu pojačanja istih u špicevima. U tom smislu predlažem da se personalizovane kartice mogu naknadno verifikovati u toku vožnje ili pri izlasku, ako je nosiocu iste tako lakše, a u cilju pokazivanja dobre volje i kooperativnosti sa nastojanjima GSP-a.

Gost

#223

2012-02-11 18:43

Bravo za pokretanje peticije , sve je smisljeno da nam zagorca zivot a da sebi napune dzepove , BRUKA

Gost

#224 STOP Bus Plus Peticija

2012-02-11 22:05

Molim vas da pogledate i ako zelite date podrsku za jos jednu peticiju:
http://www.peticije24.com/stop_bus_plus
Координатор за опозив

#225 Ко валидира - профитира

2012-02-12 11:55

Ако увек валидираш картицу и охрабрујеш људе на твојој линији да то чине, убациће више возила и имаћеш бољу линију. Ако не, нека друга линија ће бити појачана. То је смисао валидације.